Da Make 06.12.2006 00:30:45 (muokattu 06.12.2006 00:53:13) | |
---|
Luontaista alkuvoimaa kehiin. Vihaa ja rakasta kitaraa samoissa määrin. Piiskaa siitä helvetti irti, ja tee samoin itsellesi. Ja muista hymyillen halata sitä kun sen hetki tulee, ja tee samoin itsellesi. On lupa nauraa, ja hassutella, näytäthän sen myös? |
Guitar Hero 06.12.2006 02:58:37 | |
---|
|
Da Make 06.12.2006 03:09:05 | |
---|
Vaikka teki pahaa kuunnella, niin minkä takia oli pakko katsoa uudestaan... pidempään :S Haha ! Loistavat nuo echo laulannat ! |
saastara 06.12.2006 15:07:47 | |
---|
Luontaista alkuvoimaa kehiin. Vihaa ja rakasta kitaraa samoissa määrin. Piiskaa siitä helvetti irti, ja tee samoin itsellesi. Ja muista hymyillen halata sitä kun sen hetki tulee, ja tee samoin itsellesi. On lupa nauraa, ja hassutella, näytäthän sen myös? Totisesti. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Askorbiinihappo 06.12.2006 16:50:17 | |
---|
Itse tykkäsin(vaikka en ole koskaan ainuttakaan keikkaa vetänyt)ennen moshata henkeni edestä,nykyään tulee tuota tehtyä harvemmin ja keskityttyä enemmän muihin showkikkoihin.Lisäksi musta on tärkeää että soittajan ja muun bändin välinen kemia on hyvä,niin että pystyy esim. just soittamaan kaulat ristissä(edellyttää tietenkin sekä vasuri- ja oikeekätistä kitaristia),tai edes hymyilemään muille jäsenille ja tolleen.Esim.Bodomillahan tää toimii aika hienosti,ja sitä on mielestäni ilo katsoa.Iron Maidenillä on myös hyvä lavashow,ja Janickin show kaikkine heittoineen ja pyörimisineen on kivaa katsottavaa.Ei sitä lavashowta mielestäni tartte reenata,se tulee kyllä itsetään,tärkeämpää on päästä samalle taajuudelle muiden bändin jäseniwn kaa:). Eipä mulla muuta,moro. Yllä Avatarissa oleva Helmeri-kani poistui keskuudestamme 22.11.2006 |
Tasapaino 07.12.2006 00:01:19 (muokattu 07.12.2006 00:01:27) | |
---|
Ei sitä lavashowta mielestäni tartte reenata,se tulee kyllä itsetään, Tuleeko? Kaikilla? tärkeämpää on päästä samalle taajuudelle muiden bändin jäseniwn kaa:). Totta kyllä, mutta ei se vähennä itse esiintymisen merkitystä. Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille. |
saastara 07.12.2006 01:04:06 | |
---|
Itsellä on mennyt lavakäyttäytyminen melko samaa kehityskaarta yleisen keikkakäyttäytymisen kanssa.. Nuorena oli hirmuisen tärkeää heilua, riehua, poussata ja olla kauhea meno päällä lavalla.. Nykyään sitä ottaa sitten hieman rauhallisemmin. Vetää siten, että tuntuu luonnolliselta. Pientä keinumista musiikin mukana, tanssahtelua, pientä itsetyytyväistä leuan nykimistä, hymy jatkuvasti naamalla. :) Sama nykyään yleisössä.. Hirmuisen kohkaamisen sijaan istuu mielummin siellä nurkkapöydässä, naputtelee sormella jalkaan, siemailee olutta ja nauttii esityksestä. :) Kukin tavallaan.. Itselle tämä toimii parhaiten. Ja uskon, että yleisön mielestä toimii myös paremmin se, että vedän omana tylsänä, itsetyytyväisenä itsenäni lavalla kuin se, että yritän teennäisesti väkertää jotakin koreografioita. :) Toki sitä ajoittain innostuu vaikka mihin, mutta nekin tehdään siinä tunteessa, oman olon ehdoilla.. Kaikkensa voi antaa lavalla vaikka ei hirveästi heiluisikaan ja riehuisi. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Ze Kink 07.12.2006 01:04:18 (muokattu 07.12.2006 01:06:52) | |
---|
-keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |
saastara 07.12.2006 01:36:47 | |
---|
Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Jucciz 07.12.2006 01:57:43 (muokattu 07.12.2006 02:02:36) | |
---|
Poijat näyttää vähän mallia. Ööööö.. mistä? Äijät notkuvat paikallaan ja tumputtavat F-vireisiä torrakkojaan? Olen nähnyt eloisampaakin liikehdintää lavalla. :D Sitä paitsi, ärsyttävä leikkaus noissa videoissa: pää tuli kipeäksi jo pelkästään siitä, itse "musiikista" puhumattakaan. Jos Meshuggah olisi sydän- ja verisuoniongelmista aiheutuva vaiva, se olisi ehdottomasti katkokävely. Vai... saiko täällä esittää mielipiteitä vai pitikö vaan olla samaa mieltä kuin yllä olevat kirjoittajat? |
