Aihe: Johnny Cashilta uutta materiaalia.
1
steelin
02.12.2003 01:04:07 (muokattu 02.12.2003 01:06:12)
No niin. Ja soitto Joulupukille, pakko tuo on saada.
Vähän kyllä harmittaa tälläinen kuolemanjälkeinen myyntityö, mutta tätä tämä elämä on.
Hieman poismenoa pelkäsin kun kuuntelin Miehen "Man comes around" levyä. Taisi olla tieto tulevasta.

Eedith: 64 ennenkuulematonta kappaletta????
Eikö ne myyntimiehet jättäneetkään mitään ensi vuonna julkaistavaksi? Olen onnesta tyrmistynyt.
Naapurit luulee, että on köyhä jos käy joka päivä töissä. Pitäköön uskonsa.
Veikko
02.12.2003 01:14:18
Sellainen sitkeä tornihuhu liikkuu, että Cashitä tulisi vielä American viiitonen. Valmiiksi mies mustissaan ei levyä saanut.

Pitänee vielä painottaa, että "tietoni" perustuu lähinnä keskustelupalstojen tietoihin. Että ei tähän luottaa parane.
"Sähköurku!!!" (nuoren J. Karjalaisen äänellä)
Isäntä
02.12.2003 01:20:15
Sellainen sitkeä tornihuhu liikkuu, että Cashitä tulisi vielä American viiitonen. Valmiiksi mies mustissaan ei levyä saanut.

Pitänee vielä painottaa, että "tietoni" perustuu lähinnä keskustelupalstojen tietoihin. Että ei tähän luottaa parane.

Jostakin muistelisin lukeneeni että Cash ois ollu tekemässä Gospel levyä seuraavaksi ja muutama laulu ois ollu jo valmiina. Minun "tieto" lähteet ovat unohtuneet jo aikoja sitten tai sitten olen nähnyt unta.
samueld
02.12.2003 08:21:17

Joo. Kyllähän minäkin tapan tuon materiaalin takia. Silti näissä kuoleman jälkeisissä jutuissa tulee aina rahastus mieleen. Toivottavasti nyt ei julkaista jotain sellaista materiaalia, joka ei Jounin mielestä kelvannut julkaistavaksi. Yleensä aina näillä ennenjulkaisemattomilla jutuilla on joku syy, miksi niitä ei julkaistu.
Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in...
Elfurioso
10.12.2003 09:42:37
Onkos joku jo hankkinut boxin. Mielipiteitä? Minälaista/tasoista materiaali on verrattuna varsinaisiin American recordings levyihin?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)