Aihe: sydämeeni joulun teen
1
sirpale
02.12.2006 19:03:19
kaipailisin tuon kipaleen sanat/nuotit, mutta en ole mistään löytänyt. auttaisiko joku ja kertoisi, mistä tuon voisi löytää!?
Roku
02.12.2006 22:22:37
kaipailisin tuon kipaleen sanat/nuotit, mutta en ole mistään löytänyt. auttaisiko joku ja kertoisi, mistä tuon voisi löytää!?

Kirjastoista ainakin löytyy....
kumarreksituteskenteleentuvaisehkollaismaisekkuudellisenneskenteluttelemattomammuuksissansakkaankopahan
Peter Spiegelmann
02.12.2006 22:29:36
pistin muistaakseni joskus, lieneekö viesti vielä tallessa? ei oo nyt tota kirjaa mukana, mutta muistaakseni meni D-tai G-mollissa.
"Madman was here, but now he's gone, you know the results, I have done." Vedä viskiä, vodkaa, rommikolaa, tequilaa, viiniä ja kaljaa saman illan aikana. Koeta hymyillä aamulla.
Wallabee
03.12.2006 03:55:11
Biisi löytyy ainakin Joululaulujen Helmiä- kirjasta (Helmi Kustannus 2005, www.helmi-kustannus.fi). Ostin sen viime jouluna suomalaisesta Kirjakaupasta, saatto olla alessa tj.

Mut jos on kova hätä ja et saa kirjaa niin voin kirjottaa sanat ja soinnut sulle, nyt kello on jo paljon etten jaksa alkaa väsäämään, mutta ilmota jos haluat niin kirjotan ne sulle huomenna.
sirpale
03.12.2006 21:16:17
kyllä soinnut ja sanat kelpaisivat vallan mainiosti, jos vain viitsisit ne laittaa! kiitoksia kuitenkin!
Roku
04.12.2006 14:04:03
jos mä kirjotan sen tekstinkäsittelyohjelmalla ja pistän sulle sähköpostiin? kun yritin pistää sen tänne, mutta soinnnut heittää häränpyllyä kun katsoo sitten sitä valmista versiota eikä se näytä ollenkaan samalta.

Minä en niin tajua noita vastauksia...miksi tuhlata aika tollaseen näsäviisaaseen kommenttiin joka ei auta yhtään ketään? aivan sama kun kysytään että kuka on Suomen presidentti ja fiksu vastaa siihen että "joku", yhtä paljon sisältää infoa. Siis ei millään pahalla, mutta noi on niin helkutin turhia...

No tuolta kirjastostakaan ei kaikkea löydy ja tässä kysyttiin : sanat/nuotit
Eipä noita kotimaisia nuotteja kyllä netistä löydy.Eivätkä kaikki ole perehtyneet kirjaston palveluihin?
kumarreksituteskenteleentuvaisehkollaismaisekkuudellisenneskenteluttelemattomammuuksissansakkaankopahan
sirpale
04.12.2006 15:54:58 (muokattu 04.12.2006 15:55:44)
niin, tuosta kirjastosta sen verran, että täälläpäin tuo asioiminen kyseisessä paikassa on hieman hankalaa. ja koska netti sattuu olemaan, niin helpoin mahdollisuus itselläni on tämän kautta saada tarvitsemani.

kyllä käy oikein hyvin, että sähköpostilla lähettäisit ne! ja osoitehan on: piaaz85@luukku.com
Wallabee
04.12.2006 17:44:21
jepes, pistän sen sulle mailiin jahka kerkiän sen väsätä.

No tuolta kirjastostakaan ei kaikkea löydy ja tässä kysyttiin : sanat/nuotit
Eipä noita kotimaisia nuotteja kyllä netistä löydy.Eivätkä kaikki ole perehtyneet kirjaston palveluihin?

tuota...pahoitteluni Rokulle. Minä kirjoitin aika kärkevästi ja oli hieman huono päivä eilen. Olen vaan törmännyt joka paikassa vastauksiin, joista ei ole mitään apua ja näin sitten punaista kun luin näitä keskustelualueen juttuja.siis anteeksi paljon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)