Aihe: Sooloskaba 59 äänestys
1 2 3 4 5 6
WanhaWetäjä
04.12.2006 19:13:38 (muokattu 04.12.2006 19:14:02)

No olipas urakka yhellä kertaa...toisaalta, kerran se vaan kirpasee.

3p Mad Matt
-komia intro, hieno kehittely siitä etiäppäin, taustan ehdoilla mentiin kyllä nyt todella hienosti loppuun asti.Hieno veto!

1p Velsa
-saundi ja tatsi on sormissa!Vielä kun saisit nuo (sähkö?)häiriöt veks!Mutta kyllä sä osaat kaivertaa!

1p Jaibs
-slidea...ihan jees veto, ja erottuu nyt edukseen , kun on muuten niin paljon aika lailla identtisiä vetoja.

1p drlechter
-tämä oli taas sellanen hieno"perusveto", kaikki oli kohillaan.Joku erilainen vivahde tuossa soittotyylissä/melodisuudessa kaiketi puri tällä kertaa pisteen arvoisesti.

1p Jucciz
-oikeen tyylikäs "perus"veto tämäkin, wanha hämy oli havaitsevinaan jotain Pink Floyd-tyyppistä tuossa...

1p juki68
-varmaa, hyvää soitantaa taas jukilta...tuo autopan-efekti oli kuulokkeilla kuunnellen vähän turhan hallitseva?

Niukasti pisteittä tällä kertaa ainakin stratomaster,kuha,kinnunen,ambitus,duugs,Ville81...oikeestaan nyt oli paljon hyviä ja tasasia vetoja, lyhyet kommentit tulee noista myöhemmin.
Ostan Casion kun täytän 50v...
J.Hollström
04.12.2006 19:19:46
tuo autopan-efekti oli kuulokkeilla kuunnellen vähän turhan hallitseva?

Sattaapi olla. Vetelin tälläkertaa ihan mallintavalla lootalla ja kokeilin tommosta "Rotary"-efektiä joka pyörittää soundia kanavasta toiseen, vähän semmosta lesliehommaa mallintaen.
velsa
04.12.2006 19:52:24

"Jazz, vaikeaa mutta paskaa".

tai tää vanha....kaikki musa on pashkaa paitsi jazz.....jazz on nimittäin ihan vidun pashkaa.....
Kauas on pitkä matka........
velsa
04.12.2006 19:58:02

......, behkusurinaa messissä?

sitähän se on....en oo viäläkään saanu tehtyy asialle mitn.......
velsa
04.12.2006 20:00:45

3p Janne Ödn...öh eikun Velsa

vidu.....mä jäin kii.....8)
willie
04.12.2006 20:13:03
Juzpe :

Vaikken saa äänestää kommentoin silti. Aika tylsiä sooloja, väsynyttä etten sanos...

Juzpe, olen minäkin kommentoinut ja arvioinut skabaan osallistujien esityksiä. Mutta nuo sun kommentit on kirjoitettu aamuyöstä neljän aikaan ja jälkiselitykset seuraavana aamuna.

Olet itse ollut väsynyt ja tylsä. Vielä seuraavana aamunakin oloasi parannellen ja pahentaen.

Jos kaikki soolot olivat mielestäsi tylsiä ja väsyneitä, niin mitä olisit kaivannut ? Näytä ihan piruuttasi seuraavassa skabassa, miten soitetaan mielenkiintoinen freesi soolo.

Vai soitanko minä sen bassolla, mihin sinä et kitaralla kykene.
Bassoa vuodesta 1972.
Keppa
04.12.2006 20:24:01

Ehdotus:

Jospa käytettäisiin tämän otsakkeen alle tulevia kirjoituksia vain äänestämiseen. Palautetta saa antaa toki vaikka ei osallistunukaan skabaan, mutta palautteen palautteen voisi hoitaa vaikka privaviestein ettei tästä tule taistelutannerta.
Ristiriidat syntyvät vain loogisessa mielessä
jyri.salonen
04.12.2006 20:34:05 (muokattu 04.12.2006 20:38:51)

Vaikken saa äänestää kommentoin silti

Aika tylsiä sooloja, väsynyttä etten sanos.

Maailmanparantaja on hyvä ja soittaa itse paremmin. Pirun älykästä: "Omaa näytettäni en anna, mutta työ muut ootte paskoja. Ja soitatte tylsästi." Kiva tietää että on muita niin paljon parempia. Jopa niin hyviä, ettei tarvi edes itse osallistua. Senkun vaan kommentoi. Jos ollaan kaikki paskoja, pidä se omana tietonas. Toivottavasti antamiasi pisteitä ei lasketa kilpailuun. (Ikäänkun mulla jotain saumoja olisi) Musanäytteesi perusteella olet itse HYVIN TYLSÄ.
willie
04.12.2006 20:54:30
Ehdotus:

Jospa käytettäisiin tämän otsakkeen alle tulevia kirjoituksia vain äänestämiseen. Palautetta saa antaa toki vaikka ei osallistunukaan skabaan, mutta palautteen voisi hoitaa vaikka privaviestein ettei tästä tule taistelutannerta.

Juuri näin, kuten Keppa sanoi. Toivottavasti tämä pysyy äänestysketjuna. Provosoiduin turhaan tuosta Juzpen kirjoituksesta. Sorry.
Bassoa vuodesta 1972.
velsa
04.12.2006 20:58:59 (muokattu 04.12.2006 22:40:08)

juureshemmot:
Mad Matt 1p....ihan sikamaisen hieno aloitus ja muutenki mahtihommaa.....
Stratomaster 1p.....ei ehkä ihan parasta Stratomasterii mut silti erittäin ok
Juki68 1p....Ois kiva kuulla miten sä vedät bassoo ku sä vedät skeballaki näin miehekkäästi(....jokaisen kitaristin pitäs tutustuu basson soittoon......)
BigPapa 1p....purkka pysähty ku mä kuulin tän soundin.....whadda fak is dat????
Wanha Wetäjä 1p....mitä tähän nyt voi sanoo.....ei olis itellä pokka(..eikä taito..) riittäny tohon....
Kuha 1p....kyllä hyvää soittoo on mukava kuunnella...ei siitä mihinkään pääse....

ei niin juureshemmot:

Ambitus 1p....ne häröilyt sil kammella oli sairaan hienoja......tää heppu osaa......
Kinnunen 1p....tälläkin ukolla on tilun lisäksi perus soitto hallussa eli vibra ja fraseeraus...............mitä ei todellakaan voi sanoa kovinkaan monesta tällä palstalla hääräävästä tilu taiteilijasta!!!!

Oishan noita pisteitä voinu vielä pari olla jaettavana esim.Juccizelle ja Monotonelle mut tälleen tällä kertaa.......ai niin ja EQ:lle......
Ambitus
04.12.2006 21:03:10

Ambitus 1p....ne häröilyt sil kammella oli sairaan hienoja......tää heppu osaa......
Kinnunen 1p....tälläkin ukolla on tilun lisäksi perus soitto hallussa eli vibra ja fraseeraus...............mitä ei todellakaan voi sanoa kovinkaan monesta tällä palstalla häärävästä tilu taiteilijasta!!!!

Edelleenkään ei ole mitään kampea! Mun kampiskeba on huollossa. Noi heijaukset on tehty Bossin kooruspurkilla:)

Kinnunen is the man!
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Keppa
04.12.2006 21:48:47 (muokattu 04.12.2006 21:50:14)

Hyvä willie

Tekstissäni oli tarkoituksella kaksi kertaa peräkkäin sana "palautteen". Tarkoittaa sitä, että palaute(reaktiot) palautteesta hoituisi privaviestein. Mielestäni palaute on aiheellista tähän ketjuun ihan sillä, että äänensä kuuluville saavat nekin, jotka eivät syystä tai toisesta ole päässeet kitaraan tarttumaan eivätkä täten pääse äänestämään. .

