Aihe: Miks sä et vastaa (RAP) 1 | |
---|---|
![]() 08.12.2006 23:37:20 | |
itsenäisyyspäivä,ja presidentti kättelee parituhat parii, ja toivoaan elättelee myös nuori nainen toiselta puolelta ruutuu toivoo että voisi kokee miten käsi puutuu Koko elämän kaks idolii, kaksi suurta vaikuttajaa kaksi suurta ja palvottua rautalangan taivuttajaa muut nuoret veti kessuu ku tää ravas messus ei muuta nii suurta ku presidentti ja Jeesus Halus unelmista totta perusti rukouspiirin valmiiks linnan juhlii varten teetti leningin Sit kuuli Jeesuksen äänen ja Jeesuksen käskyt tekis mitä vaan hän tahtoo olihyvin lukenu läksyt Jeesus pyysi et tekis nii, päästi mieleen irti helvetin, oli edes rankka päätös nainen mietti, vaelteli osastolle siirrettii, ranteet auki veteli sai puhtaan paperit ja kohta alko taas vuotaa veri Halusi linnaan, sit halusiki sieltä pois 'etsimässä itseään vaelteli muiden jalois Jeesus, miksi et sä vastaa Jeesus, siskosi panemas parastaa Halusi linnaan, sit halusiki taivaasee yhteen kasvaneen tiesi aika rankasee Jeesus, halusin vain rakastaa Jeesus, siskosi panemas parastaa Taas kuuli jessee, aivois hämärty sähkökatkos Nainen päätti kapinoida toimissaa liittyy jonon jatkoks Päivä enne hoo hetkee uuteen aamuun herää voimat kerää alkaa terottaa kiiltävää veitsenterää yrittää sovittaa tulevan syntinsä sairasta auraa pureskelee kynsiää ja Jeesus vaa nauraa Ranteitaan veistää vedet silmissään sydän kylmissää niinku kauhufilmissä Ja valinta koitti, rauhan tavoitti jeesus voitti käytti kaikki rahansa aneihin ennenku aloitti Kuudes päivä, pressa vilkutti linnan ikkunasta mielenosotusjoukolle, ei tienny mitä on vastassa Nainen porukassa, kädes piti risti-kivee otti aseen povitaskust ja huusi 'Jeesuksen nimee' Osoitti ikkunaan ja ampui presidentin hengen riisti itseltäänki mut sisäsesti heräs henkii Halusi linnaan, sit halusiki sieltä pois 'etsimässä itseään vaelteli muiden jalois Jeesus, miksi et sä vastaa Jeesus, siskosi panemas parastaa Halusi linnaan, sit halusiki taivaasee yhteen kasvaneen tiesi aika rankasee Jeesus, halusin vain rakastaa Jeesus, siskosi panemas parastaa Jeesus, tekisin mitä vaa sun vuoksesi, tulisit luokseni tulisin puolisoksesi, vaikka luoti pään läpi se on pelin henki Vain sinä Jeesus, sinä ja presidentti ja Vaikka menis henki oon valmis uhraan senki Oon katunu tekojani monta kertaa ennenki Alustavasti siitä asti vakavasti sua rakastin kun olin lapsi, vain sinä ja mä kaksin katselin taivaaseen kuulin sun äänesi unohdin lääkkeeni tahdoin vain sun pään esii Sä kerroit mulle siitä tarkan suunnitelman miten poimin hänet takaisin niinku vadelman en osannu kuvitella miten hyvältä se tuntuisi luulin, mieleni murtuisi, ihmiset kirkuisi mutkun, lauksei laukaisin aukesi kaukaisin pääsin luoksesi jeesus enkä yhtään liian aikaisin | |
![]() 11.12.2006 21:55:20 (muokattu 11.12.2006 21:55:56) | |
Ihan ok tekstiä, vähän kirjoitusasun tarkistusta, muutamien typojen korjausta ja yleistä viilailua niin se on siinä. Räpin rytmityksestä mulla ei ole mitään hajua, joten noihin riimien pituuksiin en rupea sen enempää puuttumaan. E: Tarina oli aikalailla mielenkiintoinen, ei voi kiistää. Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)