Socialite 28.11.2003 23:02:02 | |
---|
Testasin engl screamer comboa 15min verran pari viikkoa sitten, enkä suosittele yhtään! Kuulosti aika laihalta sirinältä, joka leikkasi korvia. Treblen ja presencen säätö vei vain terävyyden ja attackin saundista, eikä siis auttanut paljoakaan. Olen itse ostamassa engl thunderia mutta tuon screamerin testin jälkeen epäröin kyllä aika tavalla! (toivottavasti ei poikkea aiheesta liikaa) Osta classic 30! |
askomiko 28.11.2003 23:21:47 (muokattu 01.12.2003 15:22:57) | |
---|
|
LaXu 28.11.2003 23:44:55 | |
---|
Testasin engl screamer comboa 15min verran pari viikkoa sitten, enkä suosittele yhtään! Kuulosti aika laihalta sirinältä, joka leikkasi korvia. Treblen ja presencen säätö vei vain terävyyden ja attackin saundista, eikä siis auttanut paljoakaan. Kuulostaa mielestäni siltä, että joko vahvistimessa, kitarassa tai käyttäjässä oli jotain vikaa. Mielestäni Screamer on soundiltaan kaukana sirinästä, varsinkin kun volahanikkaa vähän aukaisee. |
palelee 01.12.2003 11:31:20 | |
---|
Kuulostaa mielestäni siltä, että joko vahvistimessa, kitarassa tai käyttäjässä oli jotain vikaa. Mielestäni Screamer on soundiltaan kaukana sirinästä, varsinkin kun volahanikkaa vähän aukaisee. sitä minäkin... olen joskus kuullut engelin vahreista jotain klippejä ja saatanan hyviähän ne on ollut...ja varsinkin tuon askomikon pätkä oli rautaa. minkähänlaiset toimitus kulut tulee tuolta ebaystä ku en ole ikinä tilannu sieltä mitään? Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
askomiko 01.12.2003 12:11:52 | |
---|
Riippuu mistä roikkuu. Mulle tuli 33e, ja paketti tuli kotiin asti. |
Riippuu mistä roikkuu. Mulle tuli 33e, ja paketti tuli kotiin asti. no ei todellakaan paha... kyllähän toi kampe sopii mulle kuin nyrkki silmään ku musa tyyli on vähän raskaampaa... paljonko sulle tuli maksamaan?...jos saa kysyä :) Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
JuSu 08.12.2003 09:19:55 (muokattu 08.12.2003 09:20:29) | |
---|
no ei todellakaan paha... kyllähän toi kampe sopii mulle kuin nyrkki silmään ku musa tyyli on vähän raskaampaa... paljonko sulle tuli maksamaan?...jos saa kysyä :) Nyt näyttäisi olevan yksi Screamer -nuppi tarjolla eBayssa. Vaan ei ole auki kuin 15 tuntia enää, joten kiinnostuneet hopi hopi... JuSu Räkki- ja midirompetta myytävänä, katso Torilta! |
Socialite 08.12.2003 11:45:09 | |
---|
Kuulostaa mielestäni siltä, että joko vahvistimessa, kitarassa tai käyttäjässä oli jotain vikaa. Mielestäni Screamer on soundiltaan kaukana sirinästä, varsinkin kun volahanikkaa vähän aukaisee. Musamaailman comboa testailin...ehkä voluumia ei ollut tarpeeksi tai sitten soitin vaan niin huonosti, mutta ei se minun mielestäni kovinkaan täyteläinen saundi ollut, edes kaulahumbuckerilla! Makuasioita... Osta classic 30! |
skebajaba 08.12.2003 12:30:54 | |
---|
Musamaailman comboa testailin...ehkä voluumia ei ollut tarpeeksi tai sitten soitin vaan niin huonosti, mutta ei se minun mielestäni kovinkaan täyteläinen saundi ollut, edes kaulahumbuckerilla! Makuasioita... mä taas kokeilin musamaailmassa comboa jonka laitoin kaappiin kiinni ja nostin vähän vola ja kyl se jytä ihan törkeen hyvin eikä tosiaankaan mikään sirkkeli ollut. -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |