baron 29.11.2006 23:30:04 (muokattu 29.11.2006 23:44:41) | |
---|
Ethän pahastu, jos olen samaa mieltä. Niinkuin aiemmin säikeellä kerroin, oon kaksi kertaa tänä vuonna kuullut Seppoa livenä, kerran vain yleisönä ja kerran se oli mun lämppärinä enkä voinut muuta kuin kateellisena ihailla, kun joltain taittuu. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
isojussi 29.11.2006 23:31:43 | |
---|
Ja kun sillä perkeleellä näyttää aina olevan vielä joka kerta yhtä hauskaakin - ei se voi olla oikee soittaja. Ei se näistä hommista mitään voi tietää. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
pekkajau 29.11.2006 23:35:23 | |
---|
Ethän pahastu, jos olen samaa mieltä. Ymmärän että ymmärrät! Joo sanoi Olli kun leipä loppu. |
Jami 29.11.2006 23:37:26 | |
---|
Olikohan 70-lukua. Oltiin samalla tanssikeikalla. Riitelivät rajusti Päivin (Paunu) kanssa silloin. Avioerohan siitä sitten tulikin. Hämärästi kuitenkin muistan kuinka kaiken riidan ja toran keskellä Seppo Hovi soitti Hammondilla todella antaumuksella ja viimeisenpäälle taidolla. En tiedä paljonko bumtsibumissa oli sovittuja biisejä. Seppo Hovin laaja-alaisuus kuitenkin mielestäni tuli hyvin esille. Ei iskelmää, ei musikaalisävelmää, ei tangoa jota Seppo Hovi ei olisi heti tajunnut, ottanut haltuun, lähtenyt soittamaan ja vieläpä solistille sopivasta sävellajista. Bumtsibumin orkesteri ansaitsee ison hatunnoston mutta kyllä Seppo Hovi on vielä selkeästi yli tuon osaamisen. Juonnot näissä lasten kisoissa hakee vertaistaan. Armoitettu alan mies on Seppo Hovi. Sydämelliset kiitokset hänen meille tekemistään ohjelmista sekä 60-vuotiselle viriilille miehelle paljon lisää tsemppiä tuleviin projekteihinsa. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
baron 29.11.2006 23:45:57 (muokattu 29.11.2006 23:53:19) | |
---|
Ja kun sillä perkeleellä näyttää aina olevan vielä joka kerta yhtä hauskaakin - ei se voi olla oikee soittaja. Ei se näistä hommista mitään voi tietää. Ja kun herra ollut vuosikausia (kymmeniä?) vielä kuivilla, niin ei se voi olla oikea muusikko:-) Ja sitten kun se vielä kohteli mua kolleegana (me pianistit!) tajuamatta, että en mä mitään osaa. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Tankero 29.11.2006 23:49:50 | |
---|
Ja kun sillä perkeleellä näyttää aina olevan vielä joka kerta yhtä hauskaakin - ei se voi olla oikee soittaja. Ei se näistä hommista mitään voi tietää. Ja ilman kopsua. Humpuukijannnu. Tai,tais se sillon joskus ehtiä ottaa sitäkin. Varmasti, vissiin. |
jjsound 30.11.2006 10:41:19 | |
---|
Onnea Sepolle täältä kanssa. |
Jonte 01.12.2006 12:12:32 | |
---|
Hyvää 60v-syntymäpäivää! Compilation. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
ulipalsternak 01.12.2006 23:27:41 | |
---|
Ai 60v? Hitsipimpula, tyyppiä kun katsoo,vois luulla,et joku 47v, tai jotakin. |
Ai 60v? Hitsipimpula, tyyppiä kun katsoo,vois luulla,et joku 47v, tai jotakin. Sitä se juomattomuus teettää! |
jeppeq 03.12.2006 08:46:07 | |
---|
Onnittelen myös, vaikken miesta tunne, enkä livenä nähnyt. Kuullut moni tarinoita, myös soitosta, ja sen perusteella muut luokitelleet taitavaksi. Mukavaa olisi kulla livenä, mutta parasta olisi soittaa musiikkia kanssaan, vaikka extempore. Voi olla, että kiinnostaa ! |