Tsah. Laitoin teräskieliseen tuossa Duncanin Mag Micin, ja oon pitänyt soundista todella paljon. Nailonkielisessä mulla on B-Bandin konkka/piezo-yhdistelmä, jota olen asennuttanut uusiksi muutaman kerran, koska sitä ei tahdo saada balanssiin, eli jotkut kielet tulevat kovasti yli. Tuli sitten mieleen, että onko kellään kokemusta Mag Micista nailonkielisessä, soveltuuko se edes semmoiseen? http://www.seymourduncan.com/products/acousticdescr.shtml#mag"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
|
Juniper 02.12.2006 14:37:54 | |
---|
Toi ei taida soveltua naikkarille ollenkaan. Ootko vaihtanut tallaluuta b-bandin kanssa? (ohjeissa oli paljon konsteja tasapainon löytämiseksi) Itse asensin muutama päivä sitten b-bandin ja toimii aivan loistavasti. |
Uli Con Carne 02.12.2006 16:42:37 | |
---|
Tallaluu on kertaalleen vaihdettu, joo. Kiskoo vaan värkätä eestaas tuon kanssa. Kitara soi uskomattoman kauniisti, mutta mikitys pykii. Iz knot naice. "I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
|
Puavali 02.12.2006 17:33:28 | |
---|
"application: High-end, active, magnetic soundhole pickup ..." Ei toimi kuin metallikielten kanssa. Kokeile pelkällä pietsolla, kai siitä voi nykäistä konkan pistokkeen irti? Tai sitten kokeilet konkkaa eri paikoissa ja asennoissa. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
Uli Con Carne 02.12.2006 17:40:55 | |
---|
Pelkkä piezon soundi ei lähe mulla ollenkaan. Liian muovinen, liikaa napsetta. Pitää tuumia. "I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
|
Juniper 02.12.2006 20:24:26 | |
---|
Pelkkä piezon soundi ei lähe mulla ollenkaan. Liian muovinen, liikaa napsetta. Pitää tuumia. Kokeiles b-bandin AST/UST yhdistelmää. Mulla AST antaa konkkamaisen soundin ja on todella tasapainoinen eri kielien välillä. UST:n kanssa sai hieman säätää et sai kielten soinnin tasapainoon. |
Puavali 03.12.2006 20:50:06 | |
---|
Oisko mitään ideaa ast/ast -yhdistelmässä? Siis 2* ast, eri kohdin kantta. Jos kerran kondensaattoria ei saa otolliseen kohtaan? Mitkä kielet tulee yli nykyään? Missä kohdin/asennossa konkka on ollut? Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |