Aihe: Yksi liian pitkä päivä, (koko elämän muutos) oppiLAPSI 1 | |
---|---|
![]() 06.12.2006 16:34:24 | |
väsyttää taas matkan jälkeen nukkuu ohi huomisen, juomisien jälkeen, nukkuu ohi päivän tuomisien, olkoon vaikka mitä, mitä olkoon jälkeen uutisten, mielummin on sitä mistä kertoo sivut ihmisten, hyväksytty jälkeen hyväks`käytön ammattilaisten.. kun hyväksy ei itseään, on mieleen toisien, turva paikkaa hakien, vaik ei sinne mieli yllä.. käskyt on myös käytetyllä.. Miks pitäis olla! kiinnostaa! jos itseään ei sinne saa, ymmärrykseen ainoaan, jossa olla voi totta! Miks pitäis olla, juosta taas, jos itseään ei kiinni saa? Mä en ainakaan, aio olla muuta! hei, ota siitä suunta! Ja jos et sitä tajua, en aio sua mä ootella.. Vihainen taas matkan jälkeen, kiitää ohi huominen, sä makaat peiton alla, liian rankka on taas iäinen, tuo arki jonka vuoksi teet, taas samat viheet uudelleen ja niistä itselle vain jää liikaa ymmärrettävää, itsestänsä marttyyrin saa moni heikompikin, ja pyhimysten vainossa, on lehti jälleen painossa..! EI SELLAISIA OLEKKAAN!! Raamattu tarjoo kerrontaa!! Miks pitäis olla, kiinnostaa!!.. On kaikki muut taas pahoja sinä yksin oikea ja peilaat muista virheitäs että pääset ylemmäs ja mietit miks et aikaan saa, mitään siitä parempaa, on yksi karma ja se on aivan varma.. on hyvä tietää, että yksin olet oikeassa, mut se on totta kanssas vain ja sun on paha olla, silti vaikka tietäisit, sä sitä tuskin myöntäisit, ei kaikki mee kuin tahtoisit, ei auta vakka yritit.. kaikkeen menee, vielä kaun, ei aikaa, jonka tahdot kuluttaa!! se vaatii aikaa oikeaa!! ei aikaa jolloin luulet! olet valmis!! aika parantaa! Ei aikaa jolloin kuluttaa on sulla aikaa.. ei lainkaan, vaan aika antaa oottaa itseään, se silloin irvistää.. ja on valmis vasta, kun epätoivo kantaa oppiLASTA..!! Miks pitäis olla, kiinnostaa! jos itseään ei sinne saa, ymmärrykseen ainoaan, jossa olla voi totta! Miks pitäis olla, juosta taas! Jos itseään ei kiinni saa! Mä en ainakaan! Aio olla mitään muuta! Hei! Ota siitä suunta! ja jos et tajua! En aio sua mä ootella! Mua ootetaan oven takana, jonka huomenna saan vasta avata Tatta the orginal Grazy Mama,
working center parturi- kampaamo pandoora(n luotilipas). Panokset kovenee.... | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)