Cruzzi 06.12.2006 12:23:01 | |
---|
Joo, pikkasen ollaan taas eksytty aiheesta. Mutta kiitos noista ekoista vinkeistä/varmistuksista. Play It Loud! |
Mikho89 06.12.2006 14:26:00 | |
---|
Jännä juttu. Itse olen myös vasenkätinen, mutta päätin alusta asti vaan soittaa oikeakätisillä soittimilla... Päätön juttu tosiaan. Itsekin olen vasuri (kirjoitan siis vasemmalla). Kuitenkin lähes kaikkea muuta teen oikealla. Veitsellä leikkaan muutoin aina vasemmalla kädellä, mutta syödessä myös haarukan ollessa mukana veitsi on luonnollisesti aina oikeassa. Bassoakin soitan oikeakätisesti. Holy shit, mustaksi värjätty wookie! |
Päätön juttu tosiaan. Itsekin olen vasuri (kirjoitan siis vasemmalla). Kuitenkin lähes kaikkea muuta teen oikealla. Veitsellä leikkaan muutoin aina vasemmalla kädellä, mutta syödessä myös haarukan ollessa mukana veitsi on luonnollisesti aina oikeassa. Bassoakin soitan oikeakätisesti. Mun veli kirjottaa ja syö oikee kätisesti, mut se pelaa salibandyy rightilta... Ku mailoissa menee kätisyys alakäden mukaan. Yleensä oikee kätinenhän pelaa leftilta.. |
Mikho89 06.12.2006 16:31:39 | |
---|
Mun veli kirjottaa ja syö oikee kätisesti, mut se pelaa salibandyy rightilta... Ku mailoissa menee kätisyys alakäden mukaan. Yleensä oikee kätinenhän pelaa leftilta.. Oma veljeni pelaa myös rightina vaikka on oikeakätinen, itse pelaan sitten vastoin kaikkia luonnon lakeja leftinä. :) Holy shit, mustaksi värjätty wookie! |
sunder 06.12.2006 18:01:39 (muokattu 06.12.2006 18:02:32) | |
---|
Ei näillä oo mitään yhteyttä siinä et onko oikea- vai vasenkätinen ja kummalta puolen pelaa esim. lätkää. "tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes |
Mikho89 06.12.2006 20:32:53 | |
---|
Ei näillä oo mitään yhteyttä siinä et onko oikea- vai vasenkätinen ja kummalta puolen pelaa esim. lätkää. Jep. Eikä millään ole enää yhteyttä aloitusviestiin. Bituiks män... Holy shit, mustaksi värjätty wookie! |