Aihe: Risto
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Guitar Hero
06.11.2006 14:48:50
Levyllä ei oikeastaan ole kuin yksi biisi, josta en niin välittänyt ja kaksi "vain" OK raitaa. Loput seitsemän biisiä olivat parhautta!!!

Mä voin yhtyä tähän.. Levyltä löytyy kaksi kappaletta, joiden loistavuutta olen kymmenen kuuntelukerran jälkeen alkanut epäilemään.
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
Informaatiokameli
21.11.2006 16:18:57

Tuossa toissapäivänä näin RISTOn livenä ja heti seuraavana päivänä piti tuo uusi levy käydä ostamassa. Onhan se aivan mahtavaa tavaraa, varsinkin sanoitusten puolesta. Hieman vain jäi levyllä harmittamaan se, että livenä Pupu Tupuna oli paljon pitempi ja parempi. Näin liveversion ennen levyversiota kuulleena kyseinen kappale oli jopa pienoinen pettymys levyllä koska siitä "puuttui" sanoja :)
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali
sikanaama
21.11.2006 17:30:04
Oulun nelivitosen keikka oli paras keika tänä vuonna mit nähny. Keika jälkee oli ihan mielettömät fiilikset.
Ei vaine
Informaatiokameli
21.11.2006 20:05:52

Oulun nelivitosen keikka oli paras keika tänä vuonna mit nähny. Keika jälkee oli ihan mielettömät fiilikset.

Totta joka sana.
Red Hash
21.11.2006 20:12:49 (muokattu 21.11.2006 20:25:07)
Jatkan kahden edellisen kirjoittajan linjalla; Oulun keikka 19.11 oli täydellisen mahtava. Varsinkin Pupu Tupuna ja Rukous lopussa jäi mieleen esityksinä, jotka vaikuttivat enemmän kuin suunnilleen mikään muu kuulemani. Levyn olen kuullut, ja ostoslistalle menee. Hyvää huumoria ja ennen kaikkea hienosti esitettyjä, tunnelmallisia kappaleita.

Jotenkin erikoisella tavalla jäi keikasta sellanen fiilis, että tajusin mistä oli kyse. Hyvin henkilökohtaisissa tunnelmissa lopulta liikuttiin, ja yleensä en pysty suhtautumaan siihen mitä musiikki esittäjälleen merkitsee.
We had drugs and we had booze. But we still had something to loose.
porcupine
22.11.2006 12:29:11
livenä ... Pupu Tupuna ... pettymys levyllä ... "puuttui" sanoja

Joo, tuliko sielläkin "lentomatkalla" aina vastaan tyyppejä (Jumalaa myöten), jotka vaan haistattivat vitut? Tavastialta jäi mullekin mieleeni tuo osa. Mulla oli ihan sama reaktio levyn kanssa.Tylsää, kun kuunteli biisisä ja odotti, että kohta tulee se mieletön välipuhe, ja sit huomasi että nyt se tulee, ja alko innostua, niin sit se loppukin kesken :(
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
Informaatiokameli
22.11.2006 16:01:21

Joo, tuliko sielläkin "lentomatkalla" aina vastaan tyyppejä (Jumalaa myöten), jotka vaan haistattivat vitut?

Juuri näitä :)
porcupine
23.11.2006 12:19:48
Vaadin, että Riston seuraavan sinkun B-puolella on Pupu Tupunan liveveto!

Ehkäpä menen vaatimuksineni Riston sivuille. Voipi olla parempi onnistumisprosentti siellä.
sikanaama
23.11.2006 16:17:42 (muokattu 23.11.2006 16:20:20)
Vaadin, että Riston seuraavan sinkun B-puolella on Pupu Tupunan liveveto!

Ehkäpä menen vaatimuksineni Riston sivuille. Voipi olla parempi onnistumisprosentti siellä.

NO MITÄ NE SANO?! KERRO!! KERRO HETI!!!

Se on kyllä kova se live. Pakko se on saada jossain tallennetussa muodossa. Muuten menee hukkaan herkkupala 2000-luvun suomirokin historiaa. Muuten ei lapstenlapset usko mitä on nuorena kokenut.
Ei vaine
porcupine
24.11.2006 10:55:27
NO MITÄ NE SANO?! KERRO!! KERRO HETI!!!

Ai mitä, mun pitää oikeasti kysyä? No hittö, käydään pistämäsä viestiä :)
porcupine
04.12.2006 13:30:36
Risto itse vastasi, että liveä on suunnittelilla.
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
NYdoll
04.12.2006 13:53:50

En tiedä millasta on livenä, mutta noiden nettibiisien perusteella ihan hirveetä kuraa. Levy-yhtiön jätkät jakso aikoinaan vähän naurattaa, muttei sekään enää...
-I'd always rather be out of tune than out of feeling-
Guitar Hero
04.12.2006 15:17:16
Onkos kukaan menossa Joensuun keikalle? Onko mitään hajua lipun hinnoista ja esiintymisajasta?
www.sweetmoses.net
Urski
05.12.2006 00:48:09
Onkos kukaan menossa Joensuun keikalle? Onko mitään hajua lipun hinnoista ja esiintymisajasta?

Liput 6€. Kannattaa varmaan ostaa ennakkoon että pääset sisälle. Levy-Eskoilta saa ainakin.

Soittoaika (Risto) on varmaan n. puolilta öin. Tänään olin kuulevinani että ois myös joku lämppäri.
Will aspirins and alcohol someway decrease the ache?
Tupuna
05.12.2006 07:14:56
En tiedä millasta on livenä, mutta noiden nettibiisien perusteella ihan hirveetä kuraa. Levy-yhtiön jätkät jakso aikoinaan vähän naurattaa, muttei sekään enää...

No, "hirveetä kuraa" on kyllä aika väärin Riston tapauksessa. Jos bändin estetiikkaa ei ymmärrä, niin Ristoa voi varmaan luulla joksikin mukahauskaksi ja kyyniseksi poppooksi. Joka tapauksessa harva voi olla lämpenemättä Riston livetunnelmalle ja upealle läsnäololle. Olen ollut todistamassa niin suurta joukkohurmiota Riston keikalla, ettei tää aivan paska bändi voi olla. Joko tunne välittyy yleisölle tai sitten ei, ja Ristossa oli sitä magiaa.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Guitar Hero
05.12.2006 14:03:44
No, "hirveetä kuraa" on kyllä aika väärin Riston tapauksessa. Jos bändin estetiikkaa ei ymmärrä, niin Ristoa voi varmaan luulla joksikin mukahauskaksi ja kyyniseksi poppooksi. Joka tapauksessa harva voi olla lämpenemättä Riston livetunnelmalle ja upealle läsnäololle. Olen ollut todistamassa niin suurta joukkohurmiota Riston keikalla, ettei tää aivan paska bändi voi olla. Joko tunne välittyy yleisölle tai sitten ei, ja Ristossa oli sitä magiaa.

Mä voin ymmärtää, että nettibiisien jälkeen jää tuollainen kuva, koska kaverikin oli samanlainen. Sitten soitin sille kokopitkän ja mielipide muuttui.
www.sweetmoses.net
taikakameli
07.12.2006 20:50:11

Eihän tää mikään huumoribändi ookkaan
Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra
M.Paisley
07.12.2006 21:23:37

Mäkin oon luultavasti viimeinen jukuripää, joka ei pidä Ristosta. Ei vaan kolahda millään tasolla, muutama biisi oikeen hyvä, mutta en mitenkään jaksa kuunnella koko levyä.

Musiikillistä tuppiniskaisuutta ei voine syyttää, jos ei vaan pidä niin ei pidä. Annan kuitenkin mahdollisuuden livetilanteessa ja Ristoa on aikomus mennä katsomaan heti ensitilassa. Katsotaan sitten mielipidettä uudestaan.
Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband
Super-Jari
08.12.2006 18:06:29
Noiden biisien tarinat on kyllä melko masentavaa kamaa. Aika monissa, melkein kaikissa alkaa kamarit pimetä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)