Kuinkas moni on kuullut Anton Maiden-nimisestä taiteilijasta? Hän haki Iron Maidenin biiseistä midi-versioita ja lauloi niiden päälle, tai ainakin yritys oli hyvä. Mies teki levynkin! Lopuksi hän teki itsemurhan 23-vuotiaana, ja näinkin osoitti aitoa rock-henkeä. Seuraavassa musiikkinäytteitä ja kuvia: http://www.ultimate-guitar.com/news … c_news/anton_maiden_found_dead.html"We eat metal and shit chains."
-Timo Tolkki, ja siltähän se vähän näyttääkin. |
Lennu 01.12.2003 16:40:29 | |
---|
No RIP vaan. Taas menetti maailma taiteilijan. Ces chaussettes sont ã vous? |
Robert 01.12.2003 16:57:22 | |
---|
Voi ei... Taas on uusi kulttihahamo syntynyt. Mitään en o tehny |
PJS 01.12.2003 18:19:39 | |
---|
Aika kamalaa Elämme enigmaattisia aikoja... |
PJS 01.12.2003 18:20:21 | |
---|
ton uutisen jälkeen edes sen versiot noista biiseistä ei naurata yhtään, ei hiukaakaan. Elämme enigmaattisia aikoja... |
vanttera 01.12.2003 18:31:18 (muokattu 01.12.2003 18:33:30) | |
---|
ton uutisen jälkeen edes sen versiot noista biiseistä ei naurata yhtään, ei hiukaakaan. Uskoit siis? Minä en ihan suoraan aikanaan. Enkä muuten vieläkään. EDIT: Anton = Elvis = Hitler jne. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
PJS 01.12.2003 21:45:36 | |
---|
miks tollasella ei pilailu sivustolla olis heitetty niikin typerä ja not funny -läppä et joku tärähtäny ruottalais hemmo on teilannu ittensä Elämme enigmaattisia aikoja... |
FearMTC 01.12.2003 22:41:53 (muokattu 01.12.2003 22:48:07) | |
---|
Ihmiset ovat niin heikkoja... Mitähän Idols-tuomaristo olisi sanonut... Kannattaisi vähän miettiä, mitä alkaa tekemään. Jos ei ole yhtään lauluääntä tai rytmitajua, niin miksi helvetissä on edes tekemisissä musiikin tai varsinkaan laulamisen kanssa? Tuollainen typerä "laulanpa joidenkin midien päälle" -projekti ei voi kuin epäonnistua. Se on siis suoraansanottuna pelkkää vittuilun kerjäämistä. Ei tarvisi olla niin pirun tyhmä.. varsinkin jos ei kestä kritiikkiä siitä. Anteeksi vain jos kuulostan joltain pirun tunteettomalta kusipäältä, mutta satun arvostamaan järjen käyttöä. Hän haki Iron Maidenin biiseistä midi-versioita ja lauloi niiden päälle, tai ainakin yritys oli hyvä. Yritys ei siis tosiaankaan ollut mikään hyvä. Se oli helvetin huono. Minua ei naurattanut kuunnella noita biisejä - vaan Iron Maiden -fanina pikemminkin itketti. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
mr_b 01.12.2003 23:54:50 | |
---|
Ei tarvisi olla niin pirun tyhmä.. varsinkin jos ei kestä kritiikkiä siitä. Anteeksi vain jos kuulostan joltain pirun tunteettomalta kusipäältä, mutta satun arvostamaan järjen käyttöä.
Moron... Nuohan on tehty jo ajat sitten, tuskinpa kovinkaan tosissaankaan. Ehkäpä kyseessä ei nyt ole musertavan kritiikin tuhoama esiintyjä, vaan ihan jokin muu ikävä elämän tuska, joka johti näinkin kaameaan lopputulokseen. Ehkä elämässä on paljon muutakin kuin yksi kapinen yhtye...tai ainakin pitäisi olla...
Yritys ei siis tosiaankaan ollut mikään hyvä. Se oli helvetin huono. Minua ei naurattanut kuunnella noita biisejä - vaan Iron Maiden -fanina pikemminkin itketti. Tosikko... hassujahan ne olivat ja aivan kamalia. Eikä hommaa vedetty mitenkään yli, tehty kiertueita tai isopainoksisia levyjä, sattuman kauppaa koko juttu. RIP, Anton, minua tämä ainakin vähän masensi. And that's the way it is. Even when we're pissed. |
FearMTC 02.12.2003 00:08:54 (muokattu 02.12.2003 00:09:38) | |
---|
Joo.. kiertueet tuosta tosiaankin olisi enää puuttuneet. Hartwall Areenalle esiintymään ja saatetaan jopa ostaa yksi lippu. Haluaisinpa nähdä sen iloisen levy-yhtiön pampun. En tosiaankaan lukenut noita juttuja, mutta näistä viesteistä, mitä täällä luin, sain sen käsityksen, että itsarin syynä oli tosiaankin niin karsea kritiikki tuosta 'projektista'. Jos se ei niitä tosissaan tehnyt, niin se selittää ainakin jotain. Se ääni on siis aivan kammottavan kuuloinen. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
vanttera 02.12.2003 07:55:54 | |
---|
Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
FearMTC 02.12.2003 09:44:50 (muokattu 02.12.2003 09:46:35) | |
---|
Niin..? Onko tässä kukaan laulamassa midien päälle? Mikä helvetti sinua vaivaa? Siinä on pätkä kappaleesta, jota olen tehnyt. Se nyt vain sattuu olemaan midi-formaatissa, kun olen tehnyt Guitar Pro:lla siitä tabulatuurit, ja sen pystyy muuttamaan siitä midi-muotoonkin. Pystyn minä sen soittamaan kitaralla ja rummuilla itsekin. Varmaan laulamaankin. Eihän tuossa mitään laulua edes ole. Saitpas taas nolattua itsesi totaalisesti. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Aerodactev 02.12.2003 10:23:37 (muokattu 02.12.2003 10:23:50) | |
---|
Kyseinen herra ei laulanut joidenkin freeware-midien päälle - hän ryösti IM-biiseistä versioituja tracker-biisejä (ilman trackaajien lupia), lisäsi itse hieman midiä sekaan ja joikhasi. |
FearMTC 02.12.2003 10:46:18 | |
---|
Varas, joka lauloi surkeasti surkeiden tracker-midien päälle ja teki vielä itsemurhan. Huh, huh. Tästä herää kyllä paljon lausumattomia ajatuksia. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Rokkikana 02.12.2003 13:07:00 | |
---|
Ei helvetti kundit. Te kyllä kans uskotte kaikki jutut. :D - Viimeiset sanat ovat niille jotka tapetaan. |
Kjukka 02.12.2003 15:24:50 | |
---|
Ei helvetti kundit. Te kyllä kans uskotte kaikki jutut. :D Äläs ny. Allekirjoittanut on nähnyt levykaupassa kyseisen herrasmiehen levyn. Hienot kansilehdet btw, kuvia sällin lomamatkoilta maaseudulla perheen kanssa. Like a dream, so unreal and I'm never waking up, my heart is breaking / Tell me now, how can I ever be myself again, if I keep waiting |
Shields 02.12.2003 15:38:48 | |
---|
Juttuhan on vähintäänkin hilpeä. Sitä vaan ihmettelen että miten kaveri on saanut levytettyä tuota materiaalia ja vieläpä kauppojen hyllyille asti. Siis minäkin pystyn (melkein) tuollaiseen urotekoon =) "Ain't it funny how it is, you never miss it til it's gone away" |
FearMTC 02.12.2003 16:27:30 | |
---|
Kenen tahansa pitäisi periaatteessa siis pystyä levyttämään mitä tahansa kauppojen hyllyille, jos tuokin pystyy. Olisi pitänyt ostaa kaikista paikoista nuo Antonin levyt ja polttaa roviolla. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
skinkarde 02.12.2003 18:26:09 | |
---|
on kyllä niin tosi kova homma "laulaa" midien päälle.. ei tarvi tehdä itse mitään taustojen eteen, eikä tarvi osata edes laulaa. kummaa¿ "Siitä puhe mistä puhutaan" |
EilaPertti 02.12.2003 19:37:23 | |
---|
Parempaahan toi on kuin aito Maiden. |