Aihe: Roland TD-6KX
1 2 3 4
parempi ku petrucci
06.12.2006 11:09:16 (muokattu 06.12.2006 11:14:03)
Rolandilta on tullut markkinoille uusi mesh-head V-pads sähkörumpusetti TODELLA kiinnostavaan hintaluokkaan, n2000€.
http://www.roland.com/products/en/TD-6KX/index.html
Suomen Rolandin sivut eivät tuota settiä vielä tunne, vaikka sitä mainotettiin Riffissäkin...
On kenelläkään täällä kokemuksia noista?
Mielipiteitä/tietoa TD-6:n aivoista, soundeista ja laajennettavuudesta vrt. TD12?
Tiedossa kauppaa etelä-suomessa missä tuota settiä voisi jo käydä kolistelemassa?

Thomannilta saisi tuon TD-6KX setin "oikealla" haitsullakin hintaluokkaan 2t€..
http://www.thomann.de/fi/roland_td6kxmds6c_mesh_drum_set.htm
Alkoi kiinnostaa kovasti..
WyW
06.12.2006 17:59:50

No joo, enpä voi valittaa, enkä enää rupea vaihtelemaankaan. Mutta vähän tyytyväisyys tuohon nykyiseen aina laskee kun rankaistaan vanhoja asiakkaita.

Rankaistaan :D... You've got to be kidding me!

ÄLKÄÄ ROLAND KEHITTÄKÖ TUOTTEITANNE! :D:D:D:D
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm
parempi ku petrucci
06.12.2006 18:10:20
Olen itse ollut jo jonkin aikaa aikeissa hankkia vastaavan setin, hankintaa on lykännyt TD-12:n karmea hinta. Jokin aika sitten siitä alkoi olla tarjouksia lehdissä alle 3t€.
Syy taisi olla tämä tulossa oleva malli, jotain sellaista hieman aavistelinkin..
Nyt taitaa olla pakko tehdä hankinta, jos tuollaisen saa kunnon bd pedaalin ja aktiivimonitorin kanssa +2,5 tonnin luokkaan niin voi sanoa että hnnoissa alkaa olla edes jotain järkeä..
TD-6:n soundit on vaan mulla toteamatta. Olen aina käynyt vain kuolaamassa ja kolistelemassa (ja hintaa kiroilemassa) td12 settejä.
south_of_heaven
06.12.2006 18:21:36
Rankaistaan :D... You've got to be kidding me!

ÄLKÄÄ ROLAND KEHITTÄKÖ TUOTTEITANNE! :D:D:D:D

Ei ne mitään kehitä vaan pistää parempia mutta vanhoja tuotteita ja yhdistelee niitä sitten.

Ehkä rankaisu on väärä sana... Silti tuntuu ikävältä, kun on ostanut setin ja sitten viikon päästä tulee joku parempi samaan hintaan. Saisivat ainakin kaupassa ilmoittaa jos on pian tulossa uusi malli.
itki south_of_heaven
WyW
06.12.2006 18:49:32

TD-6:n soundit on vaan mulla toteamatta.

Jahka palaan tuolta saapasmaasta niin voin nauhottaa jos et o vielä juoksemassa kauppaan? Voisin liittää toho mun artikkeliin ku joskus tuli luvattua... :)

Ehkä rankaisu on väärä sana... Silti tuntuu ikävältä, kun on ostanut setin ja sitten viikon päästä tulee joku parempi samaan hintaan. Saisivat ainakin kaupassa ilmoittaa jos on pian tulossa uusi malli.

Juu.. no kehitys kehittyy tietyissä tuotteissa ja sen kanssa on vaan opittava elämään. Onhan tuo nyt huomattavasti kalliimpi kuin TD-6KW kuitenkin. Toki olisin itsekin tuota harkinnut mielummin. Seuraavaksi veikkaisin että TD-6 saa rinnalleen myös meshpadillä varustetun basarin. Itse saatan jossain vaiheessa vaihtaa nuo TD-6KW:t TD12 -settiin, jos vaa rahat riittää.

Ja kauppiaan näkökulman nyt varmaan ymmärtää. Kun tiedossa on että uusi malli on tulossa, putoaa poistuvan mallin hinta heti (tämän näin jo TD-6KV -> TD-6KW -muutoksessa).
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm
Cirya
06.12.2006 21:15:26
LumPus:lle tommoset varmaan tulee Espoon Musiikkiin aika ekojen joukossa, että sieltä varmaan kannattaa ainakin kysellä aikatauluja. Yhteystiedot on kaverin käyttäjätiedoissa. Vähä himottais itteeki päästä testailemaan, että onko sitä kuuluisaa prooluokan tuntumaa vihdoinki tulossa average-setteihinki. Ittee alkaa päivä päivältä vituttaa enemmän nuo kumilätkät, etenki haikan paikalla.. :(
Peicco
06.12.2006 21:42:17
Rolandilta on tullut markkinoille uusi mesh-head V-pads sähkörumpusetti TODELLA kiinnostavaan hintaluokkaan, n2000€.
http://www.roland.com/products/en/TD-6KX/index.html
Suomen Rolandin sivut eivät tuota settiä vielä tunne, vaikka sitä mainotettiin Riffissäkin...
On kenelläkään täällä kokemuksia noista?
Mielipiteitä/tietoa TD-6:n aivoista, soundeista ja laajennettavuudesta vrt. TD12?
Tiedossa kauppaa etelä-suomessa missä tuota settiä voisi jo käydä kolistelemassa?

Thomannilta saisi tuon TD-6KX setin "oikealla" haitsullakin hintaluokkaan 2t€..
http://www.thomann.de/fi/roland_td6kxmds6c_mesh_drum_set.htm
Alkoi kiinnostaa kovasti..

Juu vanhaa tavaraa uudessa paketissa. Eihän tossa ole mitään "uutta" tuotetta. Ovat vaan kasailleet markkinatilanteeseen verraten sopivista kamoista houkuttelevan setin ja tuotteistaneet sen. Millä ihmeen "oikealla" haitsulla? Toihan on se Rolandin halvin lärpykkä joka haitsun paikalla on.
A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope
LumPus
06.12.2006 22:47:49
nonni, rollen mainostama hinta on väärä.
*pärinää*
oikea listahinta setille on 1890€ jos en väärin muista.
eli mitään uuttahan tuossa ei tosiaan ole, koottu vaan fiksummistä pädeistä. vanhojen asiakkaiden kusetusta tuo nyt ei mielestäni ole, vaan kaikkien palvelemista kun vaihtoehtoja lisätään.
Tarre
06.12.2006 22:59:44
Nyt kun saa kalvollisen sähkissetin tuohon hintaan niin voi ehkä ruveta harkitsemaankin soitinta kaksiooni. Kärsi kämppis!

Sitten lievästi aiheen ohi.
Onko joku kokeillut sähkörumpujen liittämistä kitaravahvistimeen? (Varmasti)
Onnistuuko se? (Luultavasti)
Kuulostaako hyvältä? (??)
parempi ku petrucci
06.12.2006 23:04:29
Tarkoitin että Thomannilla on hinnoiteltu tuo setti myös VH-11 haitsulla esim.
http://www.thomann.de/fi/roland_td6ks_vstandard_mesh_drum.htm
tai sitten täydellisempi paketti:
http://www.thomann.de/fi/roland_td6ksmds6c_mesh_edrum_set.htm

Millä ihmeen "oikealla" haitsulla? Toihan on se Rolandin halvin lärpykkä joka haitsun paikalla on.
LumPus
06.12.2006 23:23:03
Nyt kun saa kalvollisen sähkissetin tuohon hintaan niin voi ehkä ruveta harkitsemaankin soitinta kaksiooni. Kärsi kämppis!

kämppisten kärsittäminen on kivaa. samoin avovaimon

Sitten lievästi aiheen ohi.
Onko joku kokeillut sähkörumpujen liittämistä kitaravahvistimeen? (Varmasti)
Onnistuuko se? (Luultavasti)
Kuulostaako hyvältä? (??)

