Rokkimamma75 11.12.2006 12:26:37 | |
---|
Eilen Mikko ja Helmut lauloi yhdessä. Siinä oli viihdettää parhaimmillan. Voi että minä viihdyinkin. HOHOHOHOHOHOHOHO OH, onneksi jäi väliin... se Lotti on jotakin niiiiiiiiiiin... vastenmielistä... *puistatus* Life is a Bitch and so am I! |
KoskPaavo 11.12.2006 12:30:45 | |
---|
Monella mimmillä varmaan lirahti onnenureaa housuihin, kun tuota kuulivat. Itse en koko ohjelmaa katso. "Onnenureaa lirahti"-uusiotermi, tuota käytän vielä joskus eläkeläistanssien huumorispiikkinä. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
Sertzo S 11.12.2006 12:37:52 | |
---|
"Onnenureaa lirahti"-uusiotermi, tuota käytän vielä joskus eläkeläistanssien huumorispiikkinä. Tee siitä innasmainen humppa. ;) |
Prophet 11.12.2006 13:45:44 | |
---|
Tee siitä innasmainen humppa. ;) Huuhaa Innanen saisi tuosta "Onnenureaa lirahti" -lauseesta hyvän inspiraation uuteen naivistiseen tauluun. |
KoskPaavo 11.12.2006 14:10:20 | |
---|
Huuhaa Innanen saisi tuosta "Onnenureaa lirahti" -lauseesta hyvän inspiraation uuteen naivistiseen tauluun. Kuin myös Sertzon kuvailemasta Vilho Vartiaisen "Nuoruusmuistojen" loppuhuipennuksesta (kuulemma polvillaan ja olkihattu korkealle kohotettuna), jossa ureaa kuulemma hieman lirahti soittajankin punttiin. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
Sertzo S 11.12.2006 14:29:40 | |
---|
Kuin myös Sertzon kuvailemasta Vilho Vartiaisen "Nuoruusmuistojen" loppuhuipennuksesta (kuulemma polvillaan ja olkihattu korkealle kohotettuna), jossa ureaa kuulemma hieman lirahti soittajankin punttiin. En unhoittaa voi tuota koskaan. |
uruttaja 11.12.2006 14:39:28 | |
---|
En unhoittaa voi tuota koskaan. Ei sitä voi unhoittaa, Vilho ja Pehr Brahe, voittamaton yhdistelmä. |
Sertzo S 11.12.2006 16:00:37 (muokattu 11.12.2006 16:02:39) | |
---|
Ei sitä voi unhoittaa, Vilho ja Pehr Brahe, voittamaton yhdistelmä. Vilhostahan tuli juttua Vierivät kivet-ohjelmassa aivan hiljattain tv:ssä. Kertoi elämästään ja laulajaksi päätymisestään, sekä uudesta tulevasta levystään. Kailotti kovasti ohjelmassa jossain ulkona Oopperatalon edustalla Helsingissä Pajatsosta aariaa. Oli jotenkin niin tragikoomisen kuuloista, että mua aivan nauratti ääneen sitä katsellessa. Pikkuinen, ikääntynyt ja viriilin oloinen ukko vielä sekä tästä aivan läheltä Sulkavalta on syntyisin. |
lukkari 12.12.2006 12:58:09 | |
---|
Kuin myös Sertzon kuvailemasta Vilho Vartiaisen "Nuoruusmuistojen" loppuhuipennuksesta (kuulemma polvillaan ja olkihattu korkealle kohotettuna), jossa ureaa kuulemma hieman lirahti soittajankin punttiin. Polvillaan se oli, ja tais sitä ureaa lirahtaa vähän enemmänkin. |
KoskPaavo 12.12.2006 15:42:03 | |
---|
Ei sitä voi unhoittaa, Vilho ja Pehr Brahe, voittamaton yhdistelmä. Mulla on vähän samantyylinen "huvittunut myötähäpeä" -juttu kun joskus 1982 säestettiin Raumanlinnassa Kalevi Korpea ja biisi oli Tsingis Khan. Voi sitä tenoria ja oopperaa.... "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
lukkari 12.12.2006 15:50:11 | |
---|
Mulla on vähän samantyylinen "huvittunut myötähäpeä" -juttu kun joskus 1982 säestettiin Raumanlinnassa Kalevi Korpea ja biisi oli Tsingis Khan. Voi sitä tenoria ja oopperaa.... huippu oli kun Korpi ja humppaveikot veti beatlesin Hän sinun on jee jee. |
Sertzo S 12.12.2006 15:55:05 | |
---|
huippu oli kun Korpi ja humppaveikot veti beatlesin Hän sinun on jee jee. Se oli Teijo Joutsela, joka veti soolon! |
Se oli Teijo Joutsela, joka veti soolon! anteeks, niin olikin. |
baron 12.12.2006 16:29:37 | |
---|
huippu oli kun Korpi ja humppaveikot veti beatlesin Hän sinun on jee jee. No eiks se muka ollut humppa? "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
KoskPaavo 12.12.2006 17:20:48 | |
---|
No eiks se muka ollut humppa? Humppa se oli , ja ammattimiehen humpaksi sovittama. Kaikki rakkauteni -All my loving oli toisella puolella. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
baron 16.12.2006 20:13:32 (muokattu 16.12.2006 20:43:29) | |
---|
Nyt mä alan oikeesti ihmetellä: Mistä Mikko Leppilampi on saanut käsiinsä Province Rock Boysien settilistan????? Ja seuraavaksi mä ihmettelen että kun Mikko on niin huono että TM-palsta haluaa erottaa sen niin kenet se pistää tilalle? Jari Sillanpään? Ville Valon? Tero Vaaran? Vai kenet? "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
isojussi 16.12.2006 21:07:02 | |
---|
....Ja seuraavaksi mä ihmettelen että kun Mikko on niin huono että TM-palsta haluaa erottaa sen niin kenet se pistää tilalle? Jari Sillanpään? Ville Valon? Tero Vaaran? Vai kenet? HOHO - Mää ainakin äänestän edelleen Leppiessaa. Mikä ihmeen keppi sillä kapellimestaajalla oli sen puoliakustisen lisäks? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 16.12.2006 21:09:13 | |
---|
HOHO - Mää ainakin äänestän edelleen Leppiessaa. Mikä ihmeen keppi sillä kapellimestaajalla oli sen puoliakustisen lisäks? ???? Sitä mäkin katselin. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
leka 16.12.2006 21:27:54 | |
---|
Mikä ihmeen keppi sillä kapellimestaajalla oli sen puoliakustisen lisäks? No se on sen suomalaisen huippusuunnittelijan muotoilema kitara. Nimeä en muista tähän hätään. |
baron 16.12.2006 21:28:50 (muokattu 16.12.2006 21:29:28) | |
---|
No se on sen suomalaisen huippusuunnittelijan muotoilema kitara. Nimeä en muista tähän hätään. "Merchandise placement" "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |