Aihe: 100-200 euroa käytettävissä. Mihin törsään?
1 2
oizo
29.11.2003 23:39:52
Joululahjaraha itselleni. Musiikkiin menee mutta mitä kaikkea pikkukivaa kosketinkamaa tolla voisi saada? Syntikat ja teline jo löytyykin, mutta oisko jotain asiallista moduulia yms jonka sais tolla summalla?
Jabbe
29.11.2003 23:40:59
No millanen syna löytyy ja mitä teet? Onko sul jotain tarpeita, mitä oikeesti haluaisit?
.
Juho L
29.11.2003 23:48:11
Liekö olemassa edes asiallista modulia tuohon hintaan. Voisit vaikka kokeilla törsätä tuon summan johonkin efektilaitteeseen.
Progella ei ole mitään tekemistä edistyksen kanssa. Proge on vain nimike 60-/70-luvun taiderockille. - Torilla: Nord Modular Rack 700€ tai eniten tarjoavalle.
Jabbe
29.11.2003 23:56:59
Liekö olemassa edes asiallista modulia tuohon hintaan. Voisit vaikka kokeilla törsätä tuon summan johonkin efektilaitteeseen.

Onhan niitä käytettyjä...
.
Juho L
30.11.2003 01:53:58
Onhan niitä käytettyjä...

Mutta kun ei oikein tahdo saada asiallista tuolla hinnalla.
Progella ei ole mitään tekemistä edistyksen kanssa. Proge on vain nimike 60-/70-luvun taiderockille. - Torilla: Nord Modular Rack 700€ tai eniten tarjoavalle.
Leikari
30.11.2003 11:35:36
Laita säästöön ja osta joskus jotain hyödyllistä mitä oikeasti tarvitset. Lohdutuspalkinnoksi voi hankkia sen levyn tms., jota aina olet halunnut, mutta et koskaan ole "raskinut" ostaa.

Silloin kun raha polttelee taskussa kannattaa olla erityisen varovainen "impulssiostosten" suhteen.
Haipuma
30.11.2003 17:44:20
Joululahjaraha itselleni. Musiikkiin menee mutta mitä kaikkea pikkukivaa kosketinkamaa tolla voisi saada?

Efektilaitteen, piuhoja, kirjan. Näin muuten kirjastossa paksun kirjan, jossa oli paljon juttua ja kuvia vanhoista synalaitteista. Siinä ois ainakin kivaa lukemista jouluksi.

Tai sitten voit etsiä jostain osto/myynti liikkeestä jotkut vanhat urut tilaa viemään, vaikka EKOt, niitä saa halvalla ja rahaakin jäisi vielä glögeihin.
Iowa § Yksikätisten pianistien täytyy esiintyä ilmaiseksi
Juho L
30.11.2003 17:52:41
Tai sitten voit etsiä jostain osto/myynti liikkeestä jotkut vanhat urut tilaa viemään, vaikka EKOt, niitä saa halvalla ja rahaakin jäisi vielä glögeihin.

Löytyykö muuten noita EKOja miten hyvin? Itse olen pitkään hamunnut EKO Tigeria. Siinä on hienot komppaukset ja kaikki.
Notefix
30.11.2003 17:57:47

Osta sustainpedaali?
Fuzzy Boner
30.11.2003 18:33:08
Osta sustainpedaali?

Kyllä sustainpedaali aina kannattaa!
Hitsari on rakojen herra
M.i.k.key
30.11.2003 18:36:49
Kyllä sustainpedaali aina kannattaa!

Sustain-pedaalille on oma keskustelu!
Osta mopo
Melo omaa kanoottiasi
Haipuma
01.12.2003 11:00:48 (muokattu 01.12.2003 11:01:36)
Löytyykö muuten noita EKOja miten hyvin? Itse olen pitkään hamunnut EKO Tigeria. Siinä on hienot komppaukset ja kaikki.

Mulla ois ainaki sellanen mielikuva, että niitä pyörii jonkin verran. Täällä rakkaassa kotikaupungissani (Järvenpää) on eräs osto/myyntiliike, jossa on huonekaluja yms. myynnissä. Huonekalujen lisäksi heppu myy flyygeleitä, pianoja ja vanhoja urkuja! Kysyin ja kuulemma kuolipesistä hamstraa kaikki tavarat ja myy sitten pois. Kuitenkin, tuolla olen paritkin EKOt nähnyt myynnissä, tarkkaa mallia en muista, mutta ei niistä paljoa pyydetty. Täytyy käydä joku päivä taas katsomassa. Tiedä vaikka joku päivä siellä lojuisi vanha Hammondi!! :D
krushing
01.12.2003 11:16:06

