Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Answer
1
Lartse
03.10.2006 21:10:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimivaa rokkia!
 
Debyyttialbumi "Rise" ilmestyi kesällä ja Classic Rock -lehti kertoi: "The best British rock debut of the decade! Believe it!"
 
Orkesterin kotisivuilta voi ladata/kuunnella musiikkia. Ainakin kipale "No Questions Asked" on soinut radiossa. Kertokaa toki mielipiteitänne.
 
http://www.theanswer.ie
 
rauhotu
Rajapatsas
29.11.2006 17:06:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarttui levy hyppysiin Lappeenrannan Levy-musiikin osaavan henkilökunnan suosituksesta.
 
Toimii!!
 
Tätä levyä olen hieman jo liialliseksi paisuneen heavy/metal/mättö -tulvan keskellä odottanutkin. Biisit ovat loistavia, Zeppelinit ja Black Crowesit on kuunneltu tarkkaan ja pieteetillä vedetään omaa settiä!
 
Paras levy pitkään aikaan! Hassu juttu oli, että levyn lähtiessä soimaan alkoi oluen maku tulvimaan suuhun!
 
Hankkikaa!
 
HaloOfFlies
05.12.2006 19:39:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarttui levy hyppysiin Lappeenrannan Levy-musiikin osaavan henkilökunnan suosituksesta.
 
Toimii!!
 
Tätä levyä olen hieman jo liialliseksi paisuneen heavy/metal/mättö -tulvan keskellä odottanutkin. Biisit ovat loistavia, Zeppelinit ja Black Crowesit on kuunneltu tarkkaan ja pieteetillä vedetään omaa settiä!
 
Paras levy pitkään aikaan! Hassu juttu oli, että levyn lähtiessä soimaan alkoi oluen maku tulvimaan suuhun!
 
Hankkikaa!

 
Hankintaan menee tämä. Musiikki-tv:ssä tuli vastaan ja veti niin sanotusti jalat alta. Olisiko tässä 2000-luvun Smells Like Teen Spirit?
 
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
superfly
05.12.2006 23:01:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja pieteetillä vedetään omaa settiä!
 
Mitähän omaa tällä bändillä on tarjota? Tuo sama homma on tehty niin miljuunaan kertaan ja paljon paremmin jo kymmeniä vuosia sitten. Mä en ainakaan jaksa enää näitä uusia yrittäjiä vaikka tälläisestä musiikista ja näistä esikuvista kovasti pidänkin.
 
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
zille
05.12.2006 23:25:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mun mielestä kuulosti hyvältä ainakin. Oon kuullut vaan sanottavan, että The Darkness on ainut aito rokkibändi nykysin, niin oli tää mun mielestä parempaa. :)
 
Eikä mua ainakaan kiinnosta jos joku muukin räminärokkiremmi on soittanut samanlaista joskus, senkö takia sitä ei sitten voi kuunnella. No, jos siitä matkitustakaan bändistä ei tykännyt niin ehkä sitten.
Johan tässä maailmassa ollaan kaikki mahdollinen keksitty.
 
Mitä häiritsevämpää, sitä parempaa.
Tympee Huttunen
06.12.2006 13:15:42 (muokattu 06.12.2006 13:16:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ylihypetettyä, mutta hypen alla on oikeasti hyvältä kuulostava bändi. Trendikästä retroilua toki. Ehkä koittaa iskeä trendiaalloille vähän jälkijunassa kuitenkin? Ei se toki bändin vika ole, että on osumassa kultasuoneen.
stratocaster
06.12.2006 16:13:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miks kukaan ei oo kertonu mulle tästä?! Käväsin kuuntelemassa kotisivuilla muutaman biisin ja huh, iski kuin nyrkki silmään. Pitää tutustua tarkemmin.
 
Semijees.
Rajapatsas
06.12.2006 22:13:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Superflylle vastakysymys:
 
Jos 11 helvetin hyvää ja tarttuvaa _omaa_ biisiä ei riitä, niin mikä sitten? Jos biisit ovat tuota luokkaa mitä ko. levyllä, niin valittamista ei ainakaan minulla ole.
 
stratocaster
28.12.2006 23:12:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kävinpäs hakemassa oman lättyni levykaupasta, ja parin kuuleman jälkeen kuullostaa todella hyvältä, ja tiedän että tämä tulee vaan paranemaan mun korvissa joka kuulemalta.
 
Semijees.
willasukka
25.12.2007 21:47:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

päätin nostaa tämä vuoden vanhan topicin takaisin ihmisten ilmoille :)
 
kyseessähän on aivan loistava bändi..ihme etteivät ole vielä niin tunnettuja täälläpäin
 
omistan risen spessu editionin,suosittelen kaikille led zep,ac/dc,black crowes,free jne. tykkääjille...luvassa on kaksi levyllistä kunnon rokkia :)
 
oliko kukaan katsomassa answeria ruisrockissa viime kesänä?..itse en sinne päässyt
 
Izer
25.12.2007 22:56:33 (muokattu 25.12.2007 22:56:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi on kyllä kyseessä, minua oikeastaan häiritsevät vain levyn soundit. Tavallaanhan ne ovat todella hyvät, mutta minusta liian kliiniset ja tarkat. Viime aikoina on tullut muutamia muitakin tällaisia bändejä joiden soundeissa on minusta enemmän sitä jotain (Rattlesnake Remedy, Hell N' Diesel). Kyllähän tuota silti kuuntelee.
 
