Aihe: Kielletyt biisit?
1 2 3 4 513 14 15 16 17
RekoS
20.11.2006 21:06:03
no perkele. Jos minä menisin ostamaan kitaraa enkä saisi soittaa musaliikkeesä IHAN MITÄ IKINÄ MIELEEN TULEE niin en tulisi siihen liikkeeseen enää koskaan, niin suuresti mua olis sen jälkeen loukattu. :D

ja en pysty ottamaan tätä topiccia todesta, sori. En oo kuullukkaan että jotakuta olis kielletty soittamasta musiikkiliikkeessä. Ihan miten vaan. onse Paranoid vaan aika kova piisi!!1

no joo, tuli avauduttua huonon päivän jälkeen, ei kuitenkaan paljon. ASd.wad.as.das. mutta lopetan, hyvää päivän jatkoa kaikille.
M4ss3 m/
21.11.2006 14:24:13
Ei.. Musiikkiliikkeissä ei saa soittaa mitään.. Se on kiellettyä..

No enpä sitten mene soittamaan mitään.
Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee)Efekti-mies tuleeomista äänistä vaa:D
Davet
25.11.2006 13:53:52
Mä en kyl todellakaa kehtais smells like teen spirittiä, paranoidia, smoke on the wateria yms soittaa :D vaikka ne onkin hyviä biisejä :D jotai tuntematonta vaan :D
Dave
Iron Slayer
25.11.2006 16:55:15
Eye of the Tigerin intro.
Tub
26.11.2006 16:53:04
Mä en kyl todellakaa kehtais smells like teen spirittiä, paranoidia, smoke on the wateria yms soittaa :D vaikka ne onkin hyviä biisejä :D jotai tuntematonta vaan :D

pelle sanoit jotain :D
-Cale
26.11.2006 17:33:59
Kai sitä nyt jumalauta saa soittaa mitä haluaa, tollaset kiellothan vähentää asiakkaita ja se on musiikkiliikkeiden ja myyjien omaa tyhmyyttä.
Mare552
01.12.2006 13:49:17 (muokattu 01.12.2006 13:50:41)
Mä en osaa huonoja sanoa, kaikkee soittasin mitä osaan. Vois olla Ukko Nooa, Hämähäkki kiipes, jänöpupu istu maassa.

Mutta baarista tullessa jos eksyis musakauppaan, paras ois kai vetää skitalla ja laulaa tuo:
"Oi katsoppas vaari tuota hauvaa....VUH VUH...., joka ikkunasta kurkistelee..., VUH VUH".

Siinä kun se "VUH VUH" lähtisi suusta sopivan maanisella poljennolla ja samalla kumiterällä lattiaan..läts läts., vois se musakauppias ehkä antaa alennusta että häipysin poies.

Ainakin nuorena miehenä kun baarissa levyautomaatissa soitin sitä monta kertaa peräkkäin, alkoi tuntumaan että ihmiset jotenkin vaivautui. Voihan tietenkin olla että vaan tuntui, kun olin niin nuori silloin.
M4ss3 m/
01.12.2006 22:14:42 (muokattu 01.12.2006 22:15:04)
Ei Vi..u. On tää niin pissis touhuu taas. Ok, myönnän et onhan se suht helppo biisi mut tuleepahan testattua cleani soundi. Melkee toivoisin et joku tulis valittaa jotai ni sais kuulla kunniansa. Vitun wannabeet. Musaliikkeeseen soittaa, säröt täysille. siitä se lähtee. Ei sillä niin välii vaik pari sointuu unohtuiski.
PS. Ihanku amatöörit ei sais mennä koko vitun musaliikkeeseen.
Mä ainaki oon ihan oma itteni ja soitan mitä haluun, jos se kuulostaa must hyvält
ni vittuako mä muista. Jos tulee valittaa ni saa kitarast kupolii. Voin viel maksaa sen kitaran siitä ilosta.
KIITTI MOI!!!

