Aihe: Turhin levysi
1 2 3 4 5 6 7 8 919 20 21 22 23
jarkkkk
07.12.2006 01:13:27
murhe orkesterin joku demo tms..
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. Ilmassa on kaukaisten nuotiotulten tuoksu, johon on sekoittunut häivähdys kanelia. Siinä tuoksuu seikkailu!
Bobana
07.12.2006 08:16:12 (muokattu 07.12.2006 08:17:54)
haahaa. loistavaa. toivottavasti tarkoitat sitä tokaa levyä. saat plussan.

En tiedä mikä on järjestyksessä. Sellanen sinertävä kansi ja sitte koko posse pyllistelee takakannessa.
Turhin levy ikinä mutta siitäkään en luovu sillä pidän sen muistona siitä että jos joskus alan vähääkään kuulostamaan tai näyttämään samalta niin ammun itseni.

Trash on!

EDIT: Typo
Sex, choppers and rock´n roll!!!
jjylli
07.12.2006 16:23:49
En tiedä mikä on järjestyksessä. Sellanen sinertävä kansi ja sitte koko posse pyllistelee takakannessa.
Turhin levy ikinä mutta siitäkään en luovu sillä pidän sen muistona siitä että jos joskus alan vähääkään kuulostamaan tai näyttämään samalta niin ammun itseni.

Trash on!

EDIT: Typo

se on se eka. mä soitan sillä tokalla.
-Cale
07.12.2006 16:42:48
Ynkkä vaan on mun mielestä turha. Ei oikein iske.

Ei missään nimessä turha! Mutta ei tietysti kaikki voi pitää. Annatko mulle sen levyn? :)
Bobana
08.12.2006 07:16:37

Jahas.... Jotenkin pajatso tyhjeni tässä kohtaa...

No ei sille mitään voi että olen sitä mieltä mitä olen. Enkä sitä muuttamaan rupea.

Toivottavasti olet saanut stailin vähän paremmaksi ja äijille munat housuihin siinä tokalla levyllä.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
NHR
08.12.2006 13:22:53

Mulla on edelleen tasan yks levy (CD), jos omatekemää musaa ei lasketa. Se on joku New Kids On The Block, tais olla nimeltään Step By Step, tai ainakin siinä oli sen niminen biisi. Vissiin kerran oon kuunnellu läpi, en tykänny. Sain sen joskus yhdeltä kaverilta, joka piti siihen aikaan osto- ja myyntiliikettä. Piti vaan sillon saada joku levy, jolla testata tietokoneen cd-aseman toimintaa levysoittimena. Saa tulla hakemaan pois, jos haluaa, ja jos se vielä jostain löytyy.

Kasetteja sen sijaan on tossa iso pahvilaatikollinen, on sielläkin varmaan vielä paljon turhia joukossa, vaikka ison osan silloin aikoinaan kannoin sinne samaan osto- ja myyntiliikkeeseen.
"Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain
Necromuru
08.12.2006 13:29:47 (muokattu 08.12.2006 13:30:46)

Jos en ota lukuun nuoruusvuosina hankittuja huumorilevyjä, ehdotan Queensr˙chen Tribea. Ei siinä muuten mitään mutta en ole löytäny levyltä kuin yhden biisin mitä jaksaa kuunnella.

E: vaan muistinpa juuri että omistan myös Joe Satrianin - Is There Love In Space levyn. Haastajaa 'rychelle. :)
Hinta on kitaraa ostettaessa pelkkä 3-5 -numeroinen lukema.
Milkop
08.12.2006 13:31:26

Mulla on edelleen tasan yks levy (CD), jos omatekemää musaa ei lasketa. Se on joku New Kids On The Block, tais olla nimeltään Step By Step, tai ainakin siinä oli sen niminen biisi.

Hoho, mulla on tuo vinyylinä :) Ostin divarista aikoinaan. En kyllä käsitä miksi. Turha lätty siis tämäkin.
NHR
08.12.2006 13:59:56

Hohoo, mulla oli näköjään toinenkin ceedee, joku muutaman vuoden takainen ilmeisesti roskapostin seassa tullut joulumainoslevy, jossa on Sari Tammisen lukema 24-osainen joulukalenteritarina Turun linnan Jonttu-tontusta ja Oskari-kissasta seikkailemassa Aurajoen rannoilla, sekä viis Finlandersin esittämää joululaulua. Kyllä tän täytyy olla vielä jotain satamiljardia kertaa turhempi levy ku mikään NKOTB koskaan...
"Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain
jjylli
08.12.2006 15:45:09
Jahas.... Jotenkin pajatso tyhjeni tässä kohtaa...

No ei sille mitään voi että olen sitä mieltä mitä olen. Enkä sitä muuttamaan rupea.

Toivottavasti olet saanut stailin vähän paremmaksi ja äijille munat housuihin siinä tokalla levyllä.

joo. pidä ihmeessä mielipiteesi. olin aidosti ilahtunut siitä. sitä ehtii tehdä niin monenlaista vuosien varrella. ja joo kyllä siinä on vähän erilainen meininki siinä kakkoslevyllä. öö, luulisin..
Sperm Donor
09.12.2006 17:47:31
Voiko äänestää omaa levyä? Sellaista mistä muistaa kaikki biisit ja on ne moneen kertaan sahannut. Lisäksi jos se on sellainen levy mihin ei ole alunperinkään ollut tyytyväinen ja mikä kuullosti monen vuoden jälkeenkin samalta mitä muistelikin. Sitä on vielä kaksi kappaletta hyllyssä. Niistä se toinen.
Hohhoijaa
09.12.2006 18:32:35 (muokattu 09.12.2006 18:37:47)
Sen täytyy olla Diablo - Eternium. Ostin ilmestyessään heräteostoksena. Ei kolahtanut koskaan kunnolla. Luopuisin todella halvalla, olen vain liian laiska myymään mitään.
rheinone
09.12.2006 19:47:46
Voiko äänestää omaa levyä? Sellaista mistä muistaa kaikki biisit ja on ne moneen kertaan sahannut. Lisäksi jos se on sellainen levy mihin ei ole alunperinkään ollut tyytyväinen ja mikä kuullosti monen vuoden jälkeenkin samalta mitä muistelikin. Sitä on vielä kaksi kappaletta hyllyssä. Niistä se toinen.

Taatusti kuitenki kovaa kamaa. Lähetä se lätty mulle.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
rheinone
09.12.2006 19:56:55

Jeejee, mullon kirjastosta lainassa vissiin just se toka Mannerheim. Ainaki siinä on teikäläisen lärvi kannessa. Pakko oli lainata ku kävin tsekkaamassa sitä Rocksin vetoo, siis tänä vuonna. Täytyy ottaa tehokuunteluun nyt ku tuli puhetta. Parin piisin kuuntelun jälkeen tuli kyl välittömästi mutsii ikävä ku Anssi hoilas sitä "hantin-haaaiiii-ään-louuu"-osastoo. Kyl sä tiedät.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Volante
09.12.2006 22:06:13
Mulla ei oikeastaan ole yhtään turhaa levyä. Onhan tuossa iso pino sellaisia, mitä ei oikeastaan tule enää kuunneltua, mutta jokainen kertoo omalla tavallaan tarinaa siitä, mitä on joskus tullut diggailtua. Mukavia muistoja ja nostalgiaa siis. Eri asia tietysti lahjat ja sen semmoiset, esimerkiksi nuo kaksi HeavyDance-levyä mitkä kaveri osti lahjaksi ihan vain piruillakseen :) Jos jostain itse ostetusta levystä pitäisi luopua, niin se olisi varmaankin Charonin Songs for the Sinners, ihan puhdas heräteostos millä ei ole sen suurempaa funktiota.
mugena
09.12.2006 23:35:44
Tätä aihetta selatessa tuli mieleen aivan kuningasidea, johon törmäsin eräällä toisella musiikkifoorumilla. Levynvaihtorinki.
Kun kerran kaikilla tuntuu olevan näitä turhia levyjä, niin pienen porukan(ja miksei suuremmankin) kesken pistetään levyt vaihtoon postin välityksellä. Osallistujista tehtäisiin lista, joka lähetettäisiin jokaiselle rinkiin osallistuvalle. Laina-ajaksi sovittaisiin jokin kohtuullinen pari viikkoa, jonka jälkeen levy lähetettäisini listassa seuraavana olevalle. Kertokaas mielipiteenne ja parannusehdotuksenne.
Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response "So with your wooden leg, I guess that makes you a table."
Swan
10.12.2006 16:58:26
Omassa hyllyssäni on meneillään tiukka kilpa joskus viisitoistakesäisenä ostettujen Gary Mooren kokoelmalevyn ja Scorpionsin livelevyn välillä. Ehkä voiton turhimman tittelistä vie kuitenkin Klaus Meinen saksalaisaksentin säestämä, pidennettyjä kitarasooloja pursuava kasarirykäys World Wide Live. Noiden vanhojen Scorpions-levyjen joukosta riittäisi kyllä muitakin vahvoja haastajia.

Paljolla myyt nuo Scorpionsin levyt? Ei ollut vitsi. Gary Mooren kokoelma löytyy jo.

Oman hyllyni tyhjänpäiväisin lätty lienee jostain alelaarista äitini tuoma Christmas Guitar -niminen "kokoelma", joka sisältää tusinainstrumentaaliversioita joululauluista. Ostoskeskusten joulunajan taustamusiikiksi kelpaa se korkeintaan.
Minstrel
10.12.2006 21:47:45
Paljolla myyt nuo Scorpionsin levyt?

Pistin pikaviestiä. Eipähän noilla juuri virkaa ole.
"Sometimes you eat the bar, and sometimes, well, the bar eats you."
Räbbänä
10.12.2006 22:06:46
Yksi turha levy saattaisi myös olla tuo Toolin 10 000 Days, noin kerran viikossa soittimessa pyörinyt, mutta ei iske. Ei millään.

Ja lisäksi ärsytti jo melkein heti kun ostin sen heinäkuussa noin 20€ hintaan Äxästä. Seuraavalla viikolla hinta tippui soinne 11€ luokkaan.

Ainut hyvä puoli on jotkin kivat kohdat biiseissä ja siistit kannet.
"au...."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)