viimeisetki aallot muistaa ikuisuuden/ pehmeän kuuman rantahiekan, ja merentuulen/ viime hönkäykset sitä ilmastoa kun sä kuulet/ erottaa mis haluaa olla, niinkun sen oikeen huulet/ kun ne koskettaa sua, tääki koskettaa sisimmästä asti/ on niin vapaa olo kuin ois vaatteiden alla alasti/ merensini kiiltää ja helmeilee kauniisti/ muistot kotimaasta viiltää muistuttaen et meet takaskin/ Sinne mistä tuli sinne mistä pakeni pois kauas/ palaa rikas sydän jälleen uudest kokemuksest vauras/ Ainaki hetken aikaa, takas aina kaipaa/ kun arjen stressi ja velvollisuudet päätä vaivaa/ Muistelun havahduttaa laskeutumisääni lentokoneen/ Taas siellä mistä lähti takas ei pääse hetkeen moneen/ mut sinne haluaa vaan mennä, sitä rakastaa/ Joku kaunis päivä ette mua sieltä pois saa/ Sydän hakkaa tico-ticoo auringossa kädet hikoo Pitää mennä veteen likoon kyllä elämä on skitsoo Outo tunne kävellään kaduilla eikä kukaan tunne/ hetkeks hiekkarantaan haudataan kaikki surumme/ miten voisikaan mikään olla pielessä/ vaikee murjottaa ku jätski valuu suunpielestä/ Erilaisii maisemii, rikkaita ja paimenii vesipullo kädes joka auringossa laimeni/ arabilla haaremi, maailmankuva laajeni ei menettäny mitään vaikka paljon rahaa meni/ paikalliset lukemassa koraania hataral pohjalla jalkojen alla korallia vieraanvaraisuudesta vois ottaa mallia maassa maan tavalla ei voi suomalaiset sallia Suomalainen turisti yleisrannan nudisti/ Hanki juristi, sekin päätään pudisti/ mä olen siellä missä en oo ja asun suomessa/ ajatukset on ihan muualla kuin omassa huoneessa/ |