32788 09.12.2006 19:16:33 | |
---|
Eli pitäis löytää suht halvalla (n. 30-40e?) hyvät ja hyvännäköiset vähän kovemmillakin pakkasilla toimivat kengät, kirppareita en lähe kiertämään, semmosta hakuammuntaa, saa käydä kymmenessä eri paikassa ennen kuin löytyy sopivat. Jalan koko n. 42-43. Jotkut maiharit vois varmaan olla ihan OK, niissä vaan välillä tuo hinta nousee vähän turhankin ylös, ja saa sellaisen wnb-miltaristi-teinihewari-leiman, mutta eipä sillä mitään väliä ole. Kaupoista tuntuu löytyvän aika huonosti.. |
Volante 09.12.2006 20:06:42 | |
---|
Jotkut maiharit vois varmaan olla ihan OK, niissä vaan välillä tuo hinta nousee vähän turhankin ylös, ja saa sellaisen wnb-miltaristi-teinihewari-leiman, mutta eipä sillä mitään väliä ole. Hoho :) Ostin omat maiharini aikanaan Haloselta, maksoivat tosin jotain 80 euron pintaan, mutta ovat kestäneet jo sellaiset nelisen vuotta. Löytyyhän niitä toki halvempiakin, Halonen on mielestäni katsastamisen arvoinen paikka, ja ihan perus-tavarataloissakin törmää maihareihin joskus. |
gorgonoidi 09.12.2006 22:03:12 (muokattu 09.12.2006 22:04:11) | |
---|
Kaupoista tuntuu löytyvän aika huonosti.. Mitäs helvettii? Kyllähän kaupoista nyt talvikenkiä löytää ja siitä halvasta päästäkin ihan hyvin. Oletko edes vielä käynyt katsastamassa mitään kauppoja? Kyllä varmasti saat wnb-miltaristi-teinihewari-leiman kun maiharit ostat, juu. Itse ostin omat maiharini neljälläkympillä vuosi sitten ja hyvin ovat kestäneet. Kai mäkin sit oon teinihevari tai mikä lie. |
32788 09.12.2006 23:11:32 | |
---|
Kävin kylläkin vasta yhen cittarin ja yhen k-kengän kattomassa, cittarissa oli jotkut maiharit 50e, vaikutti ihan hyviltä... Pitää viel käydä kattoos haloset ja sen sellaset. Ei vaan viittis kauheesti tuhlata kun keväällä tarkoitus ostaa kuitenkin vaelluskengät ja niillä olisi sitten tarkoitus kävellä kesään asti jotta saa totutettua jalkaan. Sen jälkeen saattaa olla menny kengät pieneks, ei tiä yhtään kasvaako jalka vielä tosta. |
Tympee Huttunen 09.12.2006 23:51:34 | |
---|
Maiharit talvella? Mulla lähti penskana varpaankynnet, kun pakkasessa tuntikaupalla teräskärkisiä pidin. |
-Cale 10.12.2006 15:36:59 | |
---|
|
Mimi 10.12.2006 21:19:30 | |
---|
Maiharit talvella? Mulla lähti penskana varpaankynnet, kun pakkasessa tuntikaupalla teräskärkisiä pidin. Mulla ei ainakaan oo ollu mitään ongelmaa. Tosin mun maihareissa ei olekaan teräskärkiä. Kesät talvet noita kenkiä pidän. Talvella kera villasukan ja kesällä ilman. Toimii. |
32788 10.12.2006 21:53:36 | |
---|
Ne oli sittenkin 70e ne cittarin maiharit. Saattais tosin budjetti taipua niihinkin, mutta huomenna varmaan itikseen kattomaan läpi haloset ja vastaavat, toivottavasti jotain löytyy. Varustelekasta näyttäis löytyvän kanssa jotain ihan kohtuuhintaisia... |
munakorva 11.12.2006 15:50:16 | |
---|
|
Vemmy 12.12.2006 14:58:21 | |
---|
Ne oli sittenkin 70e ne cittarin maiharit. Saattais tosin budjetti taipua niihinkin, mutta huomenna varmaan itikseen kattomaan läpi haloset ja vastaavat, toivottavasti jotain löytyy. Neljä vuotta on tullu noilla sittarin maihareilla vedettyä talvet ja osat kesistäkin, ja nyt vasta alkaa edes pohjat kulua, vaikka askeltamistyyli yleensä aiheuttaa rajua kannan kulumista. En sitten tiedä kuinka tasalaatuisia ovat, mutta tämän parin perusteella voisin jopa suositella. Ketä kiinnostaa. |
32788 12.12.2006 18:30:01 (muokattu 12.12.2006 18:30:49) | |
---|
Kävin tuolla Salaisessa Agentissa, ainoat mitkä oli kohtuuhintaiset oli ne käytetyt jenkkimaiharit ja niistäkin suurin osa aika huonossa kunnossa. UFFilla olis ollut yhet maiharintyyppiset teräskärjelliset hintaan 20e (kai), mutta oli kokoa liian pienet, eli 42... Jos kiinnostaa niin löytyy itiksestä. EDIT: Vemmy, onko niitten merkki joku Blue tai vastaava? |
EDIT: Vemmy, onko niitten merkki joku Blue tai vastaava? Eiköhän ne jokku sellaset ollu... En ainakaan muita maihareita o sittarissa nähny... Ketä kiinnostaa. |