p130 21.11.2003 16:21:50 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
lukeman 01.12.2003 11:51:10 | |
---|
|
Liittyyköhän tämä millään tavalla Fenderin Jackson kauppoihin? Jonkinlainen vastaus Fenderin peliliikkeeseen ja hieman (nyky)Krameria laadukkaampi hevikeppibrändi Gibsonin talliin. Eihän Valley Arts niin legendaarinen ole kuin Jackson, mutta Gibsonin markkinointibudjeteilla pitäisi kyllä ihmeitä pystyä tekemään... Kuinkahan haitallinen tuo Samick -yhteys nyt sitten on imagolle? Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
lukeman 01.12.2003 15:32:09 | |
---|
Kuinkahan haitallinen tuo Samick -yhteys nyt sitten on imagolle? Ainakin silloin kun Samick osti VA:in, loppui maahantuonti suomeen samantien. |
trih 01.12.2003 15:40:57 | |
---|
Kuinkahan haitallinen tuo Samick -yhteys nyt sitten on imagolle? No eihän näistä keppibisneksistä tavalliset talliaiset yleensä ole kiinnostuneita. Gibson ja Fender on ollu niin kauan muissa omistuksissa että ei sillä väliä mitä lafkoja haalivat 'omaan' omistukseensa. Tärkeintä Gibsonin ja Fenderin omistajayhtiöille on pitää näitten tytäryhtiöittensä laatuimagoa yllä. Ja Samick on valmistanut Epiphonea ja luultavasti vielä tänäkin päivänä valmistaa. |
P2 01.12.2003 15:43:03 | |
---|
Tuli sellainen sairas ajatus mieleen, että koskakohan Fender ostaa Gibsonin, tai toisinpäin? |
trih 01.12.2003 16:21:24 | |
---|
Tuli sellainen sairas ajatus mieleen, että koskakohan Fender ostaa Gibsonin, tai toisinpäin? Toivottavasti pian. Tai hetkinen... Eihän sitä tiedä vaikka olisivatkin jo samassa tallissa. |
p130 01.12.2003 16:37:01 | |
---|
Tuli sellainen sairas ajatus mieleen, että koskakohan Fender ostaa Gibsonin, tai toisinpäin? Viranomaiset eivät taitaisi hyväksyä kauppaa, epäilenpä että tulisi liian määräävä markkina-asema ainakin "premium-kitaroissa" ellei sitten peräti koko markkinoillakin (siis USA:ssa). En kyllä näiden firmojen/niiden emoyhtiöiden taloutta tunne, mutta varsinainen osto tuskin edes kummaltakaan onnistuisi. Fuusio paremminkin. Hassua kyllä ajatella millainen meteli siitä nousisi kun iso F ja Iso G löisivät hynttyyt yhteen. Jackson/Fender -meteli olisi ihan vain hyttysen ininää... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |