zorro 04.12.2006 13:41:41 | |
---|
Onko teillä ehottaa Marimba painotteisia levyjä? Tarkotan sellasta kunnon hissimusiikkia. |
Epämuusikko 04.12.2006 17:44:09 | |
---|
Spyro Gyra XD TOTO on parhaimmillaankin TOTOa.
Bustard #1 |
mooch 04.12.2006 20:49:13 | |
---|
hissimusiikkia. Mites se liittyy marimbaan? |
Anonymous-jazz 05.12.2006 02:18:15 (muokattu 05.12.2006 02:18:45) | |
---|
Spyro Gyra XD Tai sitten Spyro Gyran marimban soittajan Dave Samuelsin soololevyt :) HOHO Sillä sen debyyttilevyllä 1991 vuodelta on taustalla koko Yellowjackets. Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
Epämuusikko 05.12.2006 13:11:03 | |
---|
Tai sitten Spyro Gyran marimban soittajan Dave Samuelsin soololevyt :) HOHO on yksi levyhyllyssä. voi herranjestas. riku niemellä ja severi pyysalolla oli joskus aikoinaan joku duo-homma. Pori Jazz filesissä tuli. Vibrafoni ja marimba, kuulosti hyvältä. Tsekkaa myös Gary Burtonin Astor Piazzolla-tribuutti, joka tuli tv:stä jonkin aikaa sitten. Ja onhan Methenyn bändilläkin marimba-ostinatoja joskus pulputtamassa siellä mukana. TOTO on parhaimmillaankin TOTOa.
Bustard #1 |
riku niemellä ja severi pyysalolla oli joskus aikoinaan joku duo-homma. Pori Jazz filesissä tuli. Vibrafoni ja marimba, kuulosti hyvältä. ne teki ihan levyllisenkin tuota matskua, levyn nimi on "Marimba & Vibes" tjsp. Tuskin löytyy enää mistään. |
mooch 05.12.2006 20:12:18 | |
---|
ne teki ihan levyllisenkin tuota matskua, levyn nimi on "Marimba & Vibes" tjsp. Tuskin löytyy enää mistään. Mun hyllystä löytyy vinyylinä, ja eiköhän jostain kirjastoista voisi saada jos kiinnostaa. Ei kyllä mun mielestä ainakaan Pyysaloa parhaimmillaan... Hauskaahan tossa levyssä on se, että Pyysalo soittaa vibesin lisäksi myös rummut. |
Epämuusikko 06.12.2006 01:55:28 | |
---|
Mun hyllystä löytyy vinyylinä, ja eiköhän jostain kirjastoista voisi saada jos kiinnostaa. Ei kyllä mun mielestä ainakaan Pyysaloa parhaimmillaan... Hauskaahan tossa levyssä on se, että Pyysalo soittaa vibesin lisäksi myös rummut. Kiinnostaa! Nimittäin: Pyysalo on rumputyöskentelyllään (Oulussa, jamit, 1 biisi) tehnyt minuun niin suuren vaikutuksen, että! Se oli jotain...... en tiedä mitä, ja olen montaa rumpalia nähnyt, mutta se oli jotain!!!!!! TOTO on parhaimmillaankin TOTOa.
Bustard #1 |
zorro 08.12.2006 12:42:31 (muokattu 08.12.2006 12:43:54) | |
---|
Mites se liittyy marimbaan? no, mikäli joku on kuullu Thelonious Monk Blue note levyn All The Things You Are biisin ensimmäiset 8sekuntia. Siinä on aika hyvä esimerkki mitä oon hakemassa. Ja Evidence samalta levyltä |
Anonymous-jazz 08.12.2006 13:27:29 (muokattu 08.12.2006 13:27:48) | |
---|
Kiinnostaa! Nimittäin: Pyysalo on rumputyöskentelyllään (Oulussa, jamit, 1 biisi) tehnyt minuun niin suuren vaikutuksen, että! Se oli jotain...... en tiedä mitä, ja olen montaa rumpalia nähnyt, mutta se oli jotain!!!!!! Marimba ja Vibrafoni on lyömäsoitin ja kun lyömäsoittaja soittaa settiä ja vieläpä Pyysalo niin varmasti homma toimii NO DOUBT (en epäile). Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |