Aihe: Trivium
1 2 3 4 522 23 24 25 2640 41 42 43 44
Petrukki
18.11.2006 19:31:43
Fiftie on kyllä hyvä trolli. Kiitti muutamista nauruista. :)

Pitäs tästä sitten varmaan jostakin hakea Crusade, hitto ku Anthem on perhanan kova biisi! Ja tykkään muutenkin tästä uudemmasta enemmän -> vähemmän huutoa.
Floikilla on hauskemapaa.
Ziggy Bubba
18.11.2006 19:52:44 (muokattu 18.11.2006 20:09:11)

Kyllä mä tykkään levystä. Ehkä oon mielukuvitukseton ja tyylitajuton lammas.

No ainakin sulla on hyvät biisit kateissa kun Triviumin uutta diggailet.. XD

I kid, I kid.

EDIT: Joo, mikäs sikäs siinä jos maistuu. Tuntuu että Triviumin on enemmän nuorten kauraa, meistä vanhemmista karjuista kun ei fanittajia juurikaan tunnu löytyvän... Jeh.
www.mikseri.net/sigkk My musique
jonsku1
18.11.2006 21:07:32 (muokattu 19.11.2006 17:02:14)
EDIT: Sensuroitu selvinpäin
morb
18.11.2006 21:15:26
vittuuuu!! Haistakaa ja paska! Teit vaa kyrsii ku 86vm sällin ohjastama bändi menestyy niin hyvin ja julkas jo kolmannen levynsä!!! Että vittu niih!!! vetäkää useammin perseet niiku minä nyt nii ei tarvi pingottaa saatana ja valittaa tyhjänpäiväsistä asioista!

Nää on just niitä kavereita jotka tykkää triviumista .. ja bodomista. ai dountt kiva fak iv juu heitt mee ..
go fashioncore !
gorgonoidi
18.11.2006 21:25:55 (muokattu 18.11.2006 21:26:11)

Nää on just niitä kavereita jotka tykkää triviumista .. ja bodomista. ai dountt kiva fak iv juu heitt mee ..

Hei!!1 olen mäki nuori, mutta en ollenkaan diggaa Trviumista, saati sitten bodomista. Kyllä se silti nuorten musaa taitaa selvästi olla, mutta hei, mitä te "vanhat pierut" sitten tuutte selittäään tähän ketjuun, että Trivium on iha paspa, jos ootte sellasii "vanhoja pieruja" jotka ei ymmärrä mitään siitä mistä nuoret pitää :) Antaa nuorten kuunnella.

Okei, ihan vidun naurettavaa pätemistä, mutta olen kyllä itsekkin jostain syystä hieman tällläisia Trviumin tyylisiä bändejä vastaa, mutta ei se mitään, ei se bändi kauaa elä. Näitä trendi juttuja nääs...
Tai sitten, kadun tuota viimeistä lausettani joskus ja kuuntelen itsekkin Triviumia "vanhana pieruna" :P

E: Ihan läppä kirjoitus..
DaKiller
18.11.2006 21:42:14

Alan tuntea oloni jo vanhaksi pieruksi mutta meikäläiseen iski aika kovasti tämä maidenin lämppäri. Uusin levy tarttui kaupasta mukaan seuraavana päivänä ja helkkarin hyvältä kuulostaa. Myös Ascendancya olen nyt päässyt maistelemaan ja hyvältä sekin kuulostaa.
-jonne-
18.11.2006 22:26:58
mua huvittaa tän threadin keskustelun taso. eikös täällä voisi jauhaa jostain muusta kuin siitä miten paska/hyvä trivium on, oli, ei ole tai ei koskaan ollutkaan? ei sinällään että mulle tulis mieleen mistä keskustella mut nää väittelyt alkaa kohta kulua loppuun kun joka päivä joku kirjottaa oman mielipiteensä ja jos joku ei satu siitä pitämään niin heti ollaan erimieltä..peace
gorgonoidi
18.11.2006 22:30:18

mua huvittaa tän threadin keskustelun taso. eikös täällä voisi jauhaa jostain muusta kuin siitä miten paska/hyvä trivium on, oli, ei ole tai ei koskaan ollutkaan? ei sinällään että mulle tulis mieleen mistä keskustella mut nää väittelyt alkaa kohta kulua loppuun kun joka päivä joku kirjottaa oman mielipiteensä ja jos joku ei satu siitä pitämään niin heti ollaan erimieltä..peace

Niin, tai sitten sillee, että ne ketkä eivät pidä, eivät myöskään tule tänne dissailemaan, kuten minä :) Tämä thread olisi varmaan 30 sivua lyhyempi jos näin olisi.
Ziggy Bubba
19.11.2006 00:14:15

Niin, tai sitten sillee, että ne ketkä eivät pidä, eivät myöskään tule tänne dissailemaan, kuten minä :) Tämä thread olisi varmaan 30 sivua lyhyempi jos näin olisi.

Joo, tavallaan voi asian nähdä myös noin. Toisaalta pitää saada myös "dissata" ja esittää kritiikkiä, vaikkapa nyt Triviumin kohdalla. Täällä kun tämä keskustelu on pyörinyt pitkälti noissa Triviumin "ansioissa", niin kritikointi on mun nähdäkseni ihan paikallaan. Jos täällä turistaisi vaikkapa bändin biisilistoista tai lyriikoiden merkityksestä fanien kesken, ei kritiikki tyyliin "en pidä bändistä koska..." oikein istuisi tuohon pirtaan. Bändi jakaa vahvasti mielipiteitä, ei voi mitään.
www.mikseri.net/sigkk My musique
fiftie
19.11.2006 01:14:34
Bändi kyllä jakaa paljon mielipiteitä
ballfish
19.11.2006 12:42:53
No minä näin Triviumin livenä ja täytyy sanoa, että siitä saisi Maideni ottaa mallia. Iski kuin miljoona volttia ja nyt olisi tarkoitus mennä ostamaaan se uusin levy. We are the fire!! :)
Cathi777
20.11.2006 07:45:27

Joo, tavallaan voi asian nähdä myös noin. Toisaalta pitää saada myös "dissata" ja esittää kritiikkiä, vaikkapa nyt Triviumin kohdalla. Täällä kun tämä keskustelu on pyörinyt pitkälti noissa Triviumin "ansioissa", niin kritikointi on mun nähdäkseni ihan paikallaan. Jos täällä turistaisi vaikkapa bändin biisilistoista tai lyriikoiden merkityksestä fanien kesken, ei kritiikki tyyliin "en pidä bändistä koska..." oikein istuisi tuohon pirtaan. Bändi jakaa vahvasti mielipiteitä, ei voi mitään.

Ja sehän on aina ehdottomasti kuitenkin hyvän bändin merkki, että jakaa mielipiteitä. Silloin on aina saavutettu ehdottomasti jotain. Jos kaikki vihaa tai tykkää niin ei se ole välttämättä hyvä tilanne.
Only pop music can break my heart...
fiftie
22.11.2006 18:46:40
No ei ainakaan jos kaikki vihaa
meekz
22.11.2006 21:52:24
trivium on vitun hyva
mut ma en diggaa siit yhtaan
fahk u
-jonne-
23.11.2006 14:02:05
The Crusade näin monen kuuntelukerran jälkeen jää puoliksi vaivaamaan. Eniten harmia aiheuttaa biisien "Broken One" ja "Vengeance" pois jättäminen ja päätyminen single-levylle. Mitäköhän helvettiä? Kumpikin biiseistä yltäisi Crusaden parhaimmistoon. Miten paljon parempi levy se oiskaan jos olisivat poistaneet This Worl blaa blaa blaan ja vaikkapa The Rising:in ja tilalle laittaneet nuo toiset biisit..ei mahdu kaaliin:(
Räkkipeli
23.11.2006 14:27:18

Mikä vika trivium ja bodom diggareissa on? Vituttaako jos jollain on intohimoa johonkin?
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Räkkipeli
23.11.2006 14:29:21
Ja sehän on aina ehdottomasti kuitenkin hyvän bändin merkki, että jakaa mielipiteitä. Silloin on aina saavutettu ehdottomasti jotain. Jos kaikki vihaa tai tykkää niin ei se ole välttämättä hyvä tilanne.

SIINÄ on järkeä!
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
eikka-
23.11.2006 15:08:54
kyllä trivium iha ok bändi on, hyvin ainaki maidenia lämppäs 14.11, ite luulin triviumii kans karseeks paskaks mut ku keikalla kuulin ni kiinnostuin heti bändistä tosin triviumilla soundit oli iha karseet siel:S
elais
24.11.2006 14:24:55
The Crusade näin monen kuuntelukerran jälkeen jää puoliksi vaivaamaan. Eniten harmia aiheuttaa biisien "Broken One" ja "Vengeance" pois jättäminen ja päätyminen single-levylle. Mitäköhän helvettiä? Kumpikin biiseistä yltäisi Crusaden parhaimmistoon. Miten paljon parempi levy se oiskaan jos olisivat poistaneet This Worl blaa blaa blaan ja vaikkapa The Rising:in ja tilalle laittaneet nuo toiset biisit..ei mahdu kaaliin:(

Matt Hi-Fi kertoi yhdessä haastattelussa, että heillä olisi 20 biisiä valmiina ja niistä 12 pääsee levylle. Löytyy ihan netistä tuo juttu. Tiedä sitten, että miksi nuo kappaleet jätettiin albumilta pois.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)