Ridin' with the wind!
Jokapaikanapina
18.06.2009 16:07:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Answer lämppäs eilen AC/DC:tä Olympiastadionilla. Kuuntelin muutaman biisin nopsaan Spotifystä ennen keikkaa ja kuulosti hyvälle. Mutta paikanpäällä tää räjäytti tajunnan niin pihalle että HUH! Ihan mieletön meni, varsinkin laulajalla. Laulaja ja kitaristi on mukavasti sitä tuttua 70-lukua mulle, rumpali ja basisti taas edustaa enemmän nykyaikaa. Uus levy Everyday Demons tuli ulos maaliskuussa. Molemmat levyt, Rise ja tää uus, menee heti hankintaan!
 
Hesrock
19.06.2009 01:54:15 (muokattu 19.06.2009 02:04:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: The Answer lämppäs eilen AC/DC:tä Olympiastadionilla. Kuuntelin muutaman biisin nopsaan Spotifystä ennen keikkaa ja kuulosti hyvälle. Mutta paikanpäällä tää räjäytti tajunnan niin pihalle että HUH! Ihan mieletön meni, varsinkin laulajalla. Laulaja ja kitaristi on mukavasti sitä tuttua 70-lukua mulle, rumpali ja basisti taas edustaa enemmän nykyaikaa. Uus levy Everyday Demons tuli ulos maaliskuussa. Molemmat levyt, Rise ja tää uus, menee heti hankintaan!
 
Samoin olin AC/DC:n keikan tsekkailemassa. En ollut mitään käynyt lämppäreitä ennen kuuntelemassakaan/kuullutkaan ennen, ja fiilis oli aivan helvetin hyvä kun The Answer todellaki räjäytti oman pään tuhannen paskaksi. Karjuin ja paskoin verta vähän väliä ja kun tyypit vielä vetelee hemmetin tiukasti slidekitaraa ja huuliharppua sekaan, tämä korvaa ainakin jonkun verran sitä ettei ikinä ole Zeppeliniä nähnyt livenä. Parhaita nimenomaan livebändinä ja kun seuraavan kerran Suomeen tulevat niin pakko olla mestoilla näkemässä!
 
zekeode
19.06.2009 02:08:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa The Answerin kuuntelu aloittaa Risesta...Toi uusi Everyday Demons on aikas shaibalaibaa siihen verrattuna.
Izer
20.06.2009 16:53:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zekeode: Kannattaa The Answerin kuuntelu aloittaa Risesta...Toi uusi Everyday Demons on aikas shaibalaibaa siihen verrattuna.
 
Kyllä, luulen että juuri tämän takia olin AC/DC-keikallakin kuolemassa tylsyyteen kun taisivat soittaa vain yhden vanhemman biisin. Odottelin bändiä innolla, mutta huoh. Olen tuota uutta levyä yrittänyt pari kertaa kuunnella, mutta ei vaan toimi.
 
Ridin' with the wind!
Nick Bone
20.06.2009 21:35:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zekeode: Kannattaa The Answerin kuuntelu aloittaa Risesta...Toi uusi Everyday Demons on aikas shaibalaibaa siihen verrattuna.
 

 
Jep, samaa mieltä ollaan täälläkin. Risen hommasin aikoinaan, kun Classic Rockissa sitä kovasti hehkutettiin ja täytyy sanoa, että vitun kova debyyttihän se bändiltä silloin oli. Uusi Everyday Demons ei sitten niinkään vakuuttanutkaan... tasapaksu levy.
 
Ei sitten ollutkaan mikään ihme, että meinasin nukahtaa Answerin setin aikana, kun Risen biisejä ei tahtonut tulla... mihin helvettiin Never Too Late oli jätetty!?!?!
Vahvemmilla biiseillä tuo kieltämättä komea 70s-trippi olisi toiminut ehdottomasti paremmin, vasta kaksi vikaa biisiä saivat meikäläisen hereille.
Osansa saattoi kyllä olla malttamattomalla AC/DC:n odottelullakin :D
 
Yksi keikka Answerilta nähtynä, toimii toistaiseksi mulle paremmin levyllä kuin keikalla... ehdottomasti käyn kyllä vielä katsomassa, jos tänne päin eksyvät, tiedä vaikka mieli muuttuis...
 
All work and no play makes Nick a dull boy
stickyfinger
20.06.2009 21:37:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei vakuuttanut bändi keskiviikon lämppärivedon perusteella. Tuota juttua on tehty jo miljoonaan kertaa, ja helkutin hyvin - ei kyllä mitään uutta The Answer tuo siihen genreen. Ei jaksa innostua oikein tätä nykyä tollaisesta.
 
Miksaus oli myös kyllä ihan hanurista, mutta sehän nyt ei tietystikään bändin syytä ole.
 
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Jokapaikanapina
20.06.2009 22:19:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hauska juttu, mun mielestä The Answer on nippanappa parempi uudella levyllä :) Tosin Risen uuden julkaisun kakkoslevyllä on aika paljon helmiä
 
HaloOfFlies
29.03.2016 14:51:34 (muokattu 29.03.2016 14:55:56)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi on mennyt selkeästi eteenpäin, siitä osoituksena tuore single Gone Too Long. Mutta on kyllä ura jäänyt polkemaan paikalleen melkoisen pahasti.
 
https://www.youtube.com/watch?v=Z334oFrD2Fo
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «