Cujo 02.12.2006 17:41:34 | |
---|
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay Oikeasti ihan helkkarin nerokas hiiviskely-tappamispeli, tosin mitä luultavammin myös k-18 :-/ Syystäkin. "hiekkalinnoja täytyy rakentaa vaikka vesi voi nousta meri on täynnä huuhtoutuneita hiekkalinnoja muistona rakentajista jotka ovat uskaltaneet" |
Fellow 02.12.2006 19:44:09 | |
---|
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay Oikeasti ihan helkkarin nerokas hiiviskely-tappamispeli, tosin mitä luultavammin myös k-18 :-/ Syystäkin. JIPPIAIJEI! Luin ekaks pelin arvostelun ( http://www.peliplaneetta.net/arvostelut/398/), sai 92 eli erittäin hyvä. Se on vaan k16, ja just sopivan vanha: ei liian hyvä laatunen(jökkii koneella), eikä liian vanha tyyliin tu MGS1. Ja se on idealtaan just semmonen mitä ajattelin. Kiitos! Genret p*rseeseen |
wrshredder 02.12.2006 19:52:43 | |
---|
Mä vielä jauhan siitä, että hiiviskely ei ole pakollista , mutta älyperäinen ampuminen on. Operation Flashpoint tarjoaa realistista sodankäyntiä. Tässä ei pysty ramboilemalla etenemään.. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Hakki 02.12.2006 20:02:34 | |
---|
Tämä jo kyllä mainittiin, mutta Rainbow Six 3 - Raven Shield irtoaa halpislaarista 5-15 eurolla ja on taktisista räiskinnöistä edelleen iästäänkin huolimatta melkeinpä paras mitä olen pelannut. Hiippailua voi ja pitääkin harrastaa, herkällä liipasinsormella pääsee vaan hengestään ja tehtävien taktinen suunnittelu on mahtavaa. Vanhahan se on joo, mutta jos haluaa taktista ammuskelua höystettynä hiipimisellä niin RS3 on hyvä valinta. while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - Deceptive Awareness nyt kaupoissa. www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... |
Fellow 02.12.2006 20:34:06 (muokattu 02.12.2006 20:35:07) | |
---|
Tämä jo kyllä mainittiin, mutta Rainbow Six 3 - Raven Shield irtoaa halpislaarista 5-15 eurolla ja on taktisista räiskinnöistä edelleen iästäänkin huolimatta melkeinpä paras mitä olen pelannut. Hiippailua voi ja pitääkin harrastaa, herkällä liipasinsormella pääsee vaan hengestään ja tehtävien taktinen suunnittelu on mahtavaa. Vanhahan se on joo, mutta jos haluaa taktista ammuskelua höystettynä hiipimisellä niin RS3 on hyvä valinta. Lainasin kaverilta joskus vuos sitten RS3:n ja pelasin läpi. Hyvä peli. Luin wikipediasta( http://fi.wikipedia.org/wiki/Rainbow_Six) että Tuoreimmissa julkaisuissa sarja tosin on kehittynyt enemmän "valtavirtaa" kohti ja yrittää saada laajempaa pelaajayhteisöä etääntyen näin alkuperäisestä konseptistaan, joka teki siitä alun perin suositun.. Tuon takia en ajatellut sitten sitä lockdownia, tuon takia et varmaan suositellutkaan RS4:sta. Genret p*rseeseen |
Milkop 02.12.2006 20:36:21 | |
---|
Swat 4 kannattaa myös testata. Tarkoitus ei ole niinkään nirhiä vastustajia kuten Rainbow Sixeissä, vaan pidättää heidät. Hiton hyvä peli, melkein pidän tästä enemmän kuin RS-sarjasta. |
Fellow 02.12.2006 20:41:47 | |
---|
Swat 4 kannattaa myös testata. Tarkoitus ei ole niinkään nirhiä vastustajia kuten Rainbow Sixeissä, vaan pidättää heidät. Hiton hyvä peli, melkein pidän tästä enemmän kuin RS-sarjasta. Eikös se ole k18? Genret p*rseeseen |
Milkop 02.12.2006 20:42:56 | |
---|
Eikös se ole k18? Öh, taitaa olla. En varmaksi mene kyllä sanomaan. |
Fellow 02.12.2006 20:45:47 | |
---|
Öh, taitaa olla. En varmaksi mene kyllä sanomaan. Muistelin jotain tollasta, noita swatteja on näkyny kaupoissa aika paljon. Muuten varmaan mielenkiintoinen peli, mutta jos olet ekan sivun tästä ketjusta lukenut niin tiedät että jos k18(sniif)... Genret p*rseeseen |
Hakki 02.12.2006 21:18:33 | |
---|
Lainasin kaverilta joskus vuos sitten RS3:n ja pelasin läpi. Hyvä peli. Luin wikipediasta(http://fi.wikipedia.org/wiki/Rainbow_Six) että . Tuon takia en ajatellut sitten sitä lockdownia, tuon takia et varmaan suositellutkaan RS4:sta. Joo, kokeilin Lockdownia ja totesin sen olevan aivan tyhjänpäiväinen peli. Vähän korpesi se, että peliä piti viedä valtavirtaan päin ja samalla viedä siitä kaikki se mikä siinä oli hyvää, eli taktinen taistelu. Eikä se uusi RS-Vegaskaan hirveästi vakuuta. Kuulostan ihan joltain ug-musafanilta... while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - Deceptive Awareness nyt kaupoissa. www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... |
Carpenter 02.12.2006 21:30:12 | |
---|
Olenko oikeassa, että K15 ikäraja (ja pienemmät) on vain suositus, mutta K18 pelejä myydään vaan yli 18 vuotiaille? |
ekikoo 02.12.2006 22:41:33 | |
---|
Tämä jo kyllä mainittiin, mutta Rainbow Six 3 - Raven Shield irtoaa halpislaarista 5-15 eurolla Tätä oon joskus testannu, ja ihan mukavalta tuntui. Siksipä päätin hankkia sen, mutta ei oikein kiinnosta alkaa etsimään mistään... Nyt serkkuni, joka on eBay-konkari, hommaa mulle sen, yht. 6€ edellyttäen ettei kukaan muu huuda :P All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Fellow 02.12.2006 23:11:51 | |
---|
Tätä oon joskus testannu, ja ihan mukavalta tuntui. Siksipä päätin hankkia sen, mutta ei oikein kiinnosta alkaa etsimään mistään... Nyt serkkuni, joka on eBay-konkari, hommaa mulle sen, yht. 6€ edellyttäen ettei kukaan muu huuda :P Vaikka se on muutaman vuoden ikäinen peli, grafiikat ovat yllättävän hyvät. Hyvä peli. Kannattaa. Genret p*rseeseen |
Fellow 02.12.2006 23:25:08 (muokattu 02.12.2006 23:29:31) | |
---|
Latasin The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay:n demon, ja juuri äsken alkaessani asentaa sitä, se ilmoitti olevansa tony hawk pro skater 4:n demo. Latasin demon peliplaneetasta( http://www.peliplaneetta.net/tiedos … lidemot/3d-raiskinta-toiminta/5133/), joten luulisi sen olevan oikea. ? E: Vilkaisin kommentteja(löytyy ed. linkistä), ja aika monella oli ongelmia pp:n demojen kanssa. Että silleen. Genret p*rseeseen |
Lähikauppias 03.12.2006 00:44:43 | |
---|
Taa on ihan offtopicia, mutta jos voisin, antaisin vanhemmillesi plussaa. |
Fellow 03.12.2006 12:58:35 | |
---|
Just Operation Flashpoint:n demo tuli ladattua, ja nyt pistin gamershellistä Rddick:n demon. Genret p*rseeseen |
Fellow 03.12.2006 13:09:37 (muokattu 03.12.2006 17:15:16) | |
---|
Noni. Mä voin olla nirso, mutta tuo OF oli kans vähän vanhanpuoleinen. Genret p*rseeseen |
Nyt on testattu Rddickin demo. Loistavaa, loistavaa. Harmi että pelin grafiikat ovat turhan hyviä meikäläisen koneelle. Ja kun peli on tommonen kauhu-räiskintä niin enpä tiedä ostaako vanhemmat... kaksi pulmaa. Täytynee yrittää löytää vielä uusi pelejä. Eli jos joku vielä jaksaa niin kiitän runsaasti jos joku vielä neuvoo älyperäisiä taitoavaativia räiskintöjä. Kiitos Genret p*rseeseen |
wrshredder 04.12.2006 10:55:03 | |
---|
Noni. Mä voin olla nirso, mutta tuo OF oli kans vähän vanhanpuoleinen. OP Elitessä saattaa olla parannetut grafiikat :/ , ei se yhtään sen vanhempi ole kuin Rainbow Sixit tai MGSsät.. kai Eli jos joku vielä jaksaa niin kiitän runsaasti jos joku vielä neuvoo älyperäisiä taitoavaativia räiskintöjä. Tapa Kaikki THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Anonyymi muusikko 04.12.2006 11:35:59 | |
---|
Mä vielä jauhan siitä, että hiiviskely ei ole pakollista , mutta älyperäinen ampuminen on. America's army. Ilmainen nettipeli, jossa ei pelkkä räiskiminen ja pupuhyppely riitä. Voimmie lähtee |