Rockster 01.12.2006 14:52:31 | |
---|
Joo, kaikki käy. Ja nyt mulla on 5 vailla valmis koko lasikuitusetti! Yks rimssi tulee vielä ja sitten on kaikki valmiina testiin. Koot 24bd, 12tt, 14ft ja 18ft. Yök! Jos ei rokkaa, niin mä vaihdan ne 8000 litran lokatankkiin ja laitan siihen kiinni "rautakopran". No huh huh. Tuota settiä pitää kyllä päästä kokeilemaan ehdottomasti. Tilasitko Tempusta koko rahalla? "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Tindrum 01.12.2006 15:15:09 | |
---|
No Tempustahan se, mutta setti on valmistettu 1984/85, joten se on merkillä Milestone Percussion. Sama systeemi ja sama paja (nimi muuttui kun Mason osti sen, joskin settejä saa tilauksesta uutenakin Milestone merkillä). Joka nippeli on irroitettu, puhdistettu, kiillotettu, huollettu ja vahattu. Modasin 14 etutomin lattialle, Mason katkaisi 12" tomin lyhyemmäksi ja vaihdoin alkuperäiset valuvanteet normivanteiksi. Vielä kun joskus pääsis soittamaan sillä... ; ) Tän projektin osat on matkustanu tänne toiset kolmessa päivässä - toiset kahdessa kuukaudessa. m©
Tiina Lymi on ihana. |
Rockster 01.12.2006 15:18:35 | |
---|
No Tempustahan se, mutta setti on valmistettu 1984/85, joten se on merkillä Milestone Percussion. Sama systeemi ja sama paja (nimi muuttui kun Mason osti sen, joskin settejä saa tilauksesta uutenakin Milestone merkillä). Joka nippeli on irroitettu, puhdistettu, kiillotettu, huollettu ja vahattu. Modasin 14 etutomin lattialle, Mason katkaisi 12" tomin lyhyemmäksi ja vaihdoin alkuperäiset valuvanteet normivanteiksi. Kuulostaa kyllä aika mukavalta. Tuo on päästävä kokemaan... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
miän vain 01.12.2006 19:01:10 | |
---|
Komeannäköistä kamaa pojilla. Vähän hirvitti ne ensimmäiset kuvat viilujen saumoista, mutta hyvinhän se näyttää lopulta toimivan. Venttiilireikä on hyödyllinen. Totesin tämän kun rakensin omaa muovivirveliäni. Roksterin kuvaus osui täysin kohdalleen - juuri tuolta se kuulosti ennen reikää. Parani tosi paljon, kun porasin. Ja joo, väriä pintaan sanon minä. |
MJP 01.12.2006 19:25:07 | |
---|
Joo, kaikki käy. Ja nyt mulla on 5 vailla valmis koko lasikuitusetti! Yks rimssi tulee vielä ja sitten on kaikki valmiina testiin. Koot 24bd, 12tt, 14ft ja 18ft. Yök! Jos ei rokkaa, niin mä vaihdan ne 8000 litran lokatankkiin ja laitan siihen kiinni "rautakopran". Minkä kokoinen rimssi sulta puuttuu? Mulla on ylimääräiset 12,14 ja 16.... |
Tindrum 01.12.2006 20:10:45 | |
---|
Minkä kokoinen rimssi sulta puuttuu? Mulla on ylimääräiset 12,14 ja 16.... 12". Mutta se on jo maksettu ja lähetetty. Hittolainen - meidän pitää kommunikoida enemmän! m©
Tiina Lymi on ihana. |
No ny o valmista ja soundaa hinajalta (kuvassa alla mun 14"x6,5" ja päällä HM:n 13"): www.pofony.com/zip/snakepeak.jpg Mä kirjotan vaikka jonku artikkelintyngän jahka saan aikaiseksi. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony |
Rockster 04.12.2006 11:00:13 | |
---|
No ny o valmista ja soundaa hinajalta (kuvassa alla mun 14"x6,5" ja päällä HM:n 13"): www.pofony.com/zip/snakepeak.jpg Mä kirjotan vaikka jonku artikkelintyngän jahka saan aikaiseksi. Hienot veljekset... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Olli 04.12.2006 13:15:40 | |
---|
Varmaan jo sanottukin, mutta mitä kustannuksiksi tuli yhteensä? Tarkoitan siis, jos ostaa kaikki osat tuolta. http://www.spacebarhoppers.com/ |
Niq 04.12.2006 16:07:59 | |
---|
Kuinkahan syvän mattosyvennyksen tuohon tekisin? Ei ole aikaisemmissa virveleissä ollut, niin en voi malliakaan katsoa. Idea kuitenkin lienee tehdä tämäntyylinen: http://www.drummaker.com/bigfred/edge02.jpg Kun ei jyrsintä ole, niin käytän viilaa/hiomapaperia jyrsimen sijaan, ajattelin omassa päässäni että jonkun millin-puolitoista voisi raapaista tuosta ja ylemmästä kuvasta poiketen hieman "pyöristäen" syvennyksen reunat. "I have a cunning plan" -Baldrick |
HeavyMachinery 05.12.2006 01:05:58 | |
---|
No ny o valmista ja soundaa hinajalta (kuvassa alla mun 14"x6,5" ja päällä HM:n 13"x5 ): www.pofony.com/zip/snakepeak.jpg Mä kirjotan vaikka jonku artikkelintyngän jahka saan aikaiseksi. Kirjoitas meille jokin ylistys runo :) omaani en ole edes vielä jaksanut kämpille asti viedä.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
WyW 05.12.2006 13:52:30 | |
---|
x5 Kirjoitas meille jokin ylistys runo :) omaani en ole edes vielä jaksanut kämpille asti viedä.... Mä käyn tänää vähä analysoimas lisää treeniksellä. Ensikosketus oli kyllä ehana. Tatsi on iha hullu herkkä, lähti ghost notea sen verta helposti, että alko pelottamaan, että menee keikoilla sun muualla iha kikkailuksi :D The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
Niq 08.12.2006 22:41:45 (muokattu 08.12.2006 22:44:42) | |
---|
http://niku.hietanen.info/galleria/ … howimg.php?file=/kuvia/HPIM1423.JPG Valmista mullakin. Ihme sinänsä että ei tullut suuria ongelmia vastaan tuota tehdessä, mattosyvennyskin onnistui omasta mielestäni hyvin. Väri on just sitä mitä hainkin. Allekirjoitan kyllä aikaisemmat kertomat, ghostit kuuluu pelottavan selkeästi. Mitä nyt unohtui se venttiilireikä porata, joten kovemmalla kädellä lyötäessä meni vielä tukkoon. Täytyy käydä porailemassa moinen jahka ehtii. Lisää pjornoa: http://niku.hietanen.info/galleria/index.php?folder=/kuvia/ EDIT: Osat siis Tama Rockstar -peltivirpasta, lukuunottamatta mattokoneistoa, joka veteli Tamassa viimeisiään, ja viritysruuveja, jotka rummun ohenemisesta (6,5"->5,5") johtuen eivät oikein enää sopineetkaan, olisivat näet ottaneet yhteen tarpeeksi kiristettäessä. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
HeavyMachinery 10.12.2006 13:14:20 | |
---|
x5 Kirjoitas meille jokin ylistys runo :) omaani en ole edes vielä jaksanut kämpille asti viedä.... Tänään olisi reenit jos koeajaa tuota omaa päristintä silloin.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
HeavyMachinery 12.12.2006 14:00:12 | |
---|
Tänään olisi reenit jos koeajaa tuota omaa päristintä silloin.... Jahast. Nyt on sitten testattu sininen paholainen. Parannusta tuli edelliseen nähden hieman, tai sitten vain johtuu canopuksen matosta. Herkkyyttä on vielä rutkasti vihreätä versiota (joka nyttemin on drmbugin hallussa) enemmän. Tukkoon en soitteassa saa vaikka venttiä ei olekaan, hakkaamalla kyllä mutta perus soitossa ei. Wyw voisi tehdä kattavamman jutun omastaa virpastan kun vain takaisin suomeen saapuu.... :) Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
WyW 12.12.2006 21:21:34 | |
---|
Ciao! Ei löytyny Ufippeja Italiasta :D Pitää ottaa viä kamera treenikselle mukaan ni saa vaik pari kuvaa lisää. Sivvois kirjootella jotai ennen ku unohtuu. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
HeavyMachinery 13.12.2006 15:22:09 | |
---|
Ciao! Ei löytyny Ufippeja Italiasta :D Pitää ottaa viä kamera treenikselle mukaan ni saa vaik pari kuvaa lisää. Sivvois kirjootella jotai ennen ku unohtuu. Kait muistit syödä pitsaa ja spakeettia.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
WyW 13.12.2006 22:58:45 | |
---|
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |