Aihe: Dimmu Borgirin kotisivut
1
SusaN
30.11.2003 00:07:58
Kun itse en ymmärrä mitään näistä tietokoneista, tai mistään ohjelmista, niin ajattelin josko viisaammat voisivat auttaa:) Sain tässä uuden tietokoneen ja ennen niin vaivaton visiitti dimmu borgirin kkotisivuille (www.dimmu-borgir.com) jättää nyt sivun keskustan valkoiseksi ja siinä lukee, että:

phpBB : Critical Error

Could not obtain lastvisit data from user table

Ja minulle kun tuo on hepreaa, niin mitähän tässä pitäisi nyt tehdä, että sivut näkyisivät kunnolla?! Ladata jotain ohjelmia?!?
Kiitoksia:)
Paskakin hevi on aina parempaa kun Justin
lxi
30.11.2003 01:00:18
Kävinpä tsekkaamassa ja ihan samoin kävi minullekin. Ovat uusineet sivunsa ihan viime päivinä. Minulla on selaimena Opera 7, entä sinulla?

Minulla kuitenkin toimivat ne "painonapit" siinä valkoisen alueen yläpuolella lukuunottamatta News, Live ja Forum -namiskoja. Eli suurinta osaa sivustosta pystyy selaamaan.

Luulenpa, että vika on pikemminkin sivustossa kuin kummankaan koneessa tai selaimen asetuksissa.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
Player
30.11.2003 22:18:11 (muokattu 30.11.2003 22:18:31)
Löytyykö koneelta Flash player? Voi hyvinki olla siitä kiinni.
EDIT:typo
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
lxi
30.11.2003 22:37:15
Tänään näkyi sivusto toimivan kokonaisuudessaan, ongelma lienee ollut yksinkertaisesti päivitysjuttuja.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)