Aihe: Uutta bassoa (Japsifenderiä) hankkimassa
1
Joucahainen
12.12.2006 17:34:43
Vuoden olen nyt soitellut bassoa ja tarvitsisin kunnon basson, mutta rahaahan ei ole paljoa. Jazz Bassoa olen lähinnä ajatellut. Kuulemma monet japanilaiset fenderit ovat hyviä sekä suht halpoja. Soundstoressa tällaisia näyttäisi olevan, kuten: soundstore.fi/product_info.php/cPath/30_23/products_id/1592
se sopisi mainiosti kukkarollekkin. Sattuisiko joku tietämään enemmän asiasta esim. mikityksestä, onko aktiivi vai passiivi yms. Olisi mukava tietää.
...
Olli.M
12.12.2006 17:42:09
Vuoden olen nyt soitellut bassoa ja tarvitsisin kunnon basson, mutta rahaahan ei ole paljoa. Jazz Bassoa olen lähinnä ajatellut. Kuulemma monet japanilaiset fenderit ovat hyviä sekä suht halpoja. Soundstoressa tällaisia näyttäisi olevan, kuten: soundstore.fi/product_info.php/cPath/30_23/products_id/1592
se sopisi mainiosti kukkarollekkin. Sattuisiko joku tietämään enemmän asiasta esim. mikityksestä, onko aktiivi vai passiivi yms. Olisi mukava tietää.

Passiivi.

http://soundstore.fi/product_info.php/cPath/30_23/products_id/46

Mulla on ollut nyt tommonen reilut pari kuukautta ja olen todella tyytyväinen. Hinta/laatusuhde on enmmän kuin kohdallaan. Tämä basso jää taloon.
putkiampeg kauheetsadai säröä perkel
Joucahainen
13.12.2006 16:50:32
No sattuisiko joku tietämään, kumpi näistä olisi keskimäärin parempi basso:

www.soundstore.fi/product_info.php/cPath/30_23/products_id/46

www.soundstore.fi/product_info.php/cPath/30_23/products_id/1592

vai onko tuo nyt enemmänkin mielipidekysymys?
Que?
J.Hollström
13.12.2006 18:32:54 (muokattu 13.12.2006 18:33:45)
vai onko tuo nyt enemmänkin mielipidekysymys?

Pitkälti mielipidekysymys. Minun mieleen olisi enemmän tuo '62 Reissue Vintage. Perusteluni ovat seuraavat:
- leppärunko (oletettavasti kevyempi kuin saarnirunko)
- vintage USA mikit (toisessa varmaan Japanilaiset perusmikit)
- kromin väriset metallit (mustat on vähän liian kasaria)
- ajaton väritys (sunburst toimii aina)

Ton walnutin plussana näkisin matching headstockin. Jos olis kromiraudoilla, olisi ihqu. Pitäis toki nähdä livenä ja tsekkaila miten värähtää. Se on yleensä aika pienestä kiinni.
Olli.M
13.12.2006 18:41:55
Pitkälti mielipidekysymys. Minun mieleen olisi enemmän tuo '62 Reissue Vintage. Perusteluni ovat seuraavat:
- leppärunko (oletettavasti kevyempi kuin saarnirunko)
- vintage USA mikit (toisessa varmaan Japanilaiset perusmikit)
- kromin väriset metallit (mustat on vähän liian kasaria)
- ajaton väritys (sunburst toimii aina)

Noh, nuo juuri olivat ne syyt minkä takia päädyin itse ostamaan tuon `62 Reissue Vintage:n.
putkiampeg kauheetsadai säröä perkel
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)