Aihe: Prison Break - Suomen tahtiin sarjaa seuraavat
1 2 3 4 512 13 14 15 1628 29 30 31 32
Johny-Boy
03.12.2006 10:49:12
Tämä on kyllä hieman erikoinen sarja. Sarjassa on niin paljon epäuskottavuuksia, että niitä on mahdotonta ohittaa vain olankohautuksella, mutta silti tätä jaksaa katsoa. Aina kun edellinen kinkkinen ongelma on ratkaistu tulee uusi tilalle. Sarjan siloiteltu meininki on myös välillä vähän hassua. Kiroilu on tietysti kiellettyä, mutta viime jaksossa huvitti myös, ettei Scofield kehdannut heittää alushousujaan pois sukeltelureissullaan.

Juu, samoilla linjoilla olen. Vankilantapahtumat ja Paon toteuttaminen on totetutettu muutamista epäloogisuuksista huolimatta ihan hyvin ja mielenkiintoisesti. Samaa ei kyllä voi sanoa vankilan ulkopuolisista tapahtumista.
Ihan pätevä sarja kuitenkin, jota katsoo ihan vain nähdäkseen onnistuuko Scofieldin ja kumppaneiden pako. Tuskin vielä muutamaan tuotantokauteen kuitenkaan.. :)

Toinen mikä tässä sarjassa tökkii on hahmojen mustavalkoisuus. Hyvikset on pyyteettömän hyviä ja pahikset niin pahoja, että...
carnation
03.12.2006 15:24:33
Sarjan siloiteltu meininki on myös välillä vähän hassua. Kiroilu on tietysti kiellettyä, mutta viime jaksossa huvitti myös, ettei Scofield kehdannut heittää alushousujaan pois sukeltelureissullaan.

Tämähän ei nyt kuitenkaan johdu ns. "käsikirjoittajien vammaisuudesta", vaan kyse on ihan siitä, että jenkeissä PB taitaa tulla Foxilta, jossa moista "haureutta" ei käsittääkseni saa näyttää. Jotkut maksulliset kanavat ja esim. HBO:n tuotanto (jonka sarjat on usein melko rankkojakin) ovat sitten toinen juttu. Tietty sen jälkeen jos on katsonut jotain Ozia jossa homoillaan ja jätkiä ripustetaan alasti roikkumaan sana "jew" raapustettuna rintaan, Prison Breakin meno on melko koko perheen vankilaseikkailu -tasoa. PB on kuitenkin kiitettävän nopeasti ja jännittävästi etenevää purkkaa reilussa 24-hengessä, toimii!
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Kampela77
03.12.2006 18:06:01
Tämähän ei nyt kuitenkaan johdu ns. "käsikirjoittajien vammaisuudesta", vaan kyse on ihan siitä, että jenkeissä PB taitaa tulla Foxilta, jossa moista "haureutta" ei käsittääkseni saa näyttää.

Joo, kyllä tämä oli tiedossa.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
KillingMachine
04.12.2006 14:38:10
Tämähän ei nyt kuitenkaan johdu ns. "käsikirjoittajien vammaisuudesta", vaan kyse on ihan siitä, että jenkeissä PB taitaa tulla Foxilta, jossa moista "haureutta" ei käsittääkseni saa näyttää.

Tähän lisäisin että Bruce Willis sanoi eräässä haastattelussa, että mikäli miehen sukupuolielin näytetään, niin kyseinen ohjelma/elokuva saa heti K-18 merkinnän.
Basistit kunniaan.
RocknRoll
04.12.2006 14:46:58
Nyt menee lujaa ohi Prison Breakin, mutta South Parkin Good times with weapons solvaa hyvin tuota aihetta. Siis Väkivaltaa kyllä, paljasta pintaa ei.
carlos
04.12.2006 16:15:25
Tähän lisäisin että Bruce Willis sanoi eräässä haastattelussa, että mikäli miehen sukupuolielin näytetään, niin kyseinen ohjelma/elokuva saa heti K-18 merkinnän.

Bruce Willisin elin saa K-50 tarran?
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Johnny Buzz
04.12.2006 16:37:12 (muokattu 04.12.2006 16:37:38)

Nyt menee lujaa ohi Prison Breakin, mutta South Parkin Good times with weapons solvaa hyvin tuota aihetta. Siis Väkivaltaa kyllä, paljasta pintaa ei.

Ehkä yks mun suosikki South Park jaksoista. Aivan hulvatonta meininkiä. Kuvaa kyllä hyvin Jenkkilän kaksinaismoraalia.
Shake Your Stuff! EP saatavilla perjantaina 10.11. Tsekkaa rokit osoitteesta: www.soulstab.com
Oceancalibra
05.12.2006 21:59:16
Loistava sarja! Äskeinenki jakso (Rengas kiristyy. Lincoln joutuu odottamaan eristyssellissä tuomionsa täytäntöönpanoa.) Oli aivan uskomaton! Pakko ostaa 1 ja 2 kaudet DVD:lle ei tota jaksa viikkoa oottaa, että näkee yhen jakson.
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
Rattata
05.12.2006 22:35:51
Nyt vituttaa. Kaveri meni möläyttämään tulevasta, luuli että minäkin tiedän. Mistä helvetistä minä tiedän, minä kun yritän parhaani mukaan muutenkin välttää spoilereita. PRKL. Nyt meni osa sarjan jännitystä pilalle.
D'oh!
carlos
05.12.2006 22:42:23 (muokattu 05.12.2006 22:42:44)
Nyt vituttaa. Kaveri meni möläyttämään tulevasta, luuli että minäkin tiedän. Mistä helvetistä minä tiedän, minä kun yritän parhaani mukaan muutenkin välttää spoilereita. PRKL. Nyt meni osa sarjan jännitystä pilalle.

