Kampuzzjeah! 10.12.2006 23:05:58 | |
---|
Immortal - Sons of northern darkness nuo ajat on ohi.. |
Zed 10.12.2006 23:12:51 (muokattu 10.12.2006 23:13:59) | |
---|
Yngwie Malmsteen - Inspiration Agents & Jorma Kääriäinen + Jussi & The Boys - Pop Show -04 Stratovarius - Fright Night Taivalkunta Beat - Miks twist Siinäpä ensimmäisenä mieleen tulleet levyt, jotka voisi nakata niin kauas ettei putousta kuulu. Hetken mielenhäiriöissä / pilkkahintaan ovat joskus mukaan tarttuneet. Hyllyssä notkuvista turhista vinyyleistä voidaan puhua metreissä: matkamuistoja Ämeriikasta sekä vanhempien aikanaan hamstraamaa duurihumppaa ruåtsiksi. MegaMan Club #012 Bat Man |
armadillo 11.12.2006 00:36:08 | |
---|
Kai se tuolta heviosastolta löytyy, ehkä joku Loss-yhtyeen Verdict of Posterity. Joskus tuli ostettua kaikennäköistä kuraa kun halvalla sai, niin tosin kyllä nykyäänkin. I asked my mother for fifteen cents to watch an elephant jump a fence. |
joo. pidä ihmeessä mielipiteesi. olin aidosti ilahtunut siitä. sitä ehtii tehdä niin monenlaista vuosien varrella. ja joo kyllä siinä on vähän erilainen meininki siinä kakkoslevyllä. öö, luulisin.. Pitäisköhän piruuttaan hommata kuunteluun se....? He he! Peace. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Tapani L 11.12.2006 09:06:48 | |
---|
Kun tässä tarkemmin mietin niin mulla taitaa suhteellisen paljon olla turhia levyjä, joita ei tule kuunneltua ollenkaan. Kaikista turhimmaksi valitsen silti ehkäpä Neil Youngin "Harvest Moon" -levyn. Voisin jopa perustella valintani. Aluksi mietin, että ehkä jotkut Limp Bizkitin tai Dr. Bombayn levyt menisivät helposti tämän Youngin tekeleen ohi tällä listalla, mutta tarkemmin asiaa mietittyäni tajusin, että noista ensiksimainituista levyistä mä olen joskus oikeasti pitänyt, Neil Youngin levy taas on aiheuttanut lähinnä ärsytystä siitä, että meni moiseen rahaa tuhlaamaan. Kantri on paskaa ja Neil Young kertoo ärsyttävällä äänellään tarinoita, jotka eivät voisi vähempää liikuttaa. Lisäksi kaikki Neil Young -hype saa tätä levyä kohtaan tuntemani yökötyksen vähintäänkin tuplaantumaan. |
Mika Antero 11.12.2006 09:16:23 | |
---|
Kaikista turhimmaksi valitsen silti ehkäpä Neil Youngin "Harvest Moon" -levyn. Voisin jopa perustella valintani. Nää erot musiikkimaun suhteen ovat kyllä aivan mahtavia! Minä olen meinaan valmis nostamaan tuon kyseisen levyn ehkä parhaaksi kuulemakseni Young -levyksi, ja erittäin hyväksi levyksi muutenkin. Nimibiisi varsinkin on niin tunnelmallista herkkua, että oksat pois. |
Zammy 11.12.2006 10:09:30 | |
---|
Kun tässä tarkemmin mietin niin mulla taitaa suhteellisen paljon olla turhia levyjä, joita ei tule kuunneltua ollenkaan. Kaikista turhimmaksi valitsen silti ehkäpä Neil Youngin "Harvest Moon" -levyn. Myytkö? Ja jos, niin mihin hintaan? Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Leviathan73 11.12.2006 10:11:32 | |
---|
Babylon Zoon lätty jossa hitti Space Men. Sitä saa mitä tilaa. |
jjylli 11.12.2006 10:20:31 | |
---|
Pitäisköhän piruuttaan hommata kuunteluun se....? He he! Peace. joo. eihän sitä tiedä. ulos vaan rohkeesti kaapista ja sukkahousut jalkaan. |
Tapani L 11.12.2006 10:29:35 | |
---|
Myytkö? Ja jos, niin mihin hintaan? En myy levyjäni, koska mä olen ihan varma että jos mä haukun jotain tarpeeksi ja sen jälkeen myyn sen niin ihan varmasti alankin tykkäämään siitä sen jälkeen ja sitten harmittaa. Sori. |
carnation 11.12.2006 11:27:58 | |
---|
En myy levyjäni, koska mä olen ihan varma että jos mä haukun jotain tarpeeksi ja sen jälkeen myyn sen niin ihan varmasti alankin tykkäämään siitä sen jälkeen ja sitten harmittaa. Sori. Kannattaako omasta mielestä paskaa levyä silti pitää hyllyssä? En oikein ymmärrä tätä logiikkaa... levykeräilyä joo, mutta ei kai niitä huonoja levyjä kannata kerätä. Jos pelkäät sitä, että alat jälkeenpäin jollain ihmeellisellä tavalla pitämään levystä, niin aloita kuuntelu heti ja ala pitämään siitä nyt heti. Näin sulla on sitten hyllyssä hyvä levy huonon sijaan. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Mika Antero 11.12.2006 11:30:41 (muokattu 11.12.2006 11:59:27) | |
---|
Kannattaako omasta mielestä paskaa levyä silti pitää hyllyssä? En oikein ymmärrä tätä logiikkaa... levykeräilyä joo, mutta ei kai niitä huonoja levyjä kannata kerätä. Jos pelkäät sitä, että alat jälkeenpäin jollain ihmeellisellä tavalla pitämään levystä, niin aloita kuuntelu heti ja ala pitämään siitä nyt heti. Näin sulla on sitten hyllyssä hyvä levy huonon sijaan. Herran jestas, kyllähän musiikkimaku muuttuu tai laajenee iän ja kokemuspohjan karttuessa kaikilla, jotka aktiivisesti musiikkia kuuntelevat. Ihan järkevä ratkaisu olla myymättä levyjään. EDIT: Lisättäköön, että itse myin joskus jonkun verran levyjäni pois. Kaduttaa melkein jokaisen kodalla, jokusen olen joutunut ostamaan jopa uudelleen... |
Rattata 11.12.2006 11:54:49 | |
---|
Ainiin. Omistan jonkun Stratovariuksen levyn. Sen on pakko olla todella turha kun en edes nimeä muista. D'oh! |
Keimo 11.12.2006 13:43:36 | |
---|
Akon - Trouble, heräteostos. Ei kolahda ei. THV - Klubi #14 |
gorgonoidi 11.12.2006 14:22:24 | |
---|
Jaa-a... Eipä taida hirveästi olla. Hieman turhia löytyy, mutta ei kuiteskaan sellaisia umpiturhia joilla ei yhtään mitään tekisi. |
Hepetintti 11.12.2006 15:25:32 | |
---|
Eiköhän se ole se lordin debyytti levy. Se mikä ei ole paskaa on ehdottomasti kusta. |
Sandozer 12.12.2006 16:01:14 | |
---|
vinyyleistä varmaan Bob Dylanin Street Legal ja sitten joku Ry Cooderin tekele jossa oli hieno kansi. kumpikin pyörineet vissiin kerran, vuosia sitten. CD-puolelta voisin heittää Glenn Danzigin Black Arian. Huh huh. The doctors are giving him a 50/50 chance of making it...
Although there's only a 25% chance of that. |
Blodapelsin 12.12.2006 16:05:39 | |
---|
Ehdottomasti turhin levyni (ja varmaan koko m.netin turhin) on Haddawayn The drive! "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
texjazz 12.12.2006 23:49:11 | |
---|
vinyyleistä varmaan Bob Dylanin Street Legal ja sitten joku Ry Cooderin tekele jossa oli hieno kansi. kumpikin pyörineet vissiin kerran, vuosia sitten. Olisiko nuo turhan hyviä levyjä :) Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
doom crew 13.12.2006 08:05:12 | |
---|
Dimmu Borgirin Death Cult Armageddon. FIRE IT UP
LET THE ENGINES ROLL |