Aihe: Thomannin laukut
1
vrajala
30.11.2003 00:40:38
Tästä oli tuolla toisella palstalla juttua mutta laitetaan se tänne yleiseen syyniin..

Eli onko noista Thomannin laukuista mihinkään? 48 Unionin valuuttayksikköä kovasta laukusta ei-ol-pal-mittän, joten mitään huippulaatua ei varmaan voi odottaa.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
Hotakainen
30.11.2003 03:00:11
hausa perse
poppamies
30.11.2003 07:55:45

hausa perse

No tuo "Hotakainen" kommentoi ympäri m.nettiä aivan käsittämättömiä, kieli solmussa ja kravatti vinossa.
Mutta asiaan. Noista Thomanin laukuista senverran että kovista mulla ei ole kokemusta mutta pehmeitä laukkuja olen ostanut sieltä sekä akustiselle bassolle että rummuille. Ainakin nämä ovat olleet hyvin tehtyjä ja todella hintansa väärttejä.
"G-strings are for strippers"
Janne19691
30.11.2003 10:23:25

Ostin stratolle laukun ja hyvä laukku se on. Eihän siihen edelleenkään päälle voi astua mutta en flight casea odottanutkaan.
Rule #1: There are no rules.
Niskamies
30.11.2003 13:01:07
No tuo "Hotakainen" kommentoi ympäri m.nettiä aivan käsittämättömiä, kieli solmussa ja kravatti vinossa.
Mutta asiaan. Noista Thomanin laukuista senverran että kovista mulla ei ole kokemusta mutta pehmeitä laukkuja olen ostanut sieltä sekä akustiselle bassolle että rummuille. Ainakin nämä ovat olleet hyvin tehtyjä ja todella hintansa väärttejä.

Mitkö laukut ostit? Paljonko makso? Siis rummuille.
Hanki presari ja ole tosimies!
morte
30.11.2003 13:03:42
Yhden T-kaupan laukun omistan ja hintaansa nähden se on mielestäni hyvä hankinta. Eihän se mikään kovin pro ole, mutta asiansa on ajanut enemmän kuin hyvin.
Reddie
30.11.2003 14:31:09
OFF TOPIC: Itselläni on kitaralleni Ibanezin kova laukku, ovh 1000.- mummoa. Männä talvena tein klassisen: Liukastuin kovassa pakkasessa ja yhdestä kulmasta lähti kaikki muovit irti. Mutta skeba selvis virettäänkään pudottamatta. Hyvä laukku, paska minä. Itku oli aika katkera tuolloin... Ei oo enää hirveesti jälleenmyyntiarvoa.
Tilanne on traagisuudessaan koominen
Formed - Nu-metallia suomesta
D-Kay
30.11.2003 14:37:59

OFF TOPIC: Itselläni on kitaralleni Ibanezin kova laukku, ovh 1000.- mummoa. Männä talvena tein klassisen: Liukastuin kovassa pakkasessa ja yhdestä kulmasta lähti kaikki muovit irti. Mutta skeba selvis virettäänkään pudottamatta. Hyvä laukku, paska minä. Itku oli aika katkera tuolloin... Ei oo enää hirveesti jälleenmyyntiarvoa.

Lissä off topiccia: Jacksonin laukku todisti pätevyytensä viime talvena. Treeneihin olin lähdössä, ovi osui koteloon, joka löi minulta jalat alta. Tämän ketjureaktion seurauksena laskin rappuset alas kitaralaukun kyydissä. Vahinkoa ei tullut kuin minulle. Näin voi käydä vain tosielämässä.
Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori.
Joees
30.11.2003 14:46:17
Hyvät laukut ovat hyviä, kyllä niistä kannattaa maksaa. Halpa vakuutus hyvälle ja (kalliille?) kitaralle. 200-300e maksaa helposti hyvästä laukusta, joka todellakin suojaa kitaraa. Itse en ainakaan menisi laittamaan Ruokangastani mihinkään huonoon laukkuun. Mutta tämähän ei tarkoita sitä että halpa laukku ei ole hyvä. Mutta monissa tapauksissa ikävä kyllä on että halpa laukku voi olla tuomioksi kitaralle. Kuten täälläkin aikaisemmin jo kaksi heppua mainitsikin, hyvät laukut olivat kitaran suojannut.
Groooove is in heart!
-K-
30.11.2003 14:49:18
Kovista en hirveästi diggaa sillä skitat lepäävät oikeastaan liian paljon kaulansa varassa. Pehmeät laukut joissa on todella paksu toppaus ovat mielestäni todella hyviä hintaansa nähden. Eli mieluusti ostan aina valmistajan oman laukun, ellei se sitten maksa 200e. Sellainen 85e on mielestäni passeli hinta laukulle.

OFF-TOPIC: Minäpäs lensin portaat alas ja tipautin nupin samalla. Itselle hirveä mustelma mutta nuppiin ei tullut mitään. Trankkupeli kyseessä siis.
Ei suotta elämys.
Miikathebest
30.11.2003 16:15:59

Omistan thomannin kovan laukun ja ei oo huono.
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
mongoloidi
30.11.2003 16:38:57
Ostin stratolle laukun ja hyvä laukku se on.

Itse tein samoin ja olen ollut tyytyväinen,omani tosin kestää istumista......
No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa.
Volle
30.11.2003 18:00:00
Mulla on thomannin halvin pehmeä keikkapussi. Ihan ok toppaukset jne. Muuten olen ollut tyytyväinen, mutta Thomann-merkin joutui kyllä repimään heti irti. :)
Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista.
askomiko
01.12.2003 02:39:31
Flight casea voi käyttää muurinmurtajana. Mutta painaa vähän liikaa mukavuuden kannalta. Toimisikohan hiilikuitu ja kevlar.. ;)
Puavali
01.12.2003 18:51:12
Mulla on kaksi Thomanilta hommattua kovaa laukkua, toinen stratolle ja toinen les paulille. Les paulin laukusta tuli kuitenkin roudauslaukku mikkitelineille, mikeille ja piuhoille, kun havaitsin laukun juuri sopivan mittaiseksi telineiden kuljettamiseen. Otin välituet pois ja homma toimii. Mikitelineet ovat vaan aika painavia, mutta ainakin toistaiseksi kahva on pysynyt kiinni. Laukut ovat kumpikin aivan erinomaisia tarkoitukseensa, vaikka päällysteen saumoista voisi huomauttamista löytyäkin, vaneri hieman pilkistää jostain kohti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)