Aihe: Paiste PST3
1 2
Bald Anus
28.09.2006 22:45:38

No mutta jos olet jo peltejä kokeillut ja todennut hyviksi, niin miksi ihmeessä haluat vielä ääninäytettä. Pellit ovat kuitenkin myös makuasia. Jos PST3:set miellyttä, niin kauppaan vaan ja rockia veivaamaan...

Koska en enää muista soundia niin tarkasti. Ja muistelin lähes oikein, olen kokeillut Paisteen PST5 hi-hattia, en kolmosta, kun kävin taas tänään siellä paikassa, missä se oli. Aika ummehtunut soundi oli, kun piti kiinni, mutta riittää minulle.
"Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
rumpali_
08.12.2006 14:04:24
Perustin bändin, jossa soitan rumpuja, mutta en omista rumpuja, joten semmoset pitäis saada. Swinkut ajattelin ostaa, kunhan saan rahaa ja pellit ois kivat. Paisteen PST3: set sitten ovatkin halvat, joten nytpä kysyn, että ovatko ne mistään kotoisin? Olen kokeillut Crashia ja/tai hi-hattia ja ihan hyviltä soundasi. Joten, kertokaapas, ja jos joku sattuu omistamaan, niin ääninäytettä kehiin.

http://www.thomann.de/thoiw3_paiste … beckenset_economy_bag_prodinfo.html

täyttä kuraa. =)
meinl parhautta!!
Bacchus
08.12.2006 16:21:33
täyttä kuraa. =)

Oliko paljonkin uutta, elintärkeää tietoa, jonka ehdottomasti halusit jakaa muiden kanssa?
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
uk.
08.12.2006 17:07:22
Bändikaveri osti sen settii Pst3 Haikat ja yhden Crashin. Crashistä en osaa sanoa, mutta haikat on kiinni soitettuna suht hyvän kuuloset, mutta avoinaisena...
Keravan Viemäröinti OY - Paskaa Putkeen.
Bacchus
08.12.2006 17:07:57
Bacchuksen sijainti tällä hetkellä: Työpaikka
Tulee kotiin: Ei tietoa

Ai saakeli Deino, pistit aika pahan.;) Pisti väkisin hymyilyttämään kun olet 100% oikeassa.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)