Aihe: Hiiviskelyräiskintä -pelit
1 2 3 4
Hakki
04.12.2006 11:42:14
Täytynee yrittää löytää vielä uusi pelejä. Eli jos joku vielä jaksaa niin kiitän runsaasti jos joku vielä neuvoo älyperäisiä taitoavaativia räiskintöjä.

Kiitos

Tulipahan mieleen vielä Far Cry. Aika suora räiskintä se periaatteessa on, mutta toivotan roppakaupalla onnea sille rambolle joka sen vetää läpi päättömästi räiskien ei-pullamössövaikeustasolla. Hiiviskely on hienon maaston vuoksi mahdollista ja hyvin suositeltavaa, koska osumat sattuu.
while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - Deceptive Awareness nyt kaupoissa. www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy...
askomiko
04.12.2006 15:32:09 (muokattu 04.12.2006 15:36:22)
Operation Flashpointtihan menee myös tähän kategoriaan mainiosti. Ei muuten, mutta ah, se suomimodi... (Eli siis suomalaiset varusteet, kalustot, äänet, tehtävät, tarinat ja pelaajat.) Pelissä ei nykymittapuun mukaan ole "eye candya" yhtään, mutta sisältöä sitäkin enemmän. En tiedä riittääkö se sitten nykymaailmassa enää mihinkään.
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Fellow
04.12.2006 19:30:16
OP Elitessä saattaa olla parannetut grafiikat :/ , ei se yhtään sen vanhempi ole kuin Rainbow Sixit tai MGSsät.. kai

Elite on käsittääkseni vain xboxille, vai?

America's army. Ilmainen nettipeli, jossa ei pelkkä räiskiminen ja pupuhyppely riitä.

Linkkiä?

Tulipahan mieleen vielä Far Cry. Aika suora räiskintä se periaatteessa on, mutta toivotan roppakaupalla onnea sille rambolle joka sen vetää läpi päättömästi räiskien ei-pullamössövaikeustasolla. Hiiviskely on hienon maaston vuoksi mahdollista ja hyvin suositeltavaa, koska osumat sattuu.

Demo latautumassa.
Genret p*rseeseen
Niq
04.12.2006 19:34:04 (muokattu 04.12.2006 19:34:16)

Pelissä ei nykymittapuun mukaan ole "eye candya" yhtään

Sitähän saa Add-oneilla lisää, kauniimpaa taivasta yms. lisäkarkkia. Ei sillä että mä moisia kaipaisin.

Toi Operation Flashpoint on tähän asti paras sotapeli mitä olen kokeillut. Mikään toinen ei ole päässyt lähellekään. Yksinpeli on hyvää ja moninpeli vielä parempaa. Tarpeen vaatiessa pelistä saa myös todella vaikean, joten haastetta riittää.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Milkop
04.12.2006 20:26:27

Linkkiä?

Google on käsittääkseni vielä pystyssä, joten omatoimisuuttakin voisi harrastaa.
Fellow
04.12.2006 20:34:53
Google on käsittääkseni vielä pystyssä, joten omatoimisuuttakin voisi harrastaa.

Näinhän se on. Tuppaa vain unohtumaan että itsekin voisi jotain tehdä, ja tulee laitettua usein automaattisesti jotan "linkkiä?" tapaista.

Katsotaanpa mitä google tarjoaa.
Genret p*rseeseen
Raipe
04.12.2006 20:38:45
Muistelisin että No One Lives Forever 1 & 2 olivat joskus ihan fidun hyviä.
Jos tuommoinen 60-luvun agenttiparodia ollenkaan tippuu.
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
kouranka
04.12.2006 21:24:30

Nämä ovat ihan huippuja! Monta kertaa vedetty läpi. Cate Archer on helvtinmoine kissa!
Nyt herkutellaa!
Jormaz
04.12.2006 22:09:11
Ui wittu! No one lives forever (ykkönen) on aivan timanttia! Siis aivan pirun hyvä! Kakkonen mulla on varmaan vielä kestolainana jossain nurkassa, ei tullu koskaan alotettua sitä kunnolla, pitänee polkasta käyntiin joku päivä.
Miees...
Fellow
05.12.2006 11:48:06 (muokattu 05.12.2006 13:17:32)

Pitää nämäkin tutkaista.

EDIT: Luin arvosteluin(http://www.peliplaneetta.net/arvostelut/229/), ja hyvältä vaikuttaa. Demo latautumassa.
Genret p*rseeseen
SuperJeesus
05.12.2006 12:56:46
Höh, Hitman Blood Moneyn demo ei lähde pyörimään.
En myy seksiä.
Fellow
05.12.2006 18:49:42
Kävin kaupungissa, ja eipä voinut muutakaan kun ostaa halpaan hintaan 14,95 Far Cryn. Laitan asentumaan.
Genret p*rseeseen
Fellow
06.12.2006 00:25:14
Ööh... Nolottaa kertoakin, mutta eipä tässä muutakaan voi.
Eli: Olen Far Cry:ssä kakkos tehtävässä(training lasketaan) , ja se 2. objektive "find the boat", niin miten sinne veneelle pääsee? Itse en keksi mitään reittiä. Tarvitsen apua!

Kiitos
Genret p*rseeseen
Milkop
06.12.2006 00:37:32

miten sinne veneelle pääsee?

Nappaa auto ja huristele rantoja pitkin. Kyllä se sieltä lopulta löytyy, ei tuo niin iso kenttä ole.
Fellow
06.12.2006 00:41:20 (muokattu 06.12.2006 01:13:30)
Nappaa auto ja huristele rantoja pitkin. Kyllä se sieltä lopulta löytyy, ei tuo niin iso kenttä ole.

? Hetkinen... onkohan mulla ollu ihan pää sekasin tai sitten kysymykseni oli epäselvä jollain tapaa... katsotaanpa. Palaan pian.

EDIT: Juu ei kato me ollaan varmaan ihan eri jutussa. Mä tiedän missä se vene on, mä olen nähnyt sen monta kertaa, se roikkuu korkealla sen hylyn kyljessä, mutta mä en tiedä miten sinne pääsee. Niin että miten sinne?
Genret p*rseeseen
Dolmo
06.12.2006 11:59:18
Höh, Hitman Blood Moneyn demo ei lähde pyörimään.

Joo ei mullakaan. Ilmoittaa DirectX-höpinöitä. Päivitin setit ja lähti pyörimään mutta kaatuu ihan alussa jo.
Stailausta, kampaamopalveluita? Purple
Fellow
06.12.2006 13:09:03
Nii onko tuo nyt se kohta, kun sun pitää mennä sinne isoon laivanhylkyyn? Muistaakseni laivan rannanpuoleisessa kyljessä on reikä, sitä kautta pääsee laivaan sisälle. En muista, oliko se reikä veden alla vai pinnalla, mutta sieltä se löytyy. Siellä laivalla pitää sitten ramboilla jonkin aikaa ennen kuin saa sen veneen sieltä.

Se reikä löyty heti ja olen ramboillu siellä jo ihan kunnolla, ja nyt on tää 2. objektive: "Find the boat". Ja siinä tutkassa tai mikälieneessähän näkyy missä se objektive on. Mut mä en tiedä miten sinne pääsee.
Genret p*rseeseen
moikki
06.12.2006 14:35:22
Se reikä löyty heti ja olen ramboillu siellä jo ihan kunnolla, ja nyt on tää 2. objektive: "Find the boat". Ja siinä tutkassa tai mikälieneessähän näkyy missä se objektive on. Mut mä en tiedä miten sinne pääsee.

Hmm jos arvaan oikein että missä kohdassa oot niin ammu ne narut poikki jolloin se vene tippuu sieltä sivulta veteen ja hyppäät kyytiin. Se vene roikkuu siis siinä laivan sivulla.
Jees jees
Fellow
06.12.2006 14:43:47 (muokattu 06.12.2006 14:52:50)
Hmm jos arvaan oikein että missä kohdassa oot niin ammu ne narut poikki jolloin se vene tippuu sieltä sivulta veteen ja hyppäät kyytiin. Se vene roikkuu siis siinä laivan sivulla.

Jess! Tänks, kuullostaa hyvin mahdolliselta. Olen miettinyt miten sen saisi pudotettua mutta en keksinyt tuota.

Kiitos!

EDIT: Toimi, kiitän vielä kerran.

Mistä muuten mahtaa johtua, että jos joku nettisivu on auki samalla kun pelaan, niin kaikki on sumeaa ja violettia?
Genret p*rseeseen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)