Aihe: Sapettaa!!
1 2 3 4 5
poppamies
06.12.2006 19:10:21

Auton peräkärry on just yksi noista.

Vähän riippuu! Viimeksi kun lainasin eräältä tuttavalta telikärryn niin jouduin ekaks tunnin verran korjaamaan sen valoja. Oliko kärry paremmassa vaiko huonommassa kunnossa kun palautin? Eiainakaan ollut samassa kunnossa.
G-strings are for strippers!
Tankero
06.12.2006 20:45:13
Vähän riippuu! Viimeksi kun lainasin eräältä tuttavalta telikärryn niin jouduin ekaks tunnin verran korjaamaan sen valoja. Oliko kärry paremmassa vaiko huonommassa kunnossa kun palautin? Eiainakaan ollut samassa kunnossa.

Mitä sinä niistä menit korjaamaan. Eihän kärrynvalot yleensä pelaa. Ainakaan meillä päin.
Varmasti, vissiin.
lukkari
07.12.2006 12:34:05
Taidankin ostaa jonkun pari kybää maksavan mikin näitä vierailijoita varten.
Kyllikki
08.12.2006 09:00:04
Aikoinaan kun oltiin Jämsä motellissa keikalla ja tauolla esiintyi Caron, eikä tietenkään mikkiä mukana. Hän kysyi meiltä lainaksi ja annettiin bassarin mikki( kyllä, minulla oli silloin Sonorit)ja bassarin säädöillä. Oli nimittäin mikrofoni aina paksun huulipunan peitossa keikan jälkeen. Jos olisi antanut oman niin olisi siinä ollut ihmettelemistä. Nykyään en anna omaa mikrofoniani kellekään, se on minun henk. kohtainen soitin enkä halua muiden pöpöjä itselleni. Ei sen mikrofonin pitäisi niin paljoa tilaa viedä etteikö voisi sitää ottaa mukaansa. Jos ei ole, niin olkoon ilman.

Hmm... Mulla on vielä tallessa vanha "suhure", johon kyseinen artisti on laulanut joskus 80-luvun lopulla Saarijärven Summassaaressa. En ole käyttänyt itse tuota mikkiä enää, kun en raaskinut pyyhkiä noiden turpeiden huulien jättämiä jälkiä pois.

Mikki on myytävänä, mutta kuten arvata saattaa, se on KALLIS!!!!
Sähköt sain ja sähkökitaran... Vielä kun osais soittaa...
Riksteri
08.12.2006 09:20:09
Taidankin ostaa jonkun pari kybää maksavan mikin näitä vierailijoita varten.

Voisihan orkesteri pitää mukanaan pariakin ylimääräistä mikkiä, jotka voisi sitten vaikka myydä tarvitsijalle aivan omaksi. Suuresta investoinnista ei ole kyse, jos allaolevat mikit riittäisivät?

Carol MUD-525
Laulumikrofoni karaokeen, treenikäyttöön tai keikalle. Soundissa ei häviä hinnakkaammalle kilpailijallekaan. Mukana n. 7 m XLR-johto ja kotelo! 37 euroa

Shure C606-N
herttakuvioinen laulumikrofoni, sis. 4,5m XLR-plugijohto 28 euroa
vanhami
08.12.2006 09:52:27
Sitten se turakaismikki laitetaan mikseriin ihan omaan kanavaan ja ajetaan pitch shifterin läpi. Sellainen puoli sävelaskelta ylös tai alas, tai vaikka vartin verran. Voisi olla parempi. Puheessa ei juurikaan huomaa, mutta lauluesityksistä ja vierailevien tähtien vierailuista saattaa tulla mielenkiintoisia,....
lukkari
08.12.2006 13:12:37
Täytyykin otta huomioon kaksi edellistä kirjoitusta.Kiitän vihjeistä.
Riksteri
08.12.2006 14:31:08
Mikin voi selittää olevan niin intiimihygieniaan verrattavissa oleva väline, että ei voi edellyttää kenenkään lainaavan omia alushousujaan niitä tarvitsevalle. Eikä hintakaan ole alushousuja kalliimpi, naisten osalta saattaa olla halvempikin investointi.
manjaana
08.12.2006 14:36:04
Mikin voi selittää olevan niin intiimihygieniaan verrattavissa oleva väline, että ei voi edellyttää kenenkään lainaavan omia alushousujaan niitä tarvitsevalle. Eikä hintakaan ole alushousuja kalliimpi, naisten osalta saattaa olla halvempikin investointi.