Sanoppa muuta olen samaa mieltä kanssasi(vielä kun olen amatööri soittamisessa:D
Siis mikä tää on??soittanu ½vuotta oppilaana ½ ei oppilaana:)Jackson on paras(ehkä)älkää vetäkö hernettä nenää tän takii(pelkkä vitsi tää homma)
anssopikasso
04.12.2006 23:50:23
Huh huh. Meikä kerran Oulun Soitin&Tarvike liikkeessä renkutti Jemillä ja Englin Riits Blackmore nupilla ja Englin kaapilla jotain vitun paskaa vitun paskasti. Vetelin hirveitä virheitä enkä soolonnu mitään muutaku mahollisimman epäpuhasta sweeppiä. :D Se myyjä tuntu vähä epätoivoselta. Mainittakoon vielä että oltiin hakemassa meidän basistille uutta bassoa. :D Kyllä se sitte lopussa vähä helty hymyilemään kun ei jaksettu enää pelleillä ja otettiin osia Billy Sheehanin ja Paul Gilbertin duettosooloista. :D
Paviaanit runkkaa ja rallattaa!
Kotiorja
09.12.2006 10:31:24
No jos ei Metallican kipaleita saa revitellä niin entäs sitten Megadeth? Saakos niitä soittaa?
Kirk_Hammett
10.12.2006 13:42:29
No jos ei Metallican kipaleita saa revitellä niin entäs sitten Megadeth? Saakos niitä soittaa?

ei ne sua musaliikkeessä tapa jos soitat metallicaa tai jotain muuta. musa liikkeessähän testataan soittimia mitä ollaan ostamassa. minä ainakin kokeilen niitä sillä musiikilla mitä itse soitan ja siten nään miltä kitara kuulostaa ja tuntuu sitä musiikia soittaessa. sääh....
You know it's sad but true...
shovi
12.12.2006 15:58:45
Olen aina ihmetellyt, miksi musaliikkessä pitää soittaa jotain biisiä. Eikö pääasia ole sen kitaran testaaminen? Itse ainakin teen tällaisen kaavan mukaan, jolla saan helposti testattua sopiiko kitara minulle:

1) soitan akustisesti blueslikin, pari avointa ja pari barresointua
2) pistän kiinni styrdeen, toistan yllä mainitun cleanina
3) tsekkailen soundia vitossoinnuilla ja pentatoniseen pohjautuvalla improilulla eri mikeillä ja erilaisella särön määrällä
4) tsekkaan että kitara on tarpeeksi cool nostaakseen seksikkyyskerrointani

näin myyjiä eikä asiakkaita ei ala vituttamaan ja saat oikeesti selville onko kitara sinulle sopiva. Miksi vitussa pitää "esiintyä" musaliikkeessä? Ja jos on kitaraa ostamassa, eikä osaa muuta kuin sen Smoke on the Waterin, niin sitten soittaa sitä cleanina, erilaisilla säröillä ja erilaisilla mikeillä. Mitäs siinä, mutta sellainen esiintyminen on hiukan noloa.

Oikestaan lähtökohtaisesti mua vähän hävettääkin mennä (siis ilman että olis oikeesti ostamassa keppiä lähiaikoina) musaliikkeeseen testaamaan kitaraa. Muutaman kerran käynyt Turun F-musassakin vain katselemassa, ja kun myyjä ehdottanut kokeilua niin olen rehellisesti sanonut, ettei ole pariin vkn/kkteen rahaa tähän ja tulen rahatupon kanssa kokeilemaan.

Showta vedän sitten himassa tai treeniksellä. Musaliike ei vain ole oikea paikka siihen.
"Anna mie soitan rumpuja!" -Amorphiksen kosketinsoittaja keikalla
M4ss3 m/
12.12.2006 18:36:56
Itse ainakin pistän säröt täysille ja hakkaan jotain biisiä siinä ja sitten jos kitara miellyttää niin ostan sen.
Jee jee.
papitsu
12.12.2006 18:44:14
Itse ainakin pistän säröt täysille ja hakkaan jotain biisiä siinä ja sitten jos kitara miellyttää niin ostan sen.

Hoho. Kyllähän tuo varmaan toimii, jos musiikki mitä sillä tullaan soittamaan, on semmoista, että säröt täysille ja siinä sitten hakataan jotain...
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42
M4ss3 m/
12.12.2006 19:17:50
Semmoistahan se tulee olemaan melkein(Eli Slipknotia)
:Aloittelija
cruel_destiny
12.12.2006 19:19:17
Muistakaa, että kitara on L-Y-Ö-M-Ä-S-O-I-T-I-N... :D
SurReal + toistaiseksi nimetön ja the worst lady furniture 6.1.2007 ravintola Kantis Kamppi, Helsinki (2e narikka ja 0,5e sisään)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 513 14 15 16 17
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)