Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Torture Killer
1 2 3 4
Ronsto
10.12.2006 17:54:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haulla en löytänyt yhtään topikkia tästä humppaorkesterista, joten on aika avautua.
 
Elikkäs mitä mieltä olette tästä bändistä?
 
Itse oikeastaan löysin kyseisen bändin, kun TK:n basisti Kimi lyöttäytyi bändimme riveihin pari kuukautta sitten. Netistä kuuntelin muutaman biisin ja sitten tsekkasin tämän musiikkivideon: http://www.youtube.com/watch?v=20m9Bv1qELQ
 
Täytyy kyllä myöntää että odotukset olivat hyvin alhaiset orkesteria kohtaan, mutta muutaman biisin jälkeen huomasin että tämähän toimii ns. kuin lekalla päähän.
 
Pidetään keskustelu asiallisena jne..
 
Steven Seagal
Milkop
10.12.2006 17:59:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus heput lähettivät ekan levyn promon arvosteltavaksi ja olihan se ihan asiallista mäiskettä. 4 tähteä näköjään annoin. Kova juttu muuten että Chris Barnes korahtelee nykyään bändin riveissä. Koskahan pääsee ukko keikalle asti? Olisi aika mielenkíintoista moinen esitys kokea.
 
SDMF
10.12.2006 18:01:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torture Killer on mulle aina ollut turun kovinta Deodorantti meteliä ja lippu pysyy vielä yhtä korkealla vaikka uusin lätty ei vanhaa voittanut :)
 
parasta livenä !
 
long live TK !
 
Kaikki käy kunhan se ei ole huonoa musiikkia.
Ronsto
10.12.2006 18:04:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torture Killer on mulle aina ollut turun kovinta Deodorantti meteliä ja lippu pysyy vielä yhtä korkealla vaikka uusin lätty ei vanhaa voittanut :)
 
parasta livenä !
 
long live TK !

 
Heh, mulle sitten justiin tuo uusin lätty iski lekan lailla :)
 
Steven Seagal
Ronsto
10.12.2006 18:06:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kova juttu muuten että Chris Barnes korahtelee nykyään bändin riveissä.
 
Itsehän meinasin paskoa housuun kun kuulin asiasta.
 
Koskahan pääsee ukko keikalle asti? Olisi aika mielenkíintoista moinen esitys kokea.
 
En tiedä, toivottavasti. Se olisi kyllä melkoinen show.
 
Steven Seagal
Mechanizm
10.12.2006 20:12:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juupa juu, toimii hienosti livenä ja levyllä. Itse tykkään myös enemmän ensimmäisestä levystä.
 
Naked but still stripping
Maardi
10.12.2006 20:38:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eka levy löytyy ja toimii kyllä. Loistavan törkeää jyräämistä. Uudemmalta levyltä oon kuullut vain yhden biisin, joten siitä ei osaa sen enempää sanoa.
 
BondakeBunny
10.12.2006 21:30:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saatanan hyvejä kappaleita. Miesten musiikkia parhaimmillaan.
 
In every revolution theres a man with a vision...
epeli
11.12.2006 13:32:57 (muokattu 11.12.2006 13:36:57)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en ole tuota swarmia kuunnellut kovin paljoa, mutta silti olen "pettynyt"! barnesin vokalisointeihin. mielestäni sallisen juri hoiti paljon paremmin homman kotiin! siltä mieheltä irotaa sellanen viemäriörinä, että tulee ihan kyyneleet housuun!!
 
Koskahan pääsee ukko keikalle asti? Olisi aika mielenkíintoista moinen esitys kokea.
 
on mun tietääkseni pojille sanonu, että sitten kun on tarpeeksi biiseja kasassa?? tms..,
juri vetää keikat ssihen saakka. en oo kuitenkaan varma..
 
"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
Blasphemer
11.12.2006 13:39:51 (muokattu 11.12.2006 13:40:05)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Swarm! oli kyllä aivan helvetin hyvä levy. Tykkään siitä todella paljon. Toi vähän valoa tähän muuten valjuun dm-tuotantoon Suomessa. Torture Killer taitaa itse asiassa olla ainoa tällä hetkellä toimiva ja levyttävä suomalainen death metal-bändi, josta voi sanoa ilman mitään kaunisteluja, että se on v***n hyvä.
nekronaut
11.12.2006 19:47:36 (muokattu 11.12.2006 19:48:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en ole tuota swarmia kuunnellut kovin paljoa, mutta silti olen "pettynyt"! barnesin vokalisointeihin. mielestäni sallisen juri hoiti paljon paremmin homman kotiin! siltä mieheltä irotaa sellanen viemäriörinä, että tulee ihan kyyneleet housuun!!
 
