Aihe: Oletko noob vai guru?
1 2 3 4
lato
06.12.2006 17:19:21
tunnistan itseni lurkkijaksi
Ronsto
06.12.2006 21:17:18

Olen sitten varmaan Tavis.
Steven Seagal
Hot RedX
08.12.2006 11:56:29
Ma olen Tavis ja Innostuja.

Kokemukseni mukaan täällä on pilku-
n viilaajia tosi paljon. Kukaan ei tunnusta...

Josko jonkun sais esiin tällä(?)
So What? Who Cares?
DirtyFingers
08.12.2006 13:00:21
Tunnistatko itsesi?

En.
Haluaisin kyllä olla WANNABE-GULU.
Singing alone
Blasphemer
08.12.2006 13:40:46

LURKKIJA on foorumin kasvoton hahmo. Seuraa haamuna palstaa, mutta ei koskaan kirjoita itse. Lurkkijasta ei tiedetä paljon.

Taidan olla aika lähellä tätä. Luen palstaa varmasti vähintään tunnista pariin päivässä, mutta kirjoitan hyvin harvoin ja lyhyesti (jos ei ole mitään viisasta sanottavaa, jota ei ole jo sanottu, olen hiljaa). Vuodesta 2002 (tällä käyttäjänimellä vissiin 2003) on tullut foorumilla pyörittyä ja viestejä on tullut kirjoitettua noin 700. Suurin osa näistä ovat kuitenkin olleet sellaisia, että ei niihin kukaan kiinnitä huomiota. Eli pysyn hyvin piilossa ja tuntemattomissa.

PILKUNVIILAAJA tarttuu yksityiskohtiin ja kielioppivirheisiin. Asiavirheistä pilkunviilaaja suorastaan riemastuu. Hänen päivänsä on pelastettu, kun hän saa osoitetuksi virheen jonkun toisen viestissä. Pilkunviilaaja ei yleensä myönnä olevansa väärässä.

Asiavirheet ei kiinnosta ja myönnän olevani väärässä, jos niin käy. Rakastan kielioppivirheitä. Hyvin usein kyllä tulee huomauteltuakin. Toinen asia, mistä pidän, on avatuminen muille siitä, kun he kirjoittavat jotain mielestäni lapsellista tai idioottimaista. Onneksi osaan tehdä sen tarvittaessa niin huomaamattomasti, ettei sitä voi sanoa suoranaisesti esimerkiksi solvaamiseksi.
Strutsi
08.12.2006 14:29:20
Jep, tuo voisi kuvata minua melko hyvin. Mutta tässähän ei olisi tarvittu tarkkuutta. Höh.

Kuulostaa melkoisen tutulta :P
"Murhaajat ovat vain ulospäinsuuntautuneita itsemurhaajia" -Monty Python
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)