maggot 02.12.2003 11:41:13 | |
---|
Niin, pitäis saada jotain kivaa lisää tuohon särösoundiin, joten oon miettiny chorus pedaalin ostoa. Elikkäs kysymys kuuluu, miten tuo chorus käyttäytyy särön päällä ja ajaako asiansa jos chorus pedaali on koko ajan päällä? Kuuluuko se sieltä särön seasta, onko siitä "hyötyä" jne jne. Myös hyviä chorus pedaaleita voipi ehdotella.. "reality is a very fragile thing after all..." |
Itse ainakin tykkään choruksesta särön kera. Pidän omaa CH-1 miltei aina päällä. Se levittää hieman soundia ja antaa pilkettä silimään. Jostain syystä myös nuo pikatut huilut vingahtaa kivemmin. Vanhat hyvät chorukset tuppaavat suhista särön kera, joten suosittelen ainakin Bossin CH-1 sekä CE-5, molemmat toimivat äärettömän hyvin särön kera! Kuuntele Zakk Wylden soundia. Siinä on myös melkein aina chorus päällä. "And that's the bottom line.." |
maggot 02.12.2003 12:11:00 | |
---|
Mitenhän toimis ibanez super chorus (soundtank sarjaa), oiskohan se hyvä? Näyttäs olevan kitarapajalla käytetty sellainen myynnissä.. Vai pitääkö luottaa bossiin.. ; ) "reality is a very fragile thing after all..." |
Insane Kane 02.12.2003 12:17:22 | |
---|
Mitenhän toimis ibanez super chorus (soundtank sarjaa), oiskohan se hyvä? Näyttäs olevan kitarapajalla käytetty sellainen myynnissä.. Vai pitääkö luottaa bossiin.. ; ) Ibanezzin soundtank sarja on mielestäni lähes poikkeuksetta ihan tuubaa. Tuon CH-1 luulisi saavan 50€ käytettynä. "And that's the bottom line.." |
spp 02.12.2003 12:25:37 | |
---|
Myös hyviä chorus pedaaleita voipi ehdotella.. Selvä. Vilkaseppas pikaviestisi. Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi. |