Ai alushousu vai?? Et ole tainnut niitä ostella ihan lähiaikoina.. ;o)
Ehkä join, ehkä en, so not kunhan tanssi kulkee..
Riksteri
08.12.2006 14:47:39
Ai alushousu vai?? Et ole tainnut niitä ostella ihan lähiaikoina.. ;o)

Suomalaiset ovat jotenkin outoja tässä suhteessa. Patrician aikanaan teettämän tutkimuksen mukaan suomalaiset uusivat alusvaatteensa hyvin harvakseltaan, useimmat itäeuroopan maat ohittivat Suomen tilastoissa selvästi. Saapas nähdä, tuoko joulupukki uudet black horset tänä vuonna :D
manjaana
08.12.2006 14:50:13
Suomalaiset ovat jotenkin outoja tässä suhteessa. Patrician aikanaan teettämän tutkimuksen mukaan suomalaiset uusivat alusvaatteensa hyvin harvakseltaan, useimmat itäeuroopan maat ohittivat Suomen tilastoissa selvästi. Saapas nähdä, tuoko joulupukki uudet black horset tänä vuonna :D

HOHO, mitäs sitä uusimaan, jos vielä tervettä kohtaa löytyy edes kuminauhasta.. :o))
Omat stringit vetelee tossa 50€ hinnoilla, notta sitä hiukan ajattelin..
Ehkä join, ehkä en, so not kunhan tanssi kulkee..
Riksteri
08.12.2006 14:52:54
HOHO, mitäs sitä uusimaan, jos vielä tervettä kohtaa löytyy edes kuminauhasta.. :o))
Omat stringit vetelee tossa 50€ hinnoilla, notta sitä hiukan ajattelin..

Tallinnasta kannattaa käydä ostamassa merkkialusvaatteita, säästin viimeksi satoja euroja kun ei tarvinnut maksaa Suomen hintoja.
veeka
08.12.2006 15:02:09
Tallinnasta kannattaa käydä ostamassa merkkialusvaatteita, säästin viimeksi satoja euroja kun ei tarvinnut maksaa Suomen hintoja.

Eikai ne vaan olleet aitoja kopioita?
"ei vaivaa kiire, ei dressi"
Ukko
08.12.2006 16:26:49

..tutkimuksen mukaan suomalaiset uusivat alusvaatteensa hyvin harvakseltaan..

Uusivat ? Siis eikös ne käännetä vain ympäri joka toinen kuukausi 8p
lukkari
08.12.2006 19:22:55

Mitä niitä kääntelemään.Kuluvat vain.
paice60
08.12.2006 19:24:20

Joka toinen kuukausi? Niin usein.
Miks´ mä oon täällä?
ulipalsternak
08.12.2006 21:24:45
Huvittavaa seurata,miten jutut ovat edenneet alkuperäisestä aiheesta ;)
Ei sillä eikä millään. Niin, noista alusvaatteista. Mä vaihdan joka kuukausi. Vaimon kanssa päittäin(siis avo-).
Tankero
09.12.2006 00:10:55
Huvittavaa seurata,miten jutut ovat edenneet alkuperäisestä aiheesta ;)
Ei sillä eikä millään. Niin, noista alusvaatteista. Mä vaihdan joka kuukausi. Vaimon kanssa päittäin(siis avo-).

Olettako te samaa kokoa?
Varmasti, vissiin.
pekkajau
09.12.2006 00:11:57
Olettako te samaa kokoa?

Jos ne on nudisteja?
Joo sanoi Olli kun leipä loppu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)