Funktioner 02.12.2006 00:29:50 | |
---|
Joo, elikkäs olen 16-vuotias pianisti ja olen muuttamassa Helsinkiin koulun perässä. Itselläni on ollut klasari piano pääaineena ja jazz sivuaineena ja nyt olis tarkoitus vaihtaa kokonaan jazziin. Haluaisinkin kysyä, että kuinka vaikeaa on päästä Popjazz konservatorioon tai Sibelius Akatemiaan nuorisopuolelle (jazz). Minkälaiset pääsykokeet näissä oppilaitoksissa yleensä on? |
Konsalle on varmaan helpompi päästä. Mutta kantsiihan sitä yrittää sinne minne tykkää... loppupeleissähän on kysymys vaan siitä, kuinka hyvin osaa. tai miten osaa miellyttää |
Jake.e 02.12.2006 22:12:19 | |
---|
loppupeleissähän on kysymys vaan siitä, kuinka hyvin osaa. tai miten osaa miellyttää Uskallan väittää että loppupeleissä kaikki riippuu motivaatiosta. Jos on halu päästä opiskelemaan, tulee halu treenata. Jerk. |
Anonymous-jazz 05.12.2006 02:21:15 | |
---|
Joo, elikkäs olen 16-vuotias pianisti ja olen muuttamassa Helsinkiin koulun perässä. Itselläni on ollut klasari piano pääaineena ja jazz sivuaineena ja nyt olis tarkoitus vaihtaa kokonaan jazziin. Haluaisinkin kysyä, että kuinka vaikeaa on päästä Popjazz konservatorioon tai Sibelius Akatemiaan nuorisopuolelle (jazz). Minkälaiset pääsykokeet näissä oppilaitoksissa yleensä on? Käsittääkseni Sibelius-Akatemian jazz-osaston nuorisopuolelle otetaan ns. lahjakkaaksi katsottuja hakijoita ja se on aivan oikein se. Pop jazz konservatorion muusikin ammattikoulutukseen pääsee helpommin koska luonnollisesti aloituspaikkoja on hieman enemmän, kun tuonne jazzille otetaan joka vuosi vain 4-6 joiden joukossa vielä yleensä 1-2 nuorisopuolelle. Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
upulea 05.12.2006 18:54:04 | |
---|
Uskallan väittää että loppupeleissä kaikki riippuu motivaatiosta. Jos on halu päästä opiskelemaan, tulee halu treenata. Motivaatiostahan se osaaminenkin syntyy, eli ollaan kai sit samaa mieltä. :) Any world that I'm welcome to
Is better than the one I come from |