PnukBassist 12.12.2006 22:36:30 | |
---|
Joo, aletaan kaikki körttiläisiksi ni on tarpeeksi vakavahenkistä. "Vittuminensoitaku iskelmää" Sano yks vanha patu kun yritin saada sen soittamaan joissain jameissa Hurriganesia. Totista ja totisen tarpeellista. Jokainen taablaa tavallaan. Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
Oan 12.12.2006 22:55:31 | |
---|
Niinpä, miks aina pitäs ottaa basson soitto niin h....tin vakavasti? Koska Joey DeMaiokin ottaa. |
Karlsson 13.12.2006 09:27:15 | |
---|
Jos ottaa tuon ihan puhtaasti viihteenä, niin ihan hyvin toimii. Ei toi nyt viihtenääkään kovin viihdyttävää ole, ellei satu masokisti olemaan. Kait toi menee jonnekin pieruhuumori-genreen. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Ei toi nyt viihtenääkään kovin viihdyttävää ole, ellei satu masokisti olemaan. Kait toi menee jonnekin pieruhuumori-genreen. Pieruhan on sitä aidointa ja alkuperäisintä huumoria. Oletettavasti maailman vanhin vitsihuumori on ollut kunnon paukku. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.
Älä klikkaa tät |
Karlsson 13.12.2006 09:58:10 | |
---|
Pieruhan on sitä aidointa ja alkuperäisintä huumoria. Kuinka kaukana olemmekaan juuriltamme. Oletettavasti maailman vanhin vitsihuumori on ollut kunnon paukku. Munsta isompi vitsi on ollut se mitä sen jälkeen tapahtui. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
J.Hollström 13.12.2006 10:00:08 | |
---|
Soittoteknisesti ihan hirveetä paskaa, kauheella pierusäröllä tommosia teinitilutuksia ilman minkäänlaista järjenhiventä. Noita juttuja vetää yleensä kitaristit jotka on soittaneet sen verran, että motoriikka pelaa ja aivoton tilutus tuntuu kivalta jutulta. Oikean käden tekniikka ja edestakainen liike on kovan perusharjoittelun tuloksesta sairaan nopee, joka on teineille ominainen ominaisuus. Vasen käsi ei suuria ihmeitä esitellyt. Olis vetänyt edes oikealla bassolla niin olisi saanut vähän enemmän respectiä. Mutta olihan siinä konsertin täytettä kuudenminuutin ajaksi. Ehkä ne jotka jaksaa tota kamaa kuunnella kestää tommosenkin pläjäyksen. Kuvittelisin tämän olevan huumoria, olin aistivinani soolon lopussa sellaista virnettä taiteilijan ilmeessä, että pakko olla. Ei tommosta kukaan tosissaan voi esitellä. |
pehko 13.12.2006 10:02:06 | |
---|
basso soolo? HEAVY...FUCKING...METAL! |
unable 13.12.2006 10:17:55 | |
---|
basso soolo? Ei, kun bassosoolo. |
Karlsson 13.12.2006 10:18:39 | |
---|
Ei, kun bassosoolo. Ei, basso so-olo. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
ossip 18.12.2006 18:53:22 | |
---|
DeMaio on aivan loistava basisti, mutta kyllä nuo pikkolobassosooloilut on ihan karmean kuuloisia. Mutta kun se soittaa oikeasti bassoa (kasikielisellä vetää yleensä), kuulostaa kyllä ihan mahtavalta. Järkyttävän muhkea ja komea saundi ainakin. Life sucks and then you fuckin' die |
mr.bungle 18.12.2006 19:01:33 | |
---|
Hirveä saundi ja musiikillisestikin aika onnetonta tilutusta. Sheehan vetää paljon paremmin bassosärötilut :) bassolla hanuriin |
Rotgut 18.12.2006 21:10:13 | |
---|
Tuo soitto, niinkuin Manowarin keikatki keskimäärin, on aikamoista showpelleilyä. Kannattaa kattoa vaikka Manowarin Hell on Wheels dvd:t niin saa vähän kuvan meiningistä. Manowaria nyt ei oo kellekkään rokkipoliisipelleille tarkotettu. Siitä joko diggaa, tai sit ei. Mä diggaan. Hail and kill! |
unable 18.12.2006 21:34:35 | |
---|
Hirveä saundi ja musiikillisestikin aika onnetonta tilutusta. Sheehan vetää paljon paremmin bassosärötilut :) Oon ihan samaa mieltä. |
T.Nick 19.12.2006 08:42:27 | |
---|
Kannattaa kattoa vaikka Manowarin Hell on Wheels Kaikki kannattaminen on suhteellista. Olen edelleen samaa mieltä tosta Sheehan-hommasta. Jos on pakko tiluttaa, niin antaa sen miehen tehdä se. Todellisuudessa pakkohan se on jotain muutakin tolta Manowarilta kuunnella läpi, ennenkun alkaa sorsimaan niiden faneja. Tosimies ei välitä |
unable 19.12.2006 09:29:31 | |
---|
Mä ymmärrän kyl, että basistin pitää soittaa bassoa, mutta enempi repsectiä tulsi kyllä jos soittaisi ihan oikealla bassolla eikä tuollasella tavan skeballa mistä on revitty pari kieltä irti. |
naigou 19.12.2006 10:23:07 | |
---|
Ja sit sillä on nuo vehkeet aina tollaisella "Mark King" -korkeudella! Möllisty. |
absqua 19.12.2006 10:35:31 | |
---|
Toi on jotenkin niin rehtiä urpoilua että mä ihan diggailen. Spinal Tapit jää kalkkiviivoille. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Pirkka 19.12.2006 13:08:40 | |
---|
Ei jumankekka tää on hauska ketju! Manowaria arvostellaan vakavalla naamalla. "Joo vois ehkä vähä selkeemmin merkata sointuja soolossa. Ja sit fraasien kaaret ja fraseeraus oli kans vähän niin ja näin. Mut kiitos kurssista. Kyllä tää läpi meni." |
seak 19.12.2006 13:13:10 | |
---|
Ei jumankekka tää on hauska ketju! Manowaria arvostellaan vakavalla naamalla. "Joo vois ehkä vähä selkeemmin merkata sointuja soolossa. Ja sit fraasien kaaret ja fraseeraus oli kans vähän niin ja näin. Mut kiitos kurssista. Kyllä tää läpi meni." Samaa olen tässä naureskellut myös sivusta. Hommahan on näin, että Manowarin arvostelu vakavalta pohjalta on vähän sama kuin menisi tekemään oopperasta arvostelua koiranäyttelyn kriteereillä, ei ihan mene yksi yhteen. A veteran of a thousand psychic wars. |
J.Hollström 19.12.2006 13:22:02 | |
---|
Väärin arvosteltu? Eiks tässä pyydettykään mielipiteitä tästä annoksesta? En tunne ko. bändiä muuten kuin joskus 80-luvun alussa Wilskan Tapio esitteli mulle tämmöstä huikeeta metallipläjäystä ja aistin että jonkun asteen huumorista on kysymys. Samassa sessiossa taidetiin kuunnella myös Mercyful Fate orkesterin taidetta ja kiljuntaa. Tapsalla oli jo silloin kieroontunut musiikkimaku. |