hollmi-5 10.08.2006 14:22:58 | |
---|
Tennis lähtee siis sujumaan heti, kunhan vain muistaa treenatessa jättää ne lyöntiharjoitukset väliin, ja sen sijaan tuijottaa palloa pöydällä. Varmaankin ymmärsit, että Björn treenasi keskittymistä pelkkään palloon. Pelissäkin saattaa ajatus karata pallosta vaikka eturivin isotissiseen tyttöön ja peli ei siitä parane ;-) http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Bacchus 10.08.2006 14:51:38 | |
---|
Varmaankin ymmärsit, että Björn treenasi keskittymistä pelkkään palloon. Pelissäkin saattaa ajatus karata pallosta vaikka eturivin isotissiseen tyttöön ja peli ei siitä parane ;-) Juujuu, leikillähän minä.;) Borg oli siitäkin erikoinen hemmo, että Wimbledoniinkin rupesi treenaamaan nurmella vasta kaksi viikkoa ennen turnausta. Valmentaja on kertonut myöhemmin, että aikamosita räpellystä oli peli silloin... Hyvin kuitenkin toimi treenimetodi. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Ze Kink 10.08.2006 18:06:06 | |
---|
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
hollmi-5 10.08.2006 20:54:01 | |
---|
Minulla om kitaristikaveri, joka istuu kitara sylissä ja katsoo telkkaria. Soittaa mukana kaikki tunnarit, mainosjinglet ja leffamusat. Se kyllä kehittää soittoa, koska siinä keskitytään musiikkiin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Youni 11.08.2006 16:07:13 (muokattu 11.08.2006 16:07:38) | |
---|
Minulla om kitaristikaveri, joka istuu kitara sylissä ja katsoo telkkaria. Soittaa mukana kaikki tunnarit, mainosjinglet ja leffamusat. Se kyllä kehittää soittoa, koska siinä keskitytään musiikkiin. Varmasti. Sähkörummuilla voisi onnistua vastaava harjoitus. Jos oikeilla rummuilla noin paukuttaa, niin täytyy saada töllön ääni luureihin. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
sutikomppi 19.08.2006 09:15:59 | |
---|
Tulipa mieleeni tämmöinen kysymys, kuinka moni teistä käyttää jotain viihdykkeitä treenin aikana? Esim. jos on joku suht.tylsä treeni jossa on paljon toistoja. Meikä ite kattoo välillä telkkua samalla ku poljen tuplia tai soitan blastia tai jotain. Oudolta kuulostaa viihdykkeet treenin aikana. Keskittyminen treeniin ja itsensä kuunteleminen ovat osa harjoitusta. Tietysti kukin tyylillään..... Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla. |
Geiou 18.11.2006 18:09:04 | |
---|
ajan pyörällä juon olutta puhun puhelimee kusen ja treenaan kapulatekniikkaa. toimii. kokeilkaa vaikka. |
HCW 18.11.2006 22:14:56 | |
---|
Monesti kun olen menossa treenaamaan niin menenkin lähibaariin :D "Real musician's know there's is no pot of gold at the end of the rainbow. The satisfaction is in your work" - Bobby Previte |
Legatus 18.11.2006 22:20:18 | |
---|
Monesti kun olen menossa treenaamaan niin menenkin lähibaariin :D Käyhän se noinkin :D 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
DrmBug 18.11.2006 22:31:36 | |
---|
Jooh. Jos tosissaan treenaus on niin tylsää, niin ehkä kannattaa harkita alan vaihtoa. Aika usein tulee tosin yhdistettyä pienimuotoista treenaamista ja telkkarin katselua. Pädi vaan esille ja telkkari päälle... ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Halsu 19.11.2006 02:06:09 (muokattu 19.11.2006 02:47:53) | |
---|
Jotku myy auton renkaita yms ja yks hyvä homma on alkaa kasaamaan settiä vikan biisin aikana toisella kädellä. Ja sit vikoissa tahdeissa on vaa haikka pystyssä. Soittelin aikoinaan semmosessa bändissä, jonka vikan encorebiisin komppi on pelkkää bassaria ja haitsua, poljettuna. Sen biisin aikana aina purin vähintään pellit veke - kyseessä oli ihan suunniteltu ns. show - vaati aika hemmetin tarkkaa keskittymistä siihen jalkatyöhön että pysyi komppi kasassa. Ei nääs muuten ole ainakaan meikäläiselle lainkaan helppoa vetää sen kolmisen minuuttia täysin tasaisesti bum. zik. bum. zik. bum. zik. bum. zik. bum. zik. bum. zik.... ilman mitään variaatiota. CU
--
Eki |
Magiz 30.11.2006 12:21:07 | |
---|
Ei nääs muuten ole ainakaan meikäläiselle lainkaan helppoa vetää sen kolmisen minuuttia täysin tasaisesti bum. zik. bum. zik. bum. zik. bum. zik. bum. zik. bum. zik.... ilman mitään variaatiota. meikäläisen kohdalla tuo ehkä riippuu temmosta. ei mikään helpon duuni kylläkään. siihen kun lisätään vielä painopisteen veihtelut kun kurkottelee peltejä pois tai jotain muuta säätää, ni vaatii kyllä varmaan vähän harjoitusta ja kärsivällisyyttä. Keep it Fresh |
paice60 04.12.2006 15:07:26 | |
---|
Jep, humppahan on semmosta helppoa soittelua, kuhan vaan vähän samaa komppia polkee ja pistää menemään. Hohhoijaa. Niinpä niin. Poijaat taas puhuu jostain mistä ei tiedä tai ymmärrä yhtään mitään. Kyllä nykyajan "humppakeikoilla" se humpansoitto on enemmänkin sitä että pystyy uskottavasti soittamaan tangot, foksit, sambat, cha-chat, rokit, beatit, triolit ym. ym.Ja muistakaa yleensä melkein 6 tuntia keikka. 180 keikka vuodessa. Miettikkääs sitä ennenkuin puhutte helposta. Miks´ mä oon täällä? |
Ja muistakaa yleensä melkein 6 tuntia keikka. 180 keikka vuodessa. Miettikkääs sitä ennenkuin puhutte helposta. Rankkaa duunia. Kokeilin kerran kaksi viikkoa ja nuorempana sitten tuurauskeikkoja opiskeluaikaan usein. Ei tule leipä helpolla... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |