Aihe: Charvel / Jackson JT-6 tallan ongelmat
1
p130
13.12.2006 09:57:57

Kysäiseppä lähialueen kitarankorjaajilta, Häröseltä ja Amfisoundilta. Ja Kitarapajaankin kannattaa ehkä olla yhteydessä.

Tuolta http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=31&t=21237 saattaisi löytyä lisää firmoja joista kannattaa kysellä, täytyyhän jollakin kitarankorjaajalla olla noita muutama ylimääräinen tai mahdollisesti jostain projekteista jäänyt kokonainen varaosa jt-6.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Decadetroll
13.12.2006 11:26:06 (muokattu 13.12.2006 11:29:01)
Mulla olis ylimääräinen JT-6 talla, mistä puuttuu pari osaa. Voisin lähetellä sulle tuon puuttuvan ruuvin vaikka kirjeessä, jos kiinnostaa.
I'm a shooting star leaping through the skies,Like a tiger defying the laws of gravity!
JaRokkiSoi
13.12.2006 17:41:29
Härösellä ja Amfisoundilla ei ollut. Kullakselta löytyi yksi, mutta siinä oli sama ongelma, eli 6-kolo oli ihan pyöreä. Muita kitarapajoja en ole (vielä) kysellyt.

Tuo Decadetrollin vaihtoehto on mainio ja sillä pärjään jos vain saadaan hommat sovittua (pistin maililla yhteystietoja).
Insane Kane
13.12.2006 17:46:13
Härösellä ja Amfisoundilla ei ollut. Kullakselta löytyi yksi, mutta siinä oli sama ongelma, eli 6-kolo oli ihan pyöreä. Muita kitarapajoja en ole (vielä) kysellyt.

Tuo Decadetrollin vaihtoehto on mainio ja sillä pärjään jos vain saadaan hommat sovittua (pistin maililla yhteystietoja).

SP-elektroniikka?
vaihdan George Dennis GD-30 Chorukseen, tarjoa
Jormaz
13.12.2006 17:46:36
Alkuperäisessä on 2,5mm kuusiokolo ja olen nykyisiä ruuveja tekohengittänyt lyömällä ruuvipenkissä pyöreiksi menneet kolot Torx15 avaimelle sopivaksi, mutta tämä tekohengitys tuskin toimii kovin montaa kielen vaihtoa.

Viilaa sitten vaikka talttapäälle sopivaksi. Ei kyllä mikään hyvä neuvo mutta hätätapauksessa toimii.
Miees...
JaRokkiSoi
14.12.2006 08:32:18
SP-elektroniikastakin kysyin huonoin tuloksin.

Talttapääksi viilaaminen kävi mielessä, mutta pää on niin onnettoman kapea, että se varmaankin murtuu kun talttameisselillä vääntää. Hätäapuna se torx-viritys toimii ainakin ihan OK, mutta tuskinpa on kovin monen kielenvaihdon ikäinen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)