Aivan samaa mieltä... minä olen vain pettynyt enkä "pettynyt", koska mun mielestä barnesilla ei ole koskaan ollutkaan hyvää ääntä, corpsestakin tuli huomattavsti parempi ku barnes lähti...
 
E: tai siis ehkä olen nimenomaan "pettynyt", koska en laulusta koskaan ole tykännyt (hymiö)
 
Petrukki
11.12.2006 20:38:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harvemmin death metallia kuuntelen, mutta tästä bändistä kyllä tykkään, mitä olen pari biisiä kuullut.
 
Jackson on paras puolivuotta (ehkä).
mikko1
12.12.2006 15:42:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi. Ei ole harmikseni vain levyjä eksynyt hyllyyn splittiseiskaa lukuunottamatta.
 
Ronsto
07.03.2007 15:34:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

09/03/07 KLUBI - Turku
 
Torture Killer (Zemial, Axegressor)
 
Eli perjantaina räjähtää. Täytyypi mennä tarkastamaan mikä on meininki.
 
Muita Mnettiläisiä menossa?
 
"Olen absolutisti. Humallun vain jeesuksesta." Mystisesti hintahtavat romantikot #2
Wailey
07.03.2007 17:12:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Swarm! levy tuli ostettua paidan kera heti kun se ilmesty. Soi edelleen todella useasti. Aivan vitun kova levy, ei muttia. Alusta loppuun niin hienoja riffejä että tulee sellaisia "miksen ole itse keksinyt tuota?!"-vitutuspuuskia.
 
Barnes sopii bändiin todella hyvin vaikka aikaisemmatkin vokalistit ovat hyvin tonttinsa hoitaneet.
Kovasti toivoisin livenä näkeväni vaikka sitte menis matkusteluks.
 
np Torture Killer - Heading Towards The Butchery /,,/
 
Flesh matters the most when splattered around | http://www.myspace.com/devilhornmusic
Cocktus
07.03.2007 17:50:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Swarm! levy tuli ostettua paidan kera heti kun se ilmesty. Soi edelleen todella useasti. Aivan vitun kova levy, ei muttia. Alusta loppuun niin hienoja riffejä että tulee sellaisia "miksen ole itse keksinyt tuota?!"-vitutuspuuskia.
 
Barnes sopii bändiin todella hyvin vaikka aikaisemmatkin vokalistit ovat hyvin tonttinsa hoitaneet.
Kovasti toivoisin livenä näkeväni vaikka sitte menis matkusteluks.
 
np Torture Killer - Heading Towards The Butchery /,,/

 
Mielestäni Sallinen hoitaa vokalistin tontin paremmin kuin Barnes. En oikein pidä siitä Barnesin pappavibraatosta.
 
Oh, you ironic pop-rock fuck, don't you fuck with metal!
nekronaut
07.03.2007 19:25:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muita Mnettiläisiä menossa?
 
MINÄ! Vaikken bändistä niin paljoa välitäkkään loppupeleissä, tarviihan kavereita supportoida... tiukka rumpali/basisticombo...
 
cheez
05.05.2008 17:03:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyypi taasen nostella...perkeleen tiukkaa huttua poijjaat vetävät, eipä siitä mihinkään pääse. Todella peliveto mielestäni ottaa Sallinen virallisesti pumpun kitarisoinnistiksi. Uutta plätyskääkin pukkaamassa ilmeisesti tässä lähitulevaisuudessa. Livenä mahdollisesti maailman väkivaltaisimmat riffit, eipä tunnu pitti pääsevän pysähtymään hetkeksikään.
 
Mistä jauhomadot ilmestyy jauhopussiin?
Sir Härö
05.05.2008 17:14:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni Sallinen hoitaa vokalistin tontin paremmin kuin Barnes. En oikein pidä siitä Barnesin pappavibraatosta.
 
Juri on muutenkin kovempi jannu.
 
plastic
10.12.2008 20:38:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torture Killer Dynamic Arts Recordsille
 
Suomen death metal ylpeys Torture Killer on kiinnitetty Dynamic Arts Recordsille. Bändin edellisen, Swarm! albumin julkaisi Metal Blade Records. Swarm! esitteli myös Cannibal Corpse ja Six Feet Under bändeistä tutuksi tulleen legendaarisen death metal murisijan Chris Barnesin bändin keulilla.
 
Torture Killer on parhaillaan miksaamassa tulevaa kolmatta albumiaan. Tuleva albumi "Sewers" julkaistaan helmikuun 25. päivä. Sewers:llä keuhkojaan tuulettaa jälleen Juri Sallinen. Julkaisun jälkeen bändi lähtee kiertämään Eurooppaa, myös ensimmäinen kesäfestivaali on kiinnitetty; Legacy Open Air Saksassa toukokuussa.
 
www.torturekiller.com
www.myspace.com/torturekiller
www.dynamicartsrecords.com
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «