härdellikurko 29.11.2006 21:12:35 | |
---|
elikkäs lähinnä sitä kysyn, että onko mitään järkeä vahata kehoa ja jos on, niin millaisella vahalla? |
Juzzu 30.11.2006 09:23:43 | |
---|
On siinä järkeä jos vahatun haluaa, Osmo on tähän oikein käypästä, mitä olen sillä käsiteltyjä runkoja nähnyt. |
härdellikurko 30.11.2006 17:40:01 | |
---|
sitä vähän aattelinkin... |
Piirakka 30.11.2006 19:15:16 | |
---|
itse ainakin erään fenderin burstibodyn vahasin kun ensin poistin lakat kuumailmapuhaltimella, soundi muuttuu parempaan suuntaan jos sen millin muovia kaapii kitaran pinnasta vaikka olisikin lankku, OSMO on hyvä vaha.. "I play stratocasters because no one good has ever played one!"
"I chose not to tilu"
"Edustan soittajana niinsanottua rävellys-koulukuntaa jonka Jimmy Page aikoinaan kehitti, muita edustajia muunmuassa Rory Gallagher ja Prince" |
mindsnare 01.12.2006 12:05:03 | |
---|
elikkäs lähinnä sitä kysyn, että onko mitään järkeä vahata kehoa ja jos on, niin millaisella vahalla? Mä en tuosta vahasta niin tiedä, mutta itse petsasin ja nyt olen levitellyt öljyä pintaan. Danish oilia pistän ja levittäminen on todella helppoa ja vaivatonta. Pinnasta ei tule yhtä kiiltävä kuin lakalla, mutta siisti kuitenkin.. |
trackson 01.12.2006 23:26:56 | |
---|
Onko kellään kokemusta Nostalgia-merkkisestä öljystä/vahasta? Eniten järkeä kuluu suuriin typeryyksiin |
härdellikurko 02.12.2006 09:24:24 | |
---|
eikös tätä nostalgia oo suunnattu saunoihin? mikäli puhutaan samasta aineesta... =) |
härdellikurko 03.12.2006 10:37:05 | |
---|
miten toi vaha toimii kaulan kohdalla? |
miten toi vaha toimii kaulan kohdalla? Osmo toimii oman kokemuksen mukaan varsin hyvin. Paljon taitaa olla hiomisesta kiinni miltä tuntuu sormissa, mutta tuntui kuivalta eikä sormiin jäänyt mitään. Tiedä sitten miten pahemmassa hiessä. Samalla tavaralla käsittelin yhden työpöydänkin, eikä senkään kanssa ollut mitään ongelmia kun pinta oli muuten hyvä. Itsellä on kuitenkin lakkaamattomiin pintoihin pieni kammo tikkujen takia, joten en itse pistäisi. |
härdellikurko 03.12.2006 18:55:53 | |
---|
Osmo toimii oman kokemuksen mukaan varsin hyvin. Paljon taitaa olla hiomisesta kiinni miltä tuntuu sormissa, mutta tuntui kuivalta eikä sormiin jäänyt mitään. Tiedä sitten miten pahemmassa hiessä. Samalla tavaralla käsittelin yhden työpöydänkin, eikä senkään kanssa ollut mitään ongelmia kun pinta oli muuten hyvä. Itsellä on kuitenkin lakkaamattomiin pintoihin pieni kammo tikkujen takia, joten en itse pistäisi. siis, toimii hyvin, muttet itse laittaisi? mitä? kuinkas monta vahakerrosta kehoon kannattaa laittaa? |