R.Syke 06.12.2006 20:48:47 (muokattu 06.12.2006 20:51:33) | |
---|
Kaivatko verta nenästäsi? ;-) Häh? Eikös se pitäs olla: 'Kaivanko verta nenästäsi?' Pitää ruveta Juicen piisejä muuten piakkoin hieman vilkuilemaan. Viikolp tarvii. Meinaan koota niitä samaan kansioon ison satsin. Onpahan sitten varalla sanoineen kaikkineen. |
Tankero 06.12.2006 20:58:54 | |
---|
Häh? Eikös se pitäs olla: 'Kaivanko verta nenästäsi?' Pitää ruveta Juicen piisejä muuten piakkoin hieman vilkuilemaan. Viikolp tarvii. Meinaan koota niitä samaan kansioon ison satsin. Onpahan sitten varalla sanoineen kaikkineen. Mihin sinä niitä tarvit. Meiltäkin kyselivät tampereella, mutta sanoin ettei me niitä soiteta. Varmasti, vissiin. |
baron 06.12.2006 21:01:09 | |
---|
Mihin sinä niitä tarvit. Meiltäkin kyselivät tampereella, mutta sanoin ettei me niitä soiteta. Ai, mehän soitetaan mitä rahvas tahtoo, me ollaan niin sanottuja yleisön palvelijoita. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Tankero 06.12.2006 21:05:50 | |
---|
Ai, mehän soitetaan mitä rahvas tahtoo, me ollaan niin sanottuja yleisön palvelijoita. Niin mekin. Keikkaa on riittänyt aika nokko. Varmasti, vissiin. |
baron 06.12.2006 21:09:57 | |
---|
Niin mekin. Keikkaa on riittänyt aika nokko. Niin meilläkin. Näköjään se on sama, mitä soittaa:-) "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Ukko 06.12.2006 21:15:49 | |
---|
Mutta sillon kun mä olin nuori,ENNEN autotuneja ja digitaalitekniikkkaa, mä kuuntelin mieluumiin Eaglesia, Beatlesia,Eloa, Genesistä, Yesiä,Chicagoa ja kaikkea muuta hyvin tuotettua steriiliä paskaa (monen suomi-rock-henkisen mielestä varmaankin), toki kaikki kunnia näille "epävire"osastoille,juice/badding/topi/popeda etc... en mä vaan saatana jaksa eikä mun tartte onneksi kuunnella tollasta epämusikaalista määkimistä, vieläkään, vaikka ois niin miten helevetin hienoa historiaan jäävää suurta musaa... En kyllä Antti Tuiskuakaan kuuntele, tai muuta autotunenykypaskaa... Plussat tuli täältä verosuunnittelijalta! Komp komp. |
R.Syke 06.12.2006 21:29:44 (muokattu 06.12.2006 21:33:09) | |
---|
Mihin sinä niitä tarvit. Meiltäkin kyselivät tampereella, mutta sanoin ettei me niitä soiteta. Joo, no ne nyt vaan olleet on koko ajan eikä off. Lappuja on siellä sun täällä. Myös Jurvan kynästä lähteneitä laitetaan ilmaan silloin tällöin. Tamperelaiset soittakoon vaikka sitten noita V-P Lehdon biisejä.HOHO. Ja M.A. Numminen on helevetin hyvää terapiamusaa. Ilman autotunea ja muita tunkkeja. Määä. |
half 07.12.2006 08:54:42 | |
---|
Mihin sinä niitä tarvit. Meiltäkin kyselivät tampereella, mutta sanoin ettei me niitä soiteta. Ei mekään, paitsi Kelotuvassa oli pakko vetää. No, Viidestoista yö ja kaikki oli taas hyvin. |
Tankero 07.12.2006 21:19:49 | |
---|
Ei mekään, paitsi Kelotuvassa oli pakko vetää. No, Viidestoista yö ja kaikki oli taas hyvin. Mikähän pakko lie ollut. Varmasti, vissiin. |
Mikähän pakko lie ollut. Yleisön painostus. |
Tankero 08.12.2006 12:57:00 | |
---|
Yleisön painostus. Jaa, semmoiseenko pitää taipua? Toiveisiin kyllä joskus, mutta painostukseen ei. Varmasti, vissiin. |
BigPapa 21.12.2006 22:40:51 | |
---|
Kuuntelussa Per Vers....on kyllä loisto levy... Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä. |
R.Syke 21.12.2006 22:43:49 (muokattu 21.12.2006 22:45:06) | |
---|
Kuuntelussa Per Vers....on kyllä loisto levy... Kas, prkl. Tässä olen samaa mieltä. Per Vers ... runoilija. HOHO. Lisäks tossa on Kautta aikain levykokoelma, jota kuuntelen kohta. |
BigPapa 21.12.2006 22:45:25 | |
---|
Tässä olen samaa mieltä. Per Vers ... runoilija. HOHO. Lisäks tossa on Kautta aikain levykokoelma, jota kuuntelen. Näinpä näin runoilija....Juke ja Juuso....mikä komppi... Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä. |