on, juu, ei. joku kokoäänialuekaiutin (huh) harkintaan mielummin. kyllähän kitaravahvarin kautta saa jonkun näkösen äänen ulos.
Jupi57
07.12.2006 01:29:58
Tuolla toimii, monona tosin:

http://earthshakingmusic.com/KX1200.html
Peicco
07.12.2006 10:01:47
Tarkoitin että Thomannilla on hinnoiteltu tuo setti myös VH-11 haitsulla esim.
http://www.thomann.de/fi/roland_td6ks_vstandard_mesh_drum.htm
tai sitten täydellisempi paketti:
http://www.thomann.de/fi/roland_td6ksmds6c_mesh_edrum_set.htm

Mikä toi alempi ja kalliimpi Bundle -setti on? Kuvassa on Rolandin jakkaraa yms. mutta paketti on sekoitus Rolandia ja Milleniumia...
A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope
parempi ku petrucci
07.12.2006 14:33:55 (muokattu 07.12.2006 15:40:51)
Mikä toi alempi ja kalliimpi Bundle -setti on? Kuvassa on Rolandin jakkaraa yms. mutta paketti on sekoitus Rolandia ja Milleniumia...

Nojoo, siinä on Millen Bd spedu, haikkateline ja jakkara. Tuota settiä olen itse ajatellut, kick pedaalilla voi heittää kuikkaa ja laittaa dw:n. Nuo muut riittää, penkissä ei mulla tarvi lukea "Roland" ;)
Mutta en minä noita tuolta tilaa jos Suomesta saan samoihin hintoihin :) Saanko?? Pitää kysyä tarjousta..
Joku muuten kirjoitteli tuolla että tuosta VH-11 haikasta ei meinaa saada kiinni- asento soundeja seisomatta sen päällä. Itse olin kokevinani samaa kun kokeilin sitä td-12 setissä..
LumPus
07.12.2006 15:20:49
Nojoo, siinä on Millen Bd spedu, haikkateline ja jakkara. Tuota settiä olen itse ajatellut, kick pedaalilla voi heittää kuikkaa ja laittaa dw:n. Nuo muut riittää, penkissä ei mulla tarvi lukea "Roland" ;)
Mutta en minä noita tuolta tilaa jos Suomesta saan samoihin hintoihin :) Saanko?? Pitää kysyä tarjousta..
Joku muuten kirjoitteli tuolla että tuosta VH-11 haikasta ei meinaa saada kiinni- asento soundeja seisomatta sen päällä. Itse olin kokevinani samaa kun kokeilin sitä td-12 setissä..

VH-11 omaa sellasen mutterin siinä omassa cluthissaan. sillä säädetään kuinka auki tai kiinni se on ollessaan kiinni, käytännössä sillä siis säädetään juuri tuota. siinä lukee openclosed
parempi ku petrucci
07.12.2006 15:35:51 (muokattu 07.12.2006 15:41:05)
VH-11 omaa sellasen mutterin siinä omassa cluthissaan. sillä säädetään kuinka auki tai kiinni se on ollessaan kiinni, käytännössä sillä siis säädetään juuri tuota. siinä lukee openclosed

Hienoa, sitten se DLX:n haitsu jota kokeilin oli vain väärissä säädöissä. Samoin ilmeisesti tuo TD-12 setti mikä on tuolla laitearvioissa..

Onko tietoa onko tuo 1890€ ohjehinta räkin kanssa?
Peicco
07.12.2006 16:18:14
Nuo muut riittää, penkissä ei mulla tarvi lukea "Roland" ;)

Ei mullakaan. Riittää, että penkki on hyvä. Mulla oli Milleniumin satulamalli, mutta se oli aika paska. Nitku ja keikku joka suuntaan. Ei saanut lukittua paikalleen millään.
Peicco
07.12.2006 16:19:44
Hienoa, sitten se DLX:n haitsu jota kokeilin oli vain väärissä säädöissä. Samoin ilmeisesti tuo TD-12 setti mikä on tuolla laitearvioissa..

Samaan ongelmaan olen törmännyt. Ja myös tuolla Rolandin maahantuonnin esittelypisteessä... Ensikokemus oli, että: "johan on paska peli". Jatkokokemusta ei ehtinyt syntyä kun tartti lähteä.
LumPus
07.12.2006 16:46:32

tuo on se oletettavin syy mitä veikkaan.

Onko tietoa onko tuo 1890€ ohjehinta räkin kanssa?

on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)