Antti1 07.12.2006 08:11:49 | |
---|
Kyllähän mielipiteitä saa olla, mutta sulle ei vaan oo avautunu Meshuggahin syvin olemus selvästikään. Senhän onkin tarkoitus luoda krapulanomainen jyskytys päähän ja pistää vituttamaan. Robottimeininki ilman mitään henkeä, rock! Mun mielestä ehdottoman mainio bändi livenä, pääsispä joskus vielä henkilökohtaisestikin tarkastamaan menon. Mielipiteitä tosiaan. |
J.Hollström 07.12.2006 09:21:15 (muokattu 07.12.2006 10:14:22) | |
---|
Senhän onkin tarkoitus luoda krapulanomainen jyskytys päähän ja pistää vituttamaan. Tekee tehtävänsä, eli pistää vituttamaan. Tiedän viihdyttävämpiäkin tapoja luoda tämä sama olotila, tosin tulee vähän viiveellä. Toi em. pätkä tekee sen välittömästi. "Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin... Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. Mutta korkeampisoundi tietty..Tää tuuttiin tulee kun kulet kaikki kielet läpi ala eestä hoohon..." -k.sln |
John Titor 07.12.2006 11:21:04 | |
---|
Meshuggah'han oli ihan viihdyttävää. Hienosti osaavat laskea neljään ihan livenäkin. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
StringPervert 07.12.2006 12:29:44 (muokattu 07.12.2006 13:17:18) | |
---|
|
Feggy 07.12.2006 12:33:46 | |
---|
Miten harjoitella lavaesiintymistä ja mitä siellä lavalla pitäisi ylipäätään tehdä soittamisen lisäksi? Pitäisikö keikkaa varten vain treenata julmetusti, jolloin pystyisi tekemään mitä vain ja silti soitto olisi timmiä. Vai pitäisikö lavaesiintymistä treenata erikseen joko treeneissä tai jopa himassa? Itselläni soitto onnistuu nimittäin hyvin vain, jos seison paikallani. Jos vähänkin yritän tehdä jotakin, niin soitto kärsii. Mä en harjoittele ollenkaan. Toisaalta keikalla ihailen aina kenkiäni ja hymyilen vinosti. |
PJS 07.12.2006 14:10:37 | |
---|
Itse olen ratkaissut asian hommaamalla pedaaleita jiden oikeaaikaiseen polkemiseen ja säätelyyn voin kiinnittä huomiotani soittamisen ohella. + saa hyvän maineen kitaraa soittavien GAS-potilaiden keskuudessa kun on jatkuvasti näpläämässä jotain vermeitä. Hyvä juttu on myös opetella laulamaan taustoja. tällöinkään sinun flegmaattisuuteesi ei kiinnitetä niin paljon huomiota. Ja takuu varma keino olla järkevästi lavalla on se että soittaa hyvin ja hakee katsekontaktia yleisöön. Ei välttämättä tarvii venkoilla ihmeemmin, kunhan yleisö (etenkin ne nätit tyttöset) ymmärtävät että olet esiintymässä heille etjä vain soittamassa siellä niin asiat ovat kunnossa. Kieliin tuijottelu ja ryhti lysyssä huomaamattoman näköisenä seisoskelu ei toimi. Muista että yleisöstä näyttää hyvältä jos teidän keikkanne vaikuttaa siltä että teillä on hauskaa siellä. www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä. |
Kyllähän mielipiteitä saa olla, mutta sulle ei vaan oo avautunu Meshuggahin syvin olemus selvästikään. Senhän onkin tarkoitus luoda krapulanomainen jyskytys päähän ja pistää vituttamaan. Robottimeininki ilman mitään henkeä, rock! Roskaa.. Minusta Meshuggah edustaa semmoista samankaltaista shamanistista tunnelmointia mitä voi löytää arkaaisesta kansanmusiikista, progressiivisesta psy trancesta ymv muzaakista. Ei se ole rankkaa, se on vain kaunista. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Da Make 07.12.2006 17:08:08 | |
---|
Roskaa.. Minusta Meshuggah edustaa semmoista samankaltaista shamanistista tunnelmointia mitä voi löytää arkaaisesta kansanmusiikista, progressiivisesta psy trancesta ymv muzaakista. Ei se ole rankkaa, se on vain kaunista. :) Meshuggah on erittäin hyvää tönk-tönk proge-deathiksi. Loppuun käsitelty, seuraavaksi viestit mieluiten lavaesiintymistä koskien. |
Ze Kink 07.12.2006 17:28:33 (muokattu 07.12.2006 17:36:25) | |
---|
-keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |
Tasapaino 08.12.2006 01:11:45 | |
---|
Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille. |