tigrushka 05.12.2006 11:00:26 | |
---|
Tullut tänään kauppoihin, hain juuri omani Stockan kanta-asiakastarjouksesta.. Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
Chemo 05.12.2006 12:08:15 (muokattu 05.12.2006 12:08:37) | |
---|
Arvottomat on mun kaikkien aikojen suosikkini kotimaisista elokuvista. Broidini ilmoitti ostavansa mulle tän DVD:n joululahjaksi, vaikkei aikuisten kesken olla enää lahjoja vaihdeltukaan. Ajattelin että sopiva vastalahja olisi Calvados-pullo. Ja vesi myös. Päivän salaatin joutuu ehkä skippaamaan =D Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
tigrushka 05.12.2006 12:43:57 | |
---|
Arvottomat on mun kaikkien aikojen suosikkini kotimaisista elokuvista. Samis! Broidini ilmoitti ostavansa mulle tän DVD:n joululahjaksi, vaikkei aikuisten kesken olla enää lahjoja vaihdeltukaan. Ajattelin että sopiva vastalahja olisi Calvados-pullo. Ja vesi myös. Päivän salaatin joutuu ehkä skippaamaan =D Mitämitä, etkö pidä lehtisalaatista ja oliiveista? ;) Myös Valehtelija (+ Jackpot 2), Klaani ja Rosso kuuluvat ilmestyneeseen sarjaan; Valehtelijan ostin, muut saavat jäädä. Katsoin Valehtelijan juuri, hyvin hauska ja viehko leffa, jossa näkyi iäksi menetettyjä Helsinki-maisemia ja olihan siinä Juicekin laulamassa Mies joka rakastaa itseään. Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
Mika Antero 05.12.2006 13:41:00 | |
---|
Katsoin Valehtelijan juuri, hyvin hauska ja viehko leffa, jossa näkyi iäksi menetettyjä Helsinki-maisemia ja olihan siinä Juicekin laulamassa Mies joka rakastaa itseään. No tää se oli, kun just yhtenä päivänä toisella foorumilla tuskailin, että missä elokuvassa tuo kohtaus oli... |
Bonham 05.12.2006 14:01:17 | |
---|
"Oliko se tämä nainen?" "Sama mies, mutta kuva on vanha" Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Mechanizm 05.12.2006 14:48:24 | |
---|
"Olisitko ystävällinen ja nousisit kyytiin? Autoni sähkölaitteet eivät toimi, ja silmistäsi olisi minulle paljon iloa. Aion nimittäin suunnistaa tähtien mukaan." Paras suomalainen leffa Jäniksen vuoden kanssa. Pakko hankinta. Naked but still stripping |
texjazz 05.12.2006 16:04:56 | |
---|
Suosikkini myös. Menee hankintaan. Muistan, kun näin elokuvan erään kunnan elokuvaviikoilla ekan kerran, alkukuvat Finlandian soidessa Helsingin yllä. Eikös Sibeliuksen perikunta vetänyt herneet nenään tästä Tikanmäen sovituksesta? Toinen suosikki suomalaisista Jarmo Lampelan Joki. Kestää useita katselukertoja ja kaikki toimii. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
Joo, näitä on odotettu. Ostan kaikki neljä heti kun ehdin sopivaan kauppaan. |