Aihe: Ruuvit löysällä
1 2 3 4 5 6 7 8
vexu
22.04.2005 08:39:50

Mikäköhän tuo sitten on tuo tilalle tuleva..
Onko sekin rajua brittihuumoria?!?

Draamakomediaa keski-iän kriisistä. Subilta tuo tuli jo niin pari jaksoa kerkesi katsomaan. Itse pidin huomattavasti, mutta ei kannata todellakaan odottaa mitään Fast Shown kaltaista
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
vantage
23.04.2005 15:36:19
mutta ei kannata todellakaan odottaa mitään Fast Shown kaltaista

Allright, mutta eiköhän tuokin sitten seurantaan mene..
Aina on seurattava kahta sarjaa, nyt on vain yksi.
Well... IHKK #5
author
09.12.2006 20:59:13
Huom! Olet kirjoittamassa yli 595 päivää vanhaan ketjuun!

Hieno homma.

Huomasin tuossa juuri että youtubessa on melko kattava määrä noita Fast Shown sketsejä katseltavissa. Kyllä nuo vaan jaksaa naurattaa :D Pitäis varmaan tilata dvd:nä jostakin. Tietäis vaan mistä..
"I think if the devil doesn't exist, but man has created him, he has created him in his own image and likeness." -Fyodor Dostoevsky (In "The Brothers Karamazov")
Deep Shadow
09.12.2006 21:29:08
Hieno homma.

Huomasin tuossa juuri että youtubessa on melko kattava määrä noita Fast Shown sketsejä katseltavissa. Kyllä nuo vaan jaksaa naurattaa :D Pitäis varmaan tilata dvd:nä jostakin. Tietäis vaan mistä..

Eiks jotain Fast Show DVD:tä saa ihan vaikka anttilasta?
Mummun saappaassa soi fox
Bassovadelma
09.12.2006 22:53:15 (muokattu 09.12.2006 22:53:51)

Itelläni on dvd, ostettu nimenomaan Anttilasta. Niitä on kai saatavilla toinenkin tuotantokausi (niin ainakin luki lehtisessä joka oli sen mun dvd:n välissä) mutta se pitäisi kai sitten jo tilata jostain..

BRILLIANT!
Kulje vaan, en mä seuraa.
author
09.12.2006 23:55:59 (muokattu 10.12.2006 14:24:43)
Eiks jotain Fast Show DVD:tä saa ihan vaikka anttilasta?

Anttilassa en ole nähnyt vaikka aika tarkkaan olen hyllyt läpi kolunnut. En tosin tiedä Anttilan verkkokaupasta.

Koitin piruuttani CDON:ista etsiä ja siellähän niitä oli! Ainakin kolme tuotantokautta jos oikein muistan.

Edit. Tuossa muutamia joita keräsin pisin youtubea: http://www.youtube.com/profile_favorites?user=swamptree
"I think if the devil doesn't exist, but man has created him, he has created him in his own image and likeness." -Fyodor Dostoevsky (In "The Brothers Karamazov")
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)