ulipalsternak 02.12.2006 01:02:17 | |
---|
Katoin harhaan. Juonunna oon. Yhen kokonaisen kuoharin, mäyräkoiran ja kolmas kossuvissy on menossa. Ajattelinkin,ettei hanuristin normaalioloissa noin pitäisi ärsyyntyä ;-) |
ulipalsternak 02.12.2006 01:05:20 | |
---|
Son hyvä tulla kaapista ulos.. ;o)) Alkokin jo ahistaa :P |
manjaana 02.12.2006 01:08:00 | |
---|
Alkokin jo ahistaa :P Auts.... Onneks mua ei alko ahista..*virn* -Hengellistä hyminää, sanoo Haka-Jaska ku kirnuhun piäri- |
ulipalsternak 02.12.2006 01:12:03 | |
---|
Auts.... Onneks mua ei alko ahista..*virn* No hehho hehho... :-/ Nyt ei sitten muutes enää ahista toikaan,josta alussa skrivasin,ku sain purkaa syväntäni. |
lukkari 02.12.2006 15:56:01 | |
---|
Määkin oon helskutti soittanu paicelle häävalssin, ja ihan ilmatteeks. Pahinta siinä oli , että piti soittaa ukon ja lortin kanssa.JA ILMATTEEKS. |
manjaana 02.12.2006 16:27:06 | |
---|
Määkin oon helskutti soittanu paicelle häävalssin, ja ihan ilmatteeks. Pahinta siinä oli , että piti soittaa ukon ja lortin kanssa.JA ILMATTEEKS. Saitko ees kolperttia paikanpäällä... -Hengellistä hyminää, sanoo Haka-Jaska ku kirnuhun piäri- |
Ukko 02.12.2006 17:32:44 (muokattu 02.12.2006 17:32:54) | |
---|
Saitko ees kolperttia paikanpäällä... Ei se juonut siihen aikaan. Soitettiinhan me JonLordinkin valssit sun muut. Aika v..maista soittaa kepillä suoraan mikseriin ilman etusta tms. |
EP 02.12.2006 17:36:19 | |
---|
Ei se juonut siihen aikaan.. Mut, saiks se sitte myöhemmin teiät kii.. |
jykke65 02.12.2006 23:18:52 | |
---|
Kyllä taas vittu hiukka sapettaa! Tässä tyyppi,joka on ihan lähisukulainen,kysyi ohjelmapalvelua. Luuli kaiketi saavansa pileisiinsä ilmaisen esiintyjän/hauskuuttajan/pilebändin. Kun kehtasin kertoa,että siitä pitäisi saada jonkun sortin rahallinen korvaus,koska meitä soittajia on sentään 4 kpl ja ajomatka keikkapaikalle n. 70km/sivu,alkoikin senpäivänen vaikerrus ja valitus. Kun sitten pääsimme yhteisymmärykseen,että keikasta todella jotakin maksetaan,tuli kynnyskysymykseksi ruokailu keikkapaikalla. Eli vieraille tarjottaisiin ruuat,mutta soittajille ei,koska se tulisi liian kalliiksi,kun kerran keikkapalkkaakin jouduttaisiin maksamaan. Aika tarkkaan siinä kohdin paloi hihat ja totesin,että emme olekkaan käytettävissä ollenkaan. Vittu,mikä peräaukko ja sentään oma sisko! Eräät ilmeisesti olettavat,että kun suvussa on esiintyvä taiteilija,niin sitä voi sitten sumeilematta käyttää hyväkseen omiin tarpeisiinsa ja ilmatteeks. Perkeleen perkele! No joo! Näitähän on. Lähisukulaiset ei enää ihan ilmatteeks vonkua kun olen tehnyt selväksi että kaikella on hintansa mutta kaverit kyllä! Juuri tänään yks soitti ja pyysi että jos synttäribileisiin sais Pa-kamoja "kun sulla on niin hyvät...". Joo hienoa mennä bileisiin "vieraaksi" ja roudaamaan ja sitten illalla kotiin!! (kamat mukana), kun sultahan se käy ku teet sitä muutenkin!!! Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
ulipalsternak 03.12.2006 11:53:48 | |
---|
Eikä tää kyllä koske pelkästään musiikkia ja bänditoimintaa. Omistitpa minkä tahansa vimpaimen,tahi härvelin,niin aina sitä on joku tuttava/sukulainen lainaamassa. Ja sieltä lainasta se vekotin ei ikinä paremmassa kunnossa palaa,kuin sinne lähtiessään. |
Ukko 03.12.2006 12:32:15 | |
---|
Mut, saiks se sitte myöhemmin teiät kii.. No sillä oli aikalailla etuottoa ;) |
chief 03.12.2006 12:55:34 | |
---|
Eikä tää kyllä koske pelkästään musiikkia ja bänditoimintaa. Omistitpa minkä tahansa vimpaimen,tahi härvelin,niin aina sitä on joku tuttava/sukulainen lainaamassa. Ja sieltä lainasta se vekotin ei ikinä paremmassa kunnossa palaa,kuin sinne lähtiessään. Mä päätin tuossa joku aika sitten että mun laulukamat ei enää ilmaseks lähe mihinkään lainaan. Muutenkin vuokraan niitä vain tutuille ja luotettaville tyypeille. "It's the ear, not the gear. " |
KoskPaavo 03.12.2006 12:59:00 | |
