Aihe: Juice Leskinen on kuollut :(
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
EP
02.12.2006 20:08:57
Taas toi btw?
http://www.unessa.net/irc/sanasto/btw/

Seleevis! :)
andrei
02.12.2006 20:31:46
Mutta sillon kun mä olin nuori,ENNEN autotuneja ja digitaalitekniikkkaa, mä kuuntelin mieluumiin Eaglesia, Beatlesia,Eloa, Genesistä, Yesiä,Chicagoa ja kaikkea muuta hyvin tuotettua steriiliä paskaa (monen suomi-rock-henkisen mielestä varmaankin), toki kaikki kunnia näille "epävire"osastoille,juice/badding/topi/popeda etc... en mä vaan saatana jaksa eikä mun tartte onneksi kuunnella tollasta epämusikaalista määkimistä, vieläkään, vaikka ois niin miten helevetin hienoa historiaan jäävää suurta musaa...

En kyllä Antti Tuiskuakaan kuuntele, tai muuta autotunenykypaskaa...

Plussat tuli täältä verosuunnittelijalta!
andrei
02.12.2006 20:33:35
Mutta sillon kun mä olin nuori,ENNEN autotuneja ja digitaalitekniikkkaa, mä kuuntelin mieluumiin Eaglesia, Beatlesia,Eloa, Genesistä, Yesiä,Chicagoa ja kaikkea muuta hyvin tuotettua steriiliä paskaa (monen suomi-rock-henkisen mielestä varmaankin), toki kaikki kunnia näille "epävire"osastoille,juice/badding/topi/popeda etc... en mä vaan saatana jaksa eikä mun tartte onneksi kuunnella tollasta epämusikaalista määkimistä, vieläkään, vaikka ois niin miten helevetin hienoa historiaan jäävää suurta musaa...

Jaahas-tekstin lainaustekniikkani petti!
EP
02.12.2006 20:37:28
Jaahas-tekstin lainaustekniikkani petti!

Toivottaan ettei verosuunittelussa.. :)

No, voe helv.. ny petti mullahii! :/
andrei
02.12.2006 20:44:57
No, voe helv.. ny petti mullahii! :/

Tietää mätkyjä!
okabass
02.12.2006 21:01:34
Sit tibi terra levis.

Ihminen, joka tekee toimivan sanoituksen "'Round midnight" (T.Monk) -piisiin on kova osaaaja.
Päivää, jos sopii.
isojussi
03.12.2006 11:37:56
...Nythän kaikki diggaavat Juicea,se on must, kun se on kuollut, normaali laumaeläinefekti, vielä muutamat kyyneleet päälle...

Toi on kyllä hyvin sanottu. Mä kyllä kehtaan tunnustaa ja olen aina kehdannut aina diganneeni Juicea, vaikka en ihan kaikista sen biiseistä ookkan pitänyt. Mutta mä arvostan helvetisti kaikkia suuria tekstitekijöitä - Junnua, Saukkia, Helismaata, Juicee, Virtasta, Reimannia. Mä oon nimittäin vanhan koulukunnan ukkoja joille hyvä biisi on hyvä melodia, hyvä harmonia ja ennenkaikkee hyvä teksti. Hyvä levytys vaatii sit viä jotain muuta. Mutta kyllä kieltämättä oikeeta "fania" ärsyttää vähän kans nää "uusiofanit". Tosin hyvä niinkin, hyvä ei koskaan leviä liian laajalle.

Vasta nyt kun Juice kuoli, mä olen miettinyt mitäs jos oisinkin mennyt?

Noin ei paranis ajatella - tai pitäiskö olla enemmän rohkeutta toimia ja tehdä valintoja niin, ettei tarvii vanhana jossitella?
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
KoskPaavo
03.12.2006 11:41:14
Ihminen, joka tekee toimivan sanoituksen "'Round midnight" (T.Monk) -piisiin on kova osaaaja.

Suomenkielinen nimi vois olla "Yösydännä"
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
BigPapa
03.12.2006 11:44:28

Miksi? No, eipä tullut ees katteltua koko ohjelmaa..

No miettikääs sitä jos ei heti auennut.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
baron
03.12.2006 12:49:54

Suomenkielinen nimi vois olla "Yösydännä"

Miksei Juicen "Vain öisin" kelpaa sulle?
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Sertzo S
03.12.2006 12:57:42
Toi on kyllä hyvin sanottu. Mä kyllä kehtaan tunnustaa ja olen aina kehdannut aina diganneeni Juicea, vaikka en ihan kaikista sen biiseistä ookkan pitänyt. Mutta mä arvostan helvetisti kaikkia suuria tekstitekijöitä - Junnua, Saukkia, Helismaata, Juicee, Virtasta, Reimannia. Mä oon nimittäin vanhan koulukunnan ukkoja joille hyvä biisi on hyvä melodia, hyvä harmonia ja ennenkaikkee hyvä teksti. Hyvä levytys vaatii sit viä jotain muuta. Mutta kyllä kieltämättä oikeeta "fania" ärsyttää vähän kans nää "uusiofanit". Tosin hyvä niinkin, hyvä ei koskaan leviä liian laajalle.

Noin ei paranis ajatella - tai pitäiskö olla enemmän rohkeutta toimia ja tehdä valintoja niin, ettei tarvii vanhana jossitella?

Samaa mieltä ollaan täällä. Olen muuten Juicea vuoden ja kolme päivää vanhempi.
phren
03.12.2006 16:16:10

Samaa mieltä ollaan täällä. Olen muuten Juicea vuoden ja kolme päivää vanhempi.

Samaa mieltä ollaan täälläkin. Olen muuten Juicea helvetisti nuorempi...
jon lord
03.12.2006 19:13:40
miksi?

ihan hyvä soolo syksyn sävelessä btw..

Mikon poika tuon veti. Oltiin eilen samalla keikalla ja katseltiin ennen meidän showta bändin kanssa telkusta tuo konsertti. Juteltiin just tuosta soolosta ja sen "pyhyydestä". Se sanoi että ei hän sen kummemmin ajatellut asiaa mutta oli sellainen sisäinen fiilis että tuo pitää vetää originaalisti. Aika mukava juttutuokio oli poikien kanssa konsertin lomassa. Etenkin "nuoremman" Alatalon, fiksun tuntuinen kaveri. Paljon oli samoja tuttuja kavereita kun juteltiin.
COVS jäsen N.o 3
Tankero
05.12.2006 14:35:53

Paitsi että nykyäänhän Eagleskin vetää ainakin keikoilla autotunen kans.
Varmasti, vissiin.
Raaka_Arska
05.12.2006 21:50:09

Kun kerran....

Josku 80 -luvulla Lahden urheilutalolla pyysin Juicelta, että saanko ottaa kuvan. Hän sanoi, että hautakiveäkö varten sen otat>? No mie nuorena lukiolaispoikana sanoin, ettäkö ihan muutan vai sen otan. no onpahan ihan hyvä ( tosi hyvä) kuva siitäki ukosta otettunna, että silleen ...
jeppeq
06.12.2006 00:31:56
Kun kerran....

Josku 80 -luvulla Lahden urheilutalolla pyysin Juicelta, että saanko ottaa kuvan. Hän sanoi, että hautakiveäkö varten sen otat>? No mie nuorena lukiolaispoikana sanoin, ettäkö ihan muutan vai sen otan. no onpahan ihan hyvä ( tosi hyvä) kuva siitäki ukosta otettunna, että silleen ...

Oikea Raaka_Arska asuu ruovedellä, muuten..
Voi olla, että kiinnostaa !
half
06.12.2006 00:33:46
Oikea Raaka_Arska asuu ruovedellä, muuten..

Taitaapi olla paitsi roudari myös laulumiehiä. Aja hiljaa isi.........
riff
06.12.2006 13:51:57
No, kunhan et Rushia kuuntele... Kaivatko verta nenästäsi? ;-)
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
Tankero
06.12.2006 20:46:10
Kaivatko verta nenästäsi? ;-)

Hyvä neuvohan se oli.
Varmasti, vissiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)