ulipalsternak 09.12.2006 00:13:53 | |
---|
Olettako te samaa kokoa? Suht koht. Muotokin on sama,mut toisinpäin. Mul on etumus koholla. Rouvalla takamus. |
pekkajau 09.12.2006 00:14:55 | |
---|
Suht koht. Muotokin on sama,mut toisinpäin. Mul on etumus koholla. Rouvalla takamus. Aku ja Iines? Joo sanoi Olli kun leipä loppu. |
ulipalsternak 09.12.2006 00:17:50 | |
---|
Aku ja Iines? Ei,eikä Heikki ja Kaija. |
Tankero 09.12.2006 02:05:52 | |
---|
Jos ne on nudisteja? Äkikseltään kuulostaa oudolta, jos nudistit vaihtaa alkkareita. Varmasti, vissiin. |
Sitten se turakaismikki laitetaan mikseriin ihan omaan kanavaan ja ajetaan pitch shifterin läpi. Sellainen puoli sävelaskelta ylös tai alas, tai vaikka vartin verran. Voisi olla parempi. Puheessa ei juurikaan huomaa, mutta lauluesityksistä ja vierailevien tähtien vierailuista saattaa tulla mielenkiintoisia,.... Aihetta sivuten: Mistähän muuten mahtaa johtua joidenkin turakaisten laulaminen n. terssin-kvintin päästä muuhun mökään nähden? Eli kun laulavat yksin ilman säestystä, niin kuulostaa ehkä jopa ihan siedettävältä, mutta jos kehiin tulee säestys/toisia laulajia, niin sävel-laji muuttuu välittömästi. Joskus päässyt säestämään ko tapauksia ja vaikka itse vaihtaisi sävel-lajin samaksi kuin "artistilla", niin salaman nopeasti hän nokittaa vähintään terssillä. Edit: Ja ennen kuin joku ehtii, niin ei toimi stemmalaulajina... Koskettelen soittimia... |
Ukko 09.12.2006 11:05:19 | |
---|
Joka toinen kuukausi? Niin usein. Olen senverta hygieeninen :/ |
lukkari 09.12.2006 11:40:15 | |
---|
Olettako te samaa kokoa? Riittää kun perät on. |
R.Syke 09.12.2006 11:55:24 | |
---|
Aihetta sivuten: Mistähän muuten mahtaa johtua joidenkin turakaisten laulaminen n. terssin-kvintin päästä muuhun mökään nähden? Eli kun laulavat yksin ilman säestystä, niin kuulostaa ehkä jopa ihan siedettävältä, mutta jos kehiin tulee säestys/toisia laulajia, niin sävel-laji muuttuu välittömästi. Joskus päässyt säestämään ko tapauksia ja vaikka itse vaihtaisi sävel-lajin samaksi kuin "artistilla", niin salaman nopeasti hän nokittaa vähintään terssillä. Edit: Ja ennen kuin joku ehtii, niin ei toimi stemmalaulajina... Johtusko siitä, että erottavat sävelen ja lajin toisistaan? Tosiaan. Voi olla. Kyllä siitä joku tutkimuksen vielä tekee. |
lukkari 09.12.2006 12:39:42 | |
---|
Aihetta sivuten: Mistähän muuten mahtaa johtua joidenkin turakaisten laulaminen n. terssin-kvintin päästä muuhun mökään nähden? Eli kun laulavat yksin ilman säestystä, niin kuulostaa ehkä jopa ihan siedettävältä, mutta jos kehiin tulee säestys/toisia laulajia, niin sävel-laji muuttuu välittömästi. Joskus päässyt säestämään ko tapauksia ja vaikka itse vaihtaisi sävel-lajin samaksi kuin "artistilla", niin salaman nopeasti hän nokittaa vähintään terssillä. Edit: Ja ennen kuin joku ehtii, niin ei toimi stemmalaulajina... Laulaminen koko ajan terssin tai kvintin päässä vaatii jo taitoa. Nostakaamme hattua taidokkaille turakaisille. |
KoskPaavo 09.12.2006 13:03:02 | |
---|
Laulaminen koko ajan terssin tai kvintin päässä vaatii jo taitoa. Nostakaamme hattua taidokkaille turakaisille. Tuollaiseen kvinttihuutajaan olen kerran törmännyt, oikea korkeus ei koskaan löytynyt, ura kanssani kesti yhden biisin ajan. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |