Aihe: Nettipokeri
1 2 3 4 518 19 20 21 2225 26 27 28 29
Herba
04.12.2006 18:18:47 (muokattu 04.12.2006 18:20:28)
Siis mitä helkkaria, soittaako ne muka tuolta meikäläiselle jos laitan puhelinnumeron, kun niin uhkailevat?

Juu näin. Ja se koodi pitää kirjottaa käsin paperilappuselle jonka pitää olla henkkareiden kanssa samassa kuvassa. Ite otin passista suttuisen kuvan josta oli numeroita töhritty yli... Hyvinpä tuo toimi enkä tiedä mitä haittaa tosta kuvan lähettämisestä voisi joskus olla kun ei siinä hetua tai passinumeroa näy (ei kyllä mitään muutakaan mistä saisi jotain selvää.)

e. Ja nyt se Paf kusee taas... Alkaa riittämään ihan justiinsa vaikka voitolla sieltä ihan hyvin parin päivän jälkeen oonkin.
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
arvid70
04.12.2006 20:39:28
e. Ja nyt se Paf kusee taas... Alkaa riittämään ihan justiinsa vaikka voitolla sieltä ihan hyvin parin päivän jälkeen oonkin.

kyllä tua on taas sualesta, ku ei pääse rahoistaan eroon, vituttaa!!
MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN??
Herba
05.12.2006 01:13:37 (muokattu 05.12.2006 01:16:29)
Tänään tuli Titan Pokerille no-depo bonus 40e... Ihan mukava softa.. Oon hyvin voitolla ja toivottavasti sais noi tarvittavat pisteet kerättyä.

e. Niitä pisteitä siis tarvii 50 yhtä bonusdollaria kohden.. Eli vielä n. 2500.
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
Kampela77
05.12.2006 15:43:43
Paffilla taitaa olla vaihteeksi serverit alhaalla.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Deep Shadow
05.12.2006 15:50:18
Paffilla taitaa olla vaihteeksi serverit alhaalla.

Onkohan siellä käyttäjämäärät nyt nousseet niin paljon, että on jatkuvasti noita ongelmia. Ei se tässä vielä pari kuukautta sitten tällaista ollut... No toisaalta, tällä menolla ne käyttäjämäärät kyllä laskeekin äkkiä siellä.
Mummun saappaassa soi fox
dazed
05.12.2006 16:09:07
Outoa on paffin toiminta.
Ei minkäänlaisia infoja tapahtuneesta tai ongelmasta.
Niillä oli tossa n1kk sitten ohjelmistonpäivitys ja koko saitti oli kiinni viikonlopun. Sitä päivitysaikaakin pidennettiin kolmesti.
I`m not a great player, but I can make it howl.
lasol
05.12.2006 16:22:54
ei siis, on siis
dazed
05.12.2006 17:45:23
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612055453232_uu.shtml

paffi on lehteenkin päässyt

Ministeriön mukaan Paf on jatkanut rahapeliensä tarjoamista mannersuomalaisille ja ulkomaalaisille internetissä. Sisäministeriön mukaan tämä on lainvastaista.

Kyseessä on kai jonkinlainen laiton mainonta. Kyllähän esim music televisionilla pyörii Fulltiltpokerin mainokset ja sportbetin.
Ahmir
05.12.2006 17:58:40
Kyllähän esim music televisionilla pyörii Fulltiltpokerin mainokset ja sportbetin.

MTV Finland ei olekaan suomalainen, vaan brittiläisen yhtiön pyörittämä ja sinne rekisteröity, joten siellä mainostetaan brittien lainsäädännön mukaan. Suomalaisilla kanavilla saa mainostaa vain Totoa, Veikkausta ja Rayta, mutta ei suinkaan Paffia.
Hiljaisuus on kukka.
DaKiller
05.12.2006 18:38:45 (muokattu 05.12.2006 18:38:59)

Pikkupöydissa esim 0.15 ja 0.25 pl tulee keräiltyä rahnaa jos jaksaa kärsivällisesti pelata. Pienen potin kasattuani menen yleensä euron pöytään ja hetkessä olen taas nollilla. Vittu.
Guitar Hero
05.12.2006 23:00:52
Pikkupöydissa esim 0.15 ja 0.25 pl tulee keräiltyä rahnaa jos jaksaa kärsivällisesti pelata. Pienen potin kasattuani menen yleensä euron pöytään ja hetkessä olen taas nollilla. Vittu.

Joo näin mullakin.. Yleensä keboseen saa vähintään tuplattua aloituspotin, mutta sitten tulee vähän takkiin ja ei osaa lopettaa ajoissa. Sitä ajattelee, että "voitan tässä nyt tuohon, mistä aloitin ja sitten lopetan". Homma päättyy siihen, kun häviää sen vikan ison hanskan jollekkin värisuoralle. Sitten taas ketuttaa.

Mitenköhän sitä käyttäytymismallia on niin vaikea muuttaa..
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
DaKiller
06.12.2006 15:05:22

Kuka cappaa Flopissa erittäin harvalla suoran vedolla ja kutoshailla? Sylettää ja ärsyttää. Anteeksi epäselvyyteni. Ärsyttäää vaan niin pirusti.

Minua ärsyttävät eniten ne, jotka alkavat pätemään häviämisen jälkeen, että miten joku voi milläkin korteilla korottaa/katsoa. Ei siinä auta kuin niellä kiukkunsa, jos tulee takkiin. Hävinnyt on aina hävinnyt.
Ahmir
06.12.2006 15:06:57
Minua ärsyttävät eniten ne, jotka alkavat pätemään häviämisen jälkeen, että miten joku voi milläkin korteilla korottaa/katsoa. Ei siinä auta kuin niellä kiukkunsa, jos tulee takkiin. Hävinnyt on aina hävinnyt.

Tiedän, että se on ärsyttävää, mutta silti oikeasti ihmettelen vastustajan peliä. Voittaja on kai aina voittaja.
Hiljaisuus on kukka.
DaKiller
06.12.2006 15:09:44

Tiedän, että se on ärsyttävää, mutta silti oikeasti ihmettelen vastustajan peliä. Voittaja on kai aina voittaja.

Joo, siis ei tuo ollut tarkoitettu suoraan teikäläiselle vaan yleensäkin niille kommenteille, joita yleensä pelin aikana satelee, kun noita pätejiä on kehissä ;)
Ahmir
06.12.2006 15:15:31
En minä siihen chattiin koskaan purkaudu. Hakkaan ensin päätä seinään ja sitten postaan tänne epäonnistumiseni. Sainpahan sentään vähän jo takaisin menetyksiäni. Floppasin nimittäin juuri suoran.
Hiljaisuus on kukka.
Kampela77
06.12.2006 16:17:16

Kyllähän se käy hermoille, kun tyhmyydestä palkitaan ja itseä rangaistaan. Chattiin en purkaudu koskaan vaan huudan vain kotona monitorille. Eihän väärin pelaavia kannata neuvoa vaan odottaa uutta virhettä ja ottaa sitten rahat pois. Se on paras rangaistus.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
DaKiller
06.12.2006 16:21:04

Kyllähän se käy hermoille, kun tyhmyydestä palkitaan ja itseä rangaistaan. Chattiin en purkaudu koskaan vaan huudan vain kotona monitorille. Eihän väärin pelaavia kannata neuvoa vaan odottaa uutta virhettä ja ottaa sitten rahat pois. Se on paras rangaistus.

Jos voitat niin silloin se palkkio tulee kyllä ihan siitä voitosta...
dazed
06.12.2006 16:26:08 (muokattu 06.12.2006 16:26:48)
Pelailin juur turnausta ja sain tasku AA.

Floppi oli A,9,3. Kolme mun lisäks vielä mukana potissa. Korotin maltillisesti.

Turn A. korotin maltillisesti, kaikki mukana. Hyvä fiilis : )

River 8. Korotin, muut floppas yks veti all-in.

Mulla AAAA

Kerran näinkin päin.
Nieby
06.12.2006 18:59:43
Pelailin juur turnausta ja sain tasku AA.

Floppi oli A,9,3. Kolme mun lisäks vielä mukana potissa. Korotin maltillisesti.

Turn A. korotin maltillisesti, kaikki mukana. Hyvä fiilis : )

River 8. Korotin, muut
foldas yks veti all-in.

Mulla AAAA

Kerran näinkin päin.

käsitteitä, käsitteitä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)