Aihe: Kurt Cobain
1 2 3 4 58 9 10 11 1229 30 31 32 33
Keppis
28.11.2003 18:32:06
Mutta silti ei voida syyttää huumetta, asetta tai mitään muutakaan herran itsensä lisäksi kohtalokkaasta tilanlaajennuksesta pääkopassa.

Eipä niin. Vatsakivut oli ainakin osa syynä huumeiden käyttöön.
Fobiayhtyeen uudet sivut www.fobiayhtye.cjb.net
madu
28.11.2003 19:08:12
Jälkimmäisestähän Temple Of The Dog nappasi nimensä, rivistä "I've been living in the temple of the dog". Edellämainittu on nyt löytänyt tiensä Pearl Jamin livesettiin ja ihan ansaitusti. Kyllä sitä kelpaa soittaa livenä.

Templehän muuten teki harvinaisen "reunionkeikan" tuossa muistaakseni viimekuussa kun cornell asteli PJ:n keikalla lavalle ja veti aluksi oman soolobiisinsä Can`t Change Me ja AUDIOSLAVEn Like a Stone:n jonka jälkeen sitten veti Eddie Vedderin kanssa TEMPLE OF THE DOGin Hunger Strike:n ja lähes 10-minuuttisen version Reach Downista.

Oi jospa oisin saanut olla muukaaanaaaa....
Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan.
HaloOfFlies
28.11.2003 20:44:59

Templehän muuten teki harvinaisen "reunionkeikan" tuossa muistaakseni viimekuussa kun cornell asteli PJ:n keikalla lavalle ja veti aluksi oman soolobiisinsä Can`t Change Me ja AUDIOSLAVEn Like a Stone:n jonka jälkeen sitten veti Eddie Vedderin kanssa TEMPLE OF THE DOGin Hunger Strike:n ja lähes 10-minuuttisen version Reach Downista.

Oi jospa oisin saanut olla muukaaanaaaa....

Oho... tuo olisi ollut mahtavaa nähdä! Yleisö on varmasti mennyt niin sanotusti pähkinöiksi.
With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us
Stain
28.11.2003 22:51:03 (muokattu 28.11.2003 22:52:26)
Luulenpa että Kurt halusi täältä pois koska elämä meni suoraan sanottuna päin persettä. Oli taas koukussa heroiiniin, sietämättömät vatsakivut joihin ei löydetty parannusta, avioero tulossa +Francesin huoltajuus ja ehkä hän tosiaan huomasi että huippu oli jo saavutettu. Sitten sanotaan että olipa säälittävä jätkä kun ampui itsensä, kyllä jotkut tekevät itsemurhan vähemmästäkin.

Kurt sanoi että Eddie Vedder on hyvä ja mukava tyyppi, mutta hän ei ole vaan ikinä pitänyt itse bändistä.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Keppis
29.11.2003 20:34:26
Luulenpa että Kurt halusi täältä pois koska elämä meni suoraan sanottuna päin persettä. Oli taas koukussa heroiiniin, sietämättömät vatsakivut joihin ei löydetty parannusta, avioero tulossa +Francesin huoltajuus ja ehkä hän tosiaan huomasi että huippu oli jo saavutettu. Sitten sanotaan että olipa säälittävä jätkä kun ampui itsensä, kyllä jotkut tekevät itsemurhan vähemmästäkin.

Kurt sanoi että Eddie Vedder on hyvä ja mukava tyyppi, mutta hän ei ole vaan ikinä pitänyt itse bändistä.

Paljon mahdollista. Täysin ymmärretävää ettei tossa tilanteessa enää jaksa jatkaa.
Ta Wicked G
01.12.2003 10:50:01
Olishan siinä voinu niinkin käydä että Cobainin huumeilut tai vatsakivut olis sotkenu koko touhun. Jossittelua....

Eikö ne huumeilut ja vatsakivut ollu ajankohtaisia jo Bleachin aikoihin?
Fuck the reality! I'm going home!
Ta Wicked G
01.12.2003 10:54:00
Mutta silti ei voida syyttää huumetta, asetta tai mitään muutakaan herran itsensä lisäksi kohtalokkaasta tilanlaajennuksesta pääkopassa.

Totta. Heroiinia ei yleensä muut piikitä kuin nisti itse. Tai muitakaan aineita. Mun mielestä kuitenkin Courtney "bIatcH" Love oli suurin syy itsemurhaan (avioero lähellä...)

Kaupallisen menestyksen kuolema oli mun mielestä kaikkea muuta kuin huono asia. In Utero on mielestäni paras levy ja Bleach seuraa perästä. In Utero on itse asiassa ehkä paras levy minkä tiedän.
Ta Wicked G
01.12.2003 10:56:57

Heitetään mukaan vielä huono itsetunto ja huono stressinsäätelykyky. Totta kai, mitä kauemmin heroiinia käyttää, sitä enemmän tarvitsee saadakseen samat kicksit. Kun vatsakivut ei lähdekään pitempiaikaisella heroiininkäytöllä, loput voi päätellä itse.
Paskaskitta
02.12.2003 11:20:04
Eikö ne huumeilut ja vatsakivut ollu ajankohtaisia jo Bleachin aikoihin?
Huumeilut oli seittämän (!) vuotiaasta lähtien, vatsakivuista en tiedä.... Oliskohan Kurtilla ollu joku umpisuolen tukos tai tulehdus?
" Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain
Pedroz
02.12.2003 12:11:22

Huumeilut oli seittämän (!) vuotiaasta lähtien, vatsakivuista en tiedä.... Oliskohan Kurtilla ollu joku umpisuolen tukos tai tulehdus?

Ei. Kyllä sitä tutkittiin paljon, ja ilmeisesti jossain tutkitaan vieläkin, mutta mitään vastauksia ei ole saatu. Joku umpisuolen tulehdus tuskin olisi noin iso mysteeri.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Freakz
02.12.2003 12:52:23
Mä en muista missä luki jotain, että Kurtin huonon ryhdin takia joku selkärangan nikama olisi painanut jotain hermoa vatsan kohdalta ja että vika olisi korjattu vuonna 1993...
Aika on soittaa, aika on kuolla
Keppis
02.12.2003 15:48:48
Mä en muista missä luki jotain, että Kurtin huonon ryhdin takia joku selkärangan nikama olisi painanut jotain hermoa vatsan kohdalta ja että vika olisi korjattu vuonna 1993...

Cobainilla oli skolioosi eli selkäranka mutkalla ja vähänkiertyneenäkin(itteltäni leikattiin vuosi sitten).
whoaaa,minäminäminä
02.12.2003 17:46:47

mäkin olen lukenut tosta että joku nikama olis painanut jotain hermoa, mutta en kyllä ole kuullut että vikaa olisi korjattu.
"i'm not like them, but i can pretend the sun is gone, but i have a light the day is done, but i'm having fun i think i'm dumb, or maybe just happy" nirvana-dumb
Ta Wicked G
04.12.2003 10:55:52

Eiks se saanu Ritalin-hoitoa, eli amfetamiinijohdannaista? Kyllähän siihenkii koukkuun jää.
Pedroz
04.12.2003 20:04:06

Eiks se saanu Ritalin-hoitoa, eli amfetamiinijohdannaista? Kyllähän siihenkii koukkuun jää.

Niin siis muistaakseni Kurt sai silloin seitsemänvuotiaana (tai niillä main) jotain lääkitystä, joka sitten johti riippuvuuteen.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
novo
04.12.2003 21:23:30
jees, itse olen umpivasuri mutta bassonsoiton alotin sitten "väärinpäin" yksinkertasesti juuri siitä syystä että vasurin kitarat ja bassot on harvassa, varsinkin kouluissa...ja Kurt oli samaa kauraa kun on nykyään Toni Wirtanen(liekkö yllättää ketään?), eli teki helvetin tiukkoja piisejä, ei niissä tarvinnu ees olla aina mitään kaunista melodiaa, kunnon runttua mikä sai pogoon, sitten on se imago, karisma ja lavaesiintyminen...eihän jotkut kikkelihevin kuuntelijat tai vastaavat ymmärrä mitä on oikeesti rakastaa musiikkia, niille kaikki pitää olla niin teknistä, niin teknistä...Kurt oli yksi (nyky)musiikin mullistajia ja siihen ei oo kellään nokan koputtamista, on sen hemmon tekemiset vaikuttaneet siinä määrin...varmaan nirvana nykyäänkin aikas suosittu kellaripändien ohjelmistossa ympäri maailmaa...
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Stain
04.12.2003 21:31:47
Älkää nyt helvetissä verratko Kurtia Toni Wirtaseen.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
O(+
04.12.2003 21:33:24
jees.... he molemmat olivat yhtä....
Jani The Rock
04.12.2003 21:42:51

jees.... he molemmat olivat yhtä....

...nerokkaita?

HOHO!
Lowriding appeals to bad dudes.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)