Aihe: höröttävä vauva
1 2
ollikainen
02.12.2006 22:10:56 (muokattu 02.12.2006 22:11:04)

En ymmärrä miten jotkut voivat tulla noin vihaiseksi siitä että ihmiset pitävät nauravaa lasta positiivisena asiana.

Koska lapset ovat rumia, äänekkäitä ja haisevia otuksia, eli ihan hemmetin ällöttäviä. En pidä lapsista, jos ette jo huomanneet. Olenko jotenkin huono ihminen kun minua ei tuo naurata?
Fear the sky, eat the rich, Just remember Life's a Bitch
-Cale
02.12.2006 22:57:37
Olenko jotenkin huono ihminen kun minua ei tuo naurata?

Et!

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Super-Jari
03.12.2006 13:51:13
Koska lapset ovat rumia, äänekkäitä ja haisevia otuksia, eli ihan hemmetin ällöttäviä. En pidä lapsista, jos ette jo huomanneet.

Mitä vittua sitten edes teet tässä ketjussa?
ollikainen
03.12.2006 14:01:34

Halusin kertoa mielipiteeni, ei mulla muuta.

P.S: Ihan rennosti nyt...
Fear the sky, eat the rich, Just remember Life's a Bitch
carnation
03.12.2006 15:16:05
En ymmärrä miten jotkut voivat tulla noin vihaiseksi siitä että ihmiset pitävät nauravaa lasta positiivisena asiana.

Oli muuten melko hämmentävää, kun kaverini pyöräytti vaimonsa kanssa lapsen. Jouduin itsekin hieman korjaamaan asenteitani, sillä ihan mukavahan sitä kääröä oli katsella. Kyllä siitä tuli hyvälle mielelle itsekin, täytyy myöntää. Mutta se, että tuollainen suht mitäänsanomaton vauvavideo on kerännyt jossain youtubessa yli 5 helvetin miljoonaa katsojaa, ei mene jakeluun. Koska ei tuossa ole mitään poikkeuksellisen hauskaa, erikoista tai hienoa. Onhan noita.

Ota iisisti... :)
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Hohhoijaa
03.12.2006 20:03:58
Olenko jotenkin huono ihminen kun minua ei tuo naurata?

Jyrkkä 'kyllä'.
Tiluttaja
03.12.2006 20:59:33
Siis poittihan tuossa videossa on tuo räkänauru, jota en kyllä ole ennen kuullut vauvan nauravan, en edes lapsien, tai en ainakaan muista. Minusta ainakin aivan helvetin hauska.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)