Itse ymmärrän, että ensiaskeleet kohti muusikkoutta kulkee sitä kautta, että saa osakseen aiheellista ja aiheetonta palautetta ja oppii suhtautumaan molempiin terveellä tavalla. Ja todennäköisesti viimeistään keikalla saa kuulla ne "palautteet" humalaisilta (yleensä) yksittäistapauksilta. Mielipiteitä, kun nyt on maailma täysi ja kaikkia ei voi miellyttää. Ei kannata odottaa, että voisi suojautua ns. aiheettomalta palautteelta. Näkisin terveempänä opetella suhtautumaan siihen toisella tavalla.
BigPapa
04.12.2006 21:50:35 (muokattu 04.12.2006 21:58:00)

Itse ymmärrän, että ensiaskeleet kohti muusikkoutta kulkee sitä kautta, että saa osakseen aiheellista ja aiheetonta palautetta ja oppii suhtautumaan molempiin terveellä tavalla. Ja todennäköisesti viimeistään keikalla saa kuulla ne "palautteet" humalaiselta (yleensä) yksittäistapauksilta. Mielipiteitä, kun nyt on maailma täysi ja kaikkia ei voi miellyttää. Ei kannata odottaa, että voisi suojautua ns. aiheettomalta palautteelta. Näkisin terveempänä opetella suhtautumaan siihen toisella tavalla.

Onko näin...hohohoho!!!!!!...:-D sori ei mulla sulle mitään....ihan yes....hyvää tarinaa....toi "ensiaskeleet kohti muusikkoutta" pisti repeämään....tirsk...
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Keppa
04.12.2006 22:04:23 (muokattu 04.12.2006 22:07:55)

Bigpapa toki voi varttuneempana muusikkona jakaa oman näkemyksensä referenssiksi, mutta tee se vaikka privassa minulle ettei täällä tarvitse jatkaa kirjoittelua, joka ei periaatteessa tänne kuulu, johon minäkin tunnustan sortuneeni.
ilopertti
04.12.2006 22:17:09

Hitto kun on paljon hyviä sooloja.

2p Nikander/MrRomeo -tässä on sooloskaban sooloskaba =)
2p WanhaWetäjä -mahtavaa diipadaapaa
2p Kinnunen -hieno fuzz kivat rypistykset tuola loppupuolella
2p velsa -asiallista roots-touhua

Bigpapa on kyllä ihme sälli, iso mies ja ego noin katossa, luulis että noilla vuosilla/taidolla soittaisi ambituksenki suohon vaan ei.

-alppu
BigPapa
04.12.2006 22:31:31 (muokattu 04.12.2006 22:40:49)

Bigpapa on kyllä ihme sälli, iso mies ja ego noin katossa, luulis että noilla vuosilla/taidolla soittaisi ambituksenki suohon vaan ei.

Mullako ego katossa? Nyt meni ihan ohi. Suohon oon kaikkein vähiten ketään soittamassa, Väinämöinen hoiti sen laulamalla aikoinaan paremmin. Sitäpaitsi ei vuosilla soiteta vaan tekniikalla - ainakin noita Ambituksen juttuja. Muu staili on sitten erikseen ja siitäkin on monta variaatiota, niin omassani kuin kuulijakunnan päässä. Kaikki ei voi pitää kaikesta eikä tarvitse edes. Toisaalta jos pyrkisin aina soitollani miellyttämään kaikkia niin jättäisin soittamatta. Sama linja on ollut koko soittajan urani läpi johtolankana - soitan itse mitä haluan ja sit jos joku siitä pitää niin se on pelkkää bonusta. Kiitos ja anteeksi.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
karik
04.12.2006 23:16:58

Paljon hienoja soittoja ja liian vähän pisteitä jaettavana, mutta nyt näin:

MadMatt 1p
Kuha 1p
drlecter 1p
Kinnunen 1p
monotone 1p
WanhaWetäjä 1p
velsa 1p
stratomaster 1p
Anonymous-jazz
05.12.2006 02:30:33

WanhaWetäjä 3 p.
Velsa 2 p.
Ambitus 1p.
Jucciz 1 p.
Ville81 1p.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
Kinnunen
05.12.2006 03:57:46 (muokattu 05.12.2006 04:10:08)

Kinnunen 1p....tälläkin ukolla on tilun lisäksi perus soitto hallussa eli vibra ja fraseeraus...............mitä ei todellakaan voi sanoa kovinkaan monesta tällä palstalla häärävästä tilu taiteilijasta!!!!

hoho :D nyt tais tulla lusikallinen housuun! :)

Kinnunen is the man!

Hei tää oli oikiasti kova juttu!!!!! :DDDDDDD
::: Downstone :: www.downstone.net
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)