Mulla on EKO Panda49, se rokkaa. Yksi Tiger Junior oli männäviikonloppuna kaupan tuossa läheisellä kirppiksellä. Ja tuommoinen Pandakin taisi olla taas huuto.netissä menossa, jollen väärin muista...eli pyöriihän niitä. Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni: osta koko rahalla Jaloviinaa. Siinä tietää mitä saa, ja harvemmin pettyy. Voittajafiilis.
Juho L
01.12.2003 12:53:38 (muokattu 01.12.2003 12:55:23)
Tiedä vaikka joku päivä siellä lojuisi vanha Hammondi!! :D

Tässä muutama päivä sitten huomasin Ruotsissa ilmoituksen, jossa oli 50 eurolla sellainen Yamahan kaksitasoinen, joka oli epätoivoisesti yritetty saada Hammondin näköiseksi, eli oli sellainen kaappimalli. Se olisi ollut rock, mutta rahtaus olisi maksanut enemmän kuin urku itse, niin ei olisi ollut mitään älyä ostaa.
erno p
01.12.2003 13:52:19

Tässä muutama päivä sitten huomasin Ruotsissa ilmoituksen, jossa oli 50 eurolla sellainen Yamahan kaksitasoinen, joka oli epätoivoisesti yritetty saada Hammondin näköiseksi, eli oli sellainen kaappimalli. Se olisi ollut rock, mutta rahtaus olisi maksanut enemmän kuin urku itse, niin ei olisi ollut mitään älyä ostaa.

Noita Yamahan kaksitasoja menee harva se päivä Keltaisessa Pörssissä pariinkymmeneen euroon. Ja se kaappimuotohan urkukonsolissa on vanhojen kirkkovehkeiden peruja ja sieltä kopioitu Hammondiin. Eikä nuo ole kovin rok, kantsii ennemmin bongata germaani-ebaysta joku YC-sarjan keikkamalli, joissa on äänikertojakin enemmän kuin pari kolme.
Haipuma
01.12.2003 17:09:26
Kävimpäs tsekkaamassa tuon liikkeen. Ei ole enää flyygeleitä ja urkujakin vain pari kappaletta. Sellainen siellä oli kuin Yamaha electone. Puunvärinen 2-taso urku. Ja jokin vanha Kawai. Electonella hintaa oli 170 euroa, kallis vai halpa en tiedä..
oizo
01.12.2003 21:15:35

hmm.. nämä kiinnostaisivat. Millaisia erilaisia vaihtoehtoja voisi olla olemassa, oisko jotain mitä suosittelisit?

Jabbe, casion syna ja gemin piano löytyy... Toki noissakin olisi uusimista, mutta paremman puutteessa kyllä menevät. Seuraavaksi tavoitteena clavia nord electroon säästö.
Jabbe
01.12.2003 21:27:10
Pakkoko sitä on mihinkään rahansa laittaa? Mulla oli viime vuonna sama et hommasin itelleni/pyysin joululahjaksi V-amp2:n, mikä tuntui silloin ihan hauskalta lelulta, mut ny siihen alkaa jo vähän kyllästyä. Jos jonkun efektin meinaat tolla rahalla hommata niin tsekkaa V-amp ja Bass V-amp, saa jotain 150-180e pintaan uutenakin, ihan kätevä peli jos haluaa vähän maustaa soundeja. Tekisi melkein itselläkin mieli vaihtaa tuohon bassoversioon... äh ei taas GAS. :)
.
oizo
02.12.2003 20:16:54 (muokattu 02.12.2003 20:19:59)
http://www.behringer.com/02_product … odindex.cfm?id=FCB1010&lang=eng

Kristuksen kätevä peli, varsinkin jos keikkailet, ja ihan muutenkin...jos loppuu kädet kesken...:D

Tämähän vaikuttaakin mielenkiintoiselta. Pystyykö tohon siis säätään numeroille eri saundin joita vaihdetaan polkasemalla vaikka kesken piisin käsiä koskettimistota nostamatta? Toimiiko kaikkien midiä tukevien syntsien kanssa..? Entäpä voiko toisen noista pedaaleista kytkeä kaasupolkimeksi ja toisen sustainiksi... Entä miten noi switch litännät käytännössä toimii, ilmeisesti tosta voi vetää johon vahvistimeen ja sitä kautta jotain säätää (mulla vahvistimena behringer kx1200)..?

Kovasti yritän ohjeita ja manuaaleja lukea ja jotain on jo selvinnytkin, mutta nuo vielä vaivaa..

Pakkoko sitä on mihinkään rahansa laittaa? Mulla oli viime vuonna sama et hommasin itelleni/pyysin joululahjaksi V-amp2:n, mikä tuntui silloin ihan hauskalta lelulta, mut ny siihen alkaa jo vähän kyllästyä. Jos jonkun efektin meinaat tolla rahalla hommata niin tsekkaa V-amp ja Bass V-amp, saa jotain 150-180e pintaan uutenakin, ihan kätevä peli jos haluaa vähän maustaa soundeja. Tekisi melkein itselläkin mieli vaihtaa tuohon bassoversioon... äh ei taas GAS. :)

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-162784.html tuota tarkoittanet?

hmm hmm... interesting
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)