Jos se yhtään lohduttaa, niin minä näin klippejä 2. tuotantokauden 5. jaksosta ennen kuin olin nähnyt ekan tuotantokauden 5. jakson... Harmittihan se, sillä hmmm.. sanottakoon, että tiesi asioista, mikä vei pois jännitystä. Tosin tämä tapahtui aivan omaa tyhmyyttäni/uteliaisuuttani :D

Osanotot - nyt joudut varmaan katsomaan ekan tuotantokauden putkeen? ;)

EDIT: Oli muuten jo Anttilassa myynnissä PB:n 1. kausi.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
MV
05.12.2006 22:46:30
Huh, taas semmonen hurman ja ärsyyntymisen sekainen fiilis. Niin paljon sapettaa kun haluaisi nähdä pidemmälle. Yks parhaista sarjoista ikinä.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Rattata
05.12.2006 22:50:10
Jos se yhtään lohduttaa, niin minä näin klippejä 2. tuotantokauden 5. jaksosta ennen kuin olin nähnyt ekan tuotantokauden 5. jakson... Harmittihan se, sillä hmmm.. sanottakoon, että tiesi asioista, mikä vei pois jännitystä. Tosin tämä tapahtui aivan omaa tyhmyyttäni/uteliaisuuttani :D

Mulla taas tapahtui noin Lostin kanssa. Vielä ei ole edes suomessa tapahtunut sellaisia asioita mitä tiedän että tulee tapahtumaan.

Osanotot - nyt joudut varmaan katsomaan ekan tuotantokauden putkeen? ;)

Nääh, yritän vaan unohtaa mitä kaveri sanoi. Tai eihän sitä unohda mutta aina voi teeskennellä. :)
D'oh!
Jokunen
05.12.2006 23:13:34
Mitäs tämän päivän jakson lopussa tapahtui? Katsoin siihen asti, kun kello löi 21 ja pako alkoi, sitten piti lähteä töihin! Meinasin hakea päivällä saikkaria, kun muistin PB:n tulevan tänään, kun on yövuoroon meno!
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=# Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti." -Jumala
MV
05.12.2006 23:49:57
Mitäs tämän päivän jakson lopussa tapahtui? Katsoin siihen asti, kun kello löi 21 ja pako alkoi, sitten piti lähteä töihin! Meinasin hakea päivällä saikkaria, kun muistin PB:n tulevan tänään, kun on yövuoroon meno!

Noh, Burrows sai ruokamyrkytyksen siitä pilleristä ja siirrettiin sinne polille mistä paon piti tapahtua. Hommat meni kuitenkin mönkään uusitun putken takia=Scofield kumppaneineen jäivät burrowsin alla olevaan huoneeseen. Se hyväksi siirtynyt äijä näistä pukumiehestä tapettiin toisen pukumiehen toimesta joten lakinainen ei saanutkaan todisteita. Jakso loppui tilanteeseen jossa Scofield sanoi, että pakoa ei voi tehdä, jonka jälkeen...Kukas muukaan kuin T-bag otti puukon lahkeesta sanoen "That ain't an option" kovan jätkän ilme naamalla.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Jokunen
06.12.2006 00:07:28
Kukas muukaan kuin T-bag otti puukon lahkeesta sanoen "That ain't an option" kovan jätkän ilme naamalla.

Hoho! Tulee äijillä vähintään riittävästi mutkia matkaan!
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=# Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti." -Jumala
Keppis
06.12.2006 11:05:12
Dvd mainoksessakin on tarkasti katottuna yks spoileri.

Montakos jaksoo tota ekaa tuotantokautta on vielä tulossa? Tuleekohan kuinka pitkä väli tuotantokausille, jostain kuulin, että 2. kausi tulee heti perään?
Luppoaika pidentää elämää. http://www.myspace.com/fobiayhtye
Keppis
06.12.2006 11:07:26
Se hyväksi siirtynyt äijä näistä pukumiehestä tapettiin toisen pukumiehen toimesta joten lakinainen ei saanutkaan todisteita, mutta kerkesi kuulla pukumieheltä, että "Burrowsin murhaama" äiä on elossa.
Luppoaika pidentää elämää. http://www.myspace.com/fobiayhtye
MaD PiAnIsT
06.12.2006 11:10:05

Se hyväksi siirtynyt äijä näistä pukumiehestä tapettiin toisen pukumiehen toimesta joten lakinainen ei saanutkaan todisteita, mutta se nainen kuuli, että sen toisen pukumiehen nimi on siinä listassa. Eli ainakin hänet tietää nyt osallistuneen siihen.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
carnation
06.12.2006 12:54:16
Montakos jaksoo tota ekaa tuotantokautta on vielä tulossa? Tuleekohan kuinka pitkä väli tuotantokausille, jostain kuulin, että 2. kausi tulee heti perään?

Ensimmäistä kautta on vielä 9 jaksoa jäljellä. MTV3:n tekstikanavan sivulla 343 (alasivu 4/7) tosin lukee, että PB:ta esitettäisiin 12.9.-19.12., eli ton mukaan tämän vuoden puolella tulisi enää kaksi jaksoa. Onkohan tuossa sitten joku viikon tai parin paussi joulun/uuden vuoden aikaan, jolloin PB on tauolla kesken ykköskauden? Ei näistä tiedä...
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)