---|
Eikä tää kyllä koske pelkästään musiikkia ja bänditoimintaa. Omistitpa minkä tahansa vimpaimen,tahi härvelin,niin aina sitä on joku tuttava/sukulainen lainaamassa. Ja sieltä lainasta se vekotin ei ikinä paremmassa kunnossa palaa,kuin sinne lähtiessään. Auton peräkärry on just yksi noista. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
ulipalsternak 03.12.2006 13:03:52 (muokattu 03.12.2006 13:08:10) | |
---|
Auton peräkärry on just yksi noista. Moottorisaha,porakone,hylsysatsi,momenttiavain,painepesuri,jatkotikkaat,perunasahra,ikkunanpesuri,hallitunkki.... Ja noista laulukamoista,et mikkiä en ainakaan lainaisi kenellekkään. Katon,että se on lähes yhtä henkilökohtainen vermes,kuin joku hammasharja. Ties mitä kemaa ja klönttiä täynnä lainasta palattuaan,kun on oikein hönössä höngitty satumaata,tai muuta ikivihreää. Ikivihreää,olipas osuvasti. |
chief 03.12.2006 13:13:18 | |
---|
Moottorisaha,porakone,hylsysatsi,momenttiavain,painepesuri,jatkotikkaat,perunasahra,ikkunanpesuri,hallitunkki.... Ja noista laulukamoista,et mikkiä en ainakaan lainaisi kenellekkään. Katon,että se on lähes yhtä henkilökohtainen vermes,kuin joku hammasharja. Ties mitä kemaa ja klönttiä täynnä lainasta palattuaan,kun on oikein hönössä höngitty satumaata,tai muuta ikivihreää. Ikivihreää,olipas osuvasti. Pitäiskin hommata joku kytkimellinen halpismikki spiikkejä ja sekalaista käyttöä varten ettei tarvi keräillä sekalaista paskaa oman mikin grillistä keikan jälkeen. "It's the ear, not the gear. " |
EP 03.12.2006 13:19:14 | |
---|
Auton peräkärry on just yksi noista. Joo, tää oli hyvä esimerkki, heh, aina on joku rikki kun palautetaan. Muuten yhdellä tuttavalla oli aikoinaan tuohon hyvä keino kun sen peräkärry oli erilliskytkennällä ( ei ristiinkytketty) katsastettu vain hänen omaan autoonsa kytkettäväksi. Oli helppo sanoa, että "tottakai lainaisin, mutta kun.." 8)) |
EP 03.12.2006 13:22:22 | |
---|
Eikä tää kyllä koske pelkästään musiikkia ja bänditoimintaa. Omistitpa minkä tahansa vimpaimen,tahi härvelin,niin aina sitä on joku tuttava/sukulainen lainaamassa. Ja sieltä lainasta se vekotin ei ikinä paremmassa kunnossa palaa,kuin sinne lähtiessään. Mä sanon aina, että en voi kun se "laite" ei ole minun, ehkä uskovat tai sitten ymmärtävät.. HOHO! |
paice60 03.12.2006 14:22:10 | |
---|
Aikoinaan kun oltiin Jämsä motellissa keikalla ja tauolla esiintyi Caron, eikä tietenkään mikkiä mukana. Hän kysyi meiltä lainaksi ja annettiin bassarin mikki( kyllä, minulla oli silloin Sonorit)ja bassarin säädöillä. Oli nimittäin mikrofoni aina paksun huulipunan peitossa keikan jälkeen. Jos olisi antanut oman niin olisi siinä ollut ihmettelemistä. Nykyään en anna omaa mikrofoniani kellekään, se on minun henk. kohtainen soitin enkä halua muiden pöpöjä itselleni. Ei sen mikrofonin pitäisi niin paljoa tilaa viedä etteikö voisi sitää ottaa mukaansa. Jos ei ole, niin olkoon ilman. Miks´ mä oon täällä? |
jykke65 05.12.2006 11:23:36 | |
---|
Aikoinaan kun oltiin Jämsä motellissa keikalla ja tauolla esiintyi Caron, eikä tietenkään mikkiä mukana. Hän kysyi meiltä lainaksi ja annettiin bassarin mikki( kyllä, minulla oli silloin Sonorit)ja bassarin säädöillä. Oli nimittäin mikrofoni aina paksun huulipunan peitossa keikan jälkeen. Nään sieluni silmin mainitun taiteilijan turpeat huulet värisevän basarimikkiä vasten..........buaahhahahaaaaa......... (Oliko 112?) Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
Pitäiskin hommata joku kytkimellinen halpismikki spiikkejä ja sekalaista käyttöä varten ettei tarvi keräillä sekalaista paskaa oman mikin grillistä keikan jälkeen. Meillä on ylimääränen mikki just tota varten. Kytkintä siinä ei kyl oo, kun eivät yleensä sitä osaa kuitenkaan käyttää... Omaa mikkiä ei lainata!!! Mua ärsyttää jo se, että jotkut helvetin arpajaiset tullaan spiikkaamaan omasta mikistä... ...ja tätä